החוויות של חווי – פרק ב' – חמודה שלי

רעשים של ערב מזדחלים בשקט אל הבית מחלנות האלומניום הישנים, צבועים בתכלת מתקלף. רוח קלה וביישנית של סוף יום גולשת פנימה אל השקט הרוגע, מערסלת קלות ערימת דפים ומכתבים שטרם נפתחו. את המעטפות השחורות אני מזהה מיד, בקשות שונות לתרומה מארגונים שונים. אני ממהרת להעלים אותן ישירות לפח האשפה הצהוב במטבח, מטילה אותן בין קליפות מלפפון ושברי בצים מארוחת הבוקר לפני שנחומי בעל הלב הטוב יתפתה להציל את העולם באמצעות חי שקלים כפול שלושים ושישה חודשים.

"יכולנו להיות מצטייני חברת חשמל" אמרתי לנחומי והחזקתי מעטפה כתומה. נחומי היה שקוע בספר קודש ישן עם עטיפה חומה ואותיות זהב שכבר דהו מכבר.הוא הרים את העניים לאט, מנסה להתנתק לרגע מהשורה שבה התרכז.

"למה"? שאל, ועל פניו הופיעה הבעה של מי שקטעו לו את חוט המחשבה לטובת נושא משעמם אך מתבקש.

"123 שקל חשבון חשמל ועכשיו עוד אמצע אוגוסט" אמרתי לו בפנים מחויכות.

"זה הגיוני, דירה של 40 מטר, פונה לכיוון דרום עם 4 כיווני אוויר, מפזר חום בחורף, בויילר, מנורות ומקרר. פלטת שבת קטנה, ובגדול זהו.” אמר. "אנחנו אנשים מאוד חסכניים סך הכל" אמר בחיוך קל והוריד עיניים שוב לספר הקודש הישן, רומז לי שהשיחה נגמרה, או שמדלג בחכמה על הסיבה האמיתית. נזהר לא לדרוך לי על היבלת הכי גדולה שלי.

"כשאין ילדים אין על מה לבזבז”, חשבתי לעצמי בעצב בגוון מריר. כמו קפסולת קפה. עצב שהרגיש לי מוחשי, כזה שהתחיל בלחיים וזחל אל הצוואר, החזה וחדרי הלב, דורכת על היבלת הכואבת בעצמי.

"בצער תלדי בנים" נזכרתי בפסוק המפורסם מחומש בראשית בעודי חותכת לרוחב את המלפפונים השטופים, קוטמת אותם בזהירות בקצוות.

"בעצב תלדי בנים" המהמתי לעצמי בעודי שופכת את ריבועי המלפפון המדוייקים אל קערת הפלסטיק הכחלחלה, מצרפת אותם לעגבניות הבשלות, לבצל ולשום הכתוש.

"שעאאבס היא מלזעוק שעבס קויידש היא מלי-זעוק" זמזם אברהם פריד בקופצנות מתוך רדיו ישן על סוללות את השיר בעל המילים העצובות.

"בעצב תלדי בנים..” חשבתי לעצמי בזמן שפתחתי את דלת המקרר הלבנה ושלפתי אריזה של נענע חסלט, מפרידה עלים ירוקים וטריים משחורים וכמושים.

"בעצב תלדי בנים" זמזמתי כעת את אברהם פריד במילותי שלי.

"מה אתה בעצם רוצה" חשבתי לעצמי בעודי קוצצת את הנענע לפיסות קטנות וסתמיות, מוותרת כעת על הדיוק האהוב.

"מאי משמע" פלט נחומי לעצמו בעודו ממשיך לנבור בתוספות לדיברי הגמרא בתוך הסלון הקטן והסגפני.

"אני לא מבין את זה" אמר לעצמו בניגון קל, קולו נישא מהסלון הקטן למטבח הזעיר. “אני לא מייביין את זה..מה אומר התוספות..”שר לעצמו והתנוענע קדימה ואחורה על הספה הרכה, הילה דמיונית מקיפה אותו.

אלו הרגעים שהכי אהבתי את נחומי שלי. איש של תורה, של מצוות ומעשים טובים. כזה שמקפיד על קלה כבחמורה. אני חושבת שאם הוא היה חילוני הוא יכול היה להיות מוגדר כאדם נאה, ובנחישות האופיינית שלו גם להצליח שם, בחוץ.

ולא. הוא לא מושלם. יש לו את ההתמודדיות שלו. אבל זה מה שיפה בזה. הרי כל כך פשוט לברוח לתוך אוהלה של תורה וכשאין התמודדות אין צדיקות.

ואני..? עומדת במטבח הזעיר, שבעבר כנראה שימש כמסדרון , וקוצצת סלט ירוק עם נענע כמו שנחומי שלי אוהב. וביצים. ("לא חביתות, רק מקושקשות.” פסק נחומי כבר בדייט הראשון שלנו. ושנינו התפקענו מצחוק) עם מלח. וגבינה. וארוחת ערב. ויום ועוד יום. ואני מתרחקת. כמו סירה קטנה שנסחפת אט אט מהחוף. כמו פקק של בקבוק שנפל מתחת לספה ואיפשהו הוא מגלה שהוא אוהב להיות שם. בכוך. מרוחק. גם אני מתרחקת. מתרחקת מההבנה. מה אני צריכה לעשות? מי אני בלי ילדים? והאם הקדוש ברוך הוא הפריד אותי מחבילת הנענע חסלט שלו וכעת אני עלה שחור וכמוש? חיפשתי את חבל ההצלה שלי בשקט.

בשבועות שלאחר מכן התנחמתי בעבודה קשה, שקעתי בה כמו עוגן בקרקעית של נמל סלעי.קמה מוקדם, חוזרת מאוחר הביתה העיקר לא לראות אימהות עם עגלות וילדים עם פאות צוחקים מכל עבר.

"במסגרת הזו אתם מקבלים פיתוח מלא של המערכת כולל שני סבבי תיקונים" אמר דור תוך שהוא עומד אל מול לקוחות מסניף ישראלי של חברה טכנולוגית בינלאומית שביקשה להתאים את כלל המוצרים שלה לישראל. ישבנו בחדר הישיבות, שהיה קצת גדול יותר מהמשרד של דור, אך בהחלט לא גדול בשביל חדר ישיבות בעבור חברה בסדר גודל שלנו.

"חדר ישיבות גדול מעודד ניכור" הסביר לי דור פעם בסוף של יום גדוש בפגישות. בקבוקי שתיה ריקים היו פזורים על השולחן, כוסות קפה, קערות חצי מלאות של תמרים ואגוזים, ולצידן מגשי עוגות ריקים.

"אני רוצה שהלקוחות שלנו ירגישו שאנחנו איתם, קרובים אליהם, פיזית, כשאנחנו נפגשים איתם. חדרי ישיבות גדולים גורמים ללקוח להבין שהוא מנה קטנה בתוך בופה גדול.” אמר בלשונו הציורית, ואז חייך "ובמקרה שלנו כאן, זה נכון, איך אתם אומרים אצלכם? ברוך ה', אז ברוך ה' הבופה שלנו עצום ואת יודעת את זה" אמר והביט בי, ממתין לאישור שלי.

מיהרתי להנהן בחיוך. “ולמרות שכל לקוח אצלנו הוא קיסם אחד בחבילה, אני רוצה שהם ירגישו שהם הקיסם הכי חשוב, קיסם בטעמים, קיסם שיניים שהייתי רוצה למסגר בסלון, קיסם מזהב. עד כדי כך חשוב", המשיך דור בחיוך עייף, שיערו החום נשפך על פניו בתלתלים סוררים והוא הסיט אותם, חושף מצח רחב, נחוש.

“את יודעת, שכשעברנו למשרדים כאן, ביקשתי מהאדריכלית שתציב במרכז חדר הישיבות ג'קוזי ענק, כי ככה בעניי סוגרים עסקאות.בקירוב. בביחד. ביחד כזה שמאפשר לי אפילו להתקלח עם הלקוחות שלי. כמו בצבא" אמר והביט בי, קצת ממתין לראות אותי מתרשמת.

“אתה מטורף אתה יודע"? אמרתי, מתפקעת מצחוק והערכה לאיש הלא רגיל הזה.

זה כבר נהיה משפט שגור בשיחות שלנו. דור הוא לא אדם רגיל, נדמה שהבחור שיודע להצליח בכל דבר, פשוט ויתר על להיות רגיל ומצליח, ויותר חשוב לו לצחוק על החיים. הוא לא פוחד להפסיד או להסתבך. פעם הוא סיפר לי שבתור ילד בתל אביב, הוא היה גר ליד בריכה עירונית גדולה ומוכרת, שהייתה מוקפת גדר גבוהה. וכילד הוא חלם לטפס על הגדר, ומשם למגלשה הכחולה צהובה ומשם לתוך המים הקרירים. זה היה חלום הילדות המוצהר שלי. ודאגתי שכולם יכירו אותו. י.

" מאז, הבריכה נסגרה והפכה לבניין משרדים גדול ומשעמם" אמר ומבט נוסטלגי קל על פניו. “אבל מאז אני לא מפסיק לטפס על הגדר בכל דבר שאני עושה".

"רגע, אבל הצלחת בסוף לטפס לבריכה?” שאלתי בציפייה.

"לא. הגדר הייתה גבוהה מידי". אמר דור בשקט. “אבל לא ויתרתי. אני התבגרתי מהר מאוד ביחס לחברים שלי, וכשהייתי בן 9 נראיתי בן 15 וכשהייתי בגיל 15 כבר קניתי אלכוהול לחברים כי ניראתי בן 22.”

"והיום כשאתה בן 47 אתה נראה בן 30” רציתי להגיד לאיש היפה הזה, אבל לא אמרתי כלום, נזהרת שלא להקים מריבצם אריות שלא צריך להעיר.

"אז כשהייתי בן 15, קניתי ערכה לבדיקת תקינות המים בבריכות, לבשתי ג'ינס וחולצה מכופתרת והצגתי את עצמי כבודק של משרד הבריאות שהגיע לבחון את איכות המים. ומאז נכנסתי פעם בשבוע בימי חמישי בערב לבריכה. אם לא הצלחתי לטפס עם הידיים לפחות הלשון שלי הביאה אותי לאותה המטרה" אמר בחיוך מסכם, ואני התמלאתי הערכה לאיש הזה. לא פלא שהגיע לאן שהגיע.

"אתה מטורף" חזרתי שוב למשרד שלנו ולרעיונות הג'קוזי של דור.

"כן, ואני שמח שאת מספיק אמיתית להגיד את זה" אמר בחיוך. “המזל הגדול הוא שזיוה האדריכלית סתמה לי את הפה באותו הרגע בטיעון שזה לא עומד בתקני בניה למשרדים, והיום אחרי שנתיים אני מבין שמזל שהיא החזיקה לי את היד.” אמר והשתהה מספר שניות במחשבה ואז הביט בי "כמו שאת מחזיקה אותי היום מלעשות שטויות" אמר ומבטו המחוייך גרם ללב שלי לנתר בבהלה לרגע. כמו לרדת מדרגה בחושך ולגלות שבטעות דילגת שתיים במכה.

מאז עברו כמה חודשים וההערכה ההדדית ביננו גברה. למדתי לקבל אותו, לזרום עם השטויות שלו, לתת לילד המגודל והחמוד הזה לנסוע על התלת אופן שלו עד קצה הצוק ולעצור אותו שניה לפני שהכל מתפרק.

פתאום הייתי אשת העולם הגדול, משלבת בין סגירות חרדית, אי לחיצת יד לגברים, ושתיקה מוצהרת בכל פעם שמישהו מספר בדיחה לא נקיה, לבין חיוך מלבב ושילוב של משלים מהיהדות כשאני רוצה להסביר עיקרון מסויים. התפקיד שלי היה סוג של עוזרת עם ראש גדול, והלקוח היחיד שלי היה דור. ילד מדהים שיודע לבנות עולמות בחכמה ועדיין להתנהג בטיפשות ילדותית וכובשת.

והילד המגדול הזה היה חכם. ויפה כל כך. ושלם עם עצמו ושבור בו זמנית. ולמרות שהוא היה גדול ממני בכמעט שני עשורים, הרגשתי אחריות עליו. אחריות שלא ידעתי לפרש. לא אימהית. חברית אולי. ולמדתי ממנו. המון. מהעוקצנות שלו. מהחיוך בזמנים הנכונים. מהיכולת לחשוב 20 צעדים קדימה. כמו במשחק שח-מט, למדתי ויישמתי.

כמה דקות לפני הפגישה עם הלקוח הגדול נכנסנו דור ואני, לוודא שהכל מסודר בחדר הישיבות. בקבוקי מים קטנים היו מונחים מסודרים על השולחן. מגוון מאפים מקונדטוריה סמוכה הריחו מצויין, בורקסי גבינה משולשים קרצו בסומסומיהם מתוך מגשי עץ מלוטשים, ו2 צלחות משולשי אבטיח קטנים חתוכים בקפידה. סוזי המזכירה בהחלט עשתה עבודה יפה.

אבל, אני חייבת לחשוב שח-מט. אמרתי לעצמי.

צלחת אחת מתוך 2 צלחות האבטיח לקחתי והעברתי למקרר הקטן של המשרד והנחתי מעל בקבוקי היין הכהים שהיו שכובים מסודרים על המדפים.

את הצלחת שנשארה הינחתי במרכז השולחן כך שכלנו יכולנו לגשת אליה.

"סוזי לא תתלהב שאת משנה את העריכת שולחן שלה" אמר דור, מביט בי מגבוה בפנים סקרניות.

"יש לזה סיבה" אמרתי, ממתיקה חיוך קטן וגאה.

"מה הסיבה?” שאל דור בסקרנות שכעשיו גרמה לעיניו לנצנץ.

"סקרני, אני אספר לך בסוף הפגישה, ורק אם זה יצליח" אמרתי בחיוך.

"לא, תספרי לי עכשיו ומהר כי הלקוחות עוד 2 דקות כאן" אמר בעקשנות.

“זה פרויקט חשוב שאני מעריך אותו בסכום של 2.1-2.3 מליון שקל וחשוב לי שהדברים ילכו חלק".

"טוב" נכנעתי. "בצלחת אחת יש שמונה משולשי אבטיח. ואנחנו יחד עם הלקוחות נהיה חמישה" אמרתי אל מול מבטו התוהה של דור.

"האבטיח נראה מצויין ואף אחד לא מסרב למשולש אבטיח, בטח לא ביום חם כמו היום, כך שאני מניחה שהמשולשים ייגמרו דיי מהר.” אמרתי, מהורהרת.

"אבל יש צלחת שניה ב…” קטע אותי דור, מביט לעבר הכניסה, בעוד קולות האורחים שלנו מתקרבים לחדר הישיבות המואר.

“אני רוצה לייצר חוסר, אני רוצה להיות זו שמתחרה עם הלקוח על משולש האבטיח האחרון שיש בצלחת בזמן הפגישה, אני אארוב בעניים שלי ליד שתישלח לעבר המגש, ואשלח יד מהירה יותר. כמעט אקח את החתיכה, ואז אני מוותרת לו בחיוך אדיב. ואז, אדון לקוח, הוא חייב לי. מחקרים מראים שלקוחות שמרגישים שעשו עבורם "טובה" יטו לסגור עסקאות יותר בקלות.

"ואוו את גאונה" הביט בי דור בעיניים נוצצות ורגע לאחר מכן רץ ללחוץ את היד לשלושת הגברים הצעירים שנכנסו לחדר הישיבות.

"וזאת המערכת, כמו שאתם רואים והיא מגיעה עם אבא ואמא, עם אחריות, במסגרת הזו אתם מקבלים פיתוח מלא של המערכת כולל שני סבבי תיקונים" אמר דור, לאחר שהציג את המוצר שאנחנו נפתח עבורם. מוצר ביטחוני רגיש שמיועד לזיהוי גורמים עויינים ברחבי רשויות מקומיות.

"בוא נדבר על עניין המחיר" אמר מיכה, שהיה הבכיר מבין שלושתם.

"בשמחה" אמר דור.

“אבל לצערי אני חייב לצאת לשיחה דחופה מאוד" אמר והביט במכשיר הנייד שלו, שמהצד שלי יכולתי לראת שלא הייתה שיחה כזו על המסך.

"וחווי תמשיך מכאן את הדיון, היא ממילא זו שאחראית על המחירים בארגון" אמר והשאיר אותי נבוכה ובהלם גמור.

"תודה רבה לכם חברים על שהגעתם לכאן" קם דור ולחץ ידיים לשלושתם מבלי להביט בי ויצא.

"הלו? כן אני מתנצל, מיד מגיע" זרק אל הטלפון רגע לפני שהדלת נסגרה והשאיר אותי לבד אל מול שלושת המנהלים הבכירים. רועדת מפחד. הוא לא יכול לעשות לי את זה. אני אפשל בגדול חשבתי באימה.

"המנהל שלך טיפוס ממש מעניין" אמר מיכה במבט תוהה.

"אני מתנצלת..” התחלתי לגמגם, בנסיון להרוויח זמן ונשימה, ובשבריר שניה החלטתי שאני תופסת את המושכות מכאן ומפסיקה לדאוג.

“כנראה שזו המאהבת התקשרה" אמרתי בחיוך מפייס ושלושת הגברים צחקו ואני הרגשתי הקלה, אוספת את שברי הביטחון שלי כדי להתמודד עם המו"מ על המחיר.

"לא ידעתי שגם..אנשים כמוך מתבדחים ככה" אמר מיכה בעניין.

הרגשתי מועקה רגעית. "חילול ה'!. זה מה שאת עושה" אמרתי לעצמי בראש. יחשבו עכשיו שכל החרדים ככה. דחפתי את הרגשות האלו לתחתית הבטן. אין זמן לרגשנות. נתמודד עם זה לאחר מכן.

"אני מתכוון להגיד שמרגש לראות חרדים צעירים בעמדות מפתח גבוהות כל כך" המשיך כשהבין שהביך אותי.

"תודה רבה" עניתי, מסדרת בלי משים קצוות שיער בפיאה שלי, פותחת מחברת עם לוגו החברה שלנו על מנת לציין שהגיע הזמן לדבר על המחיר.

הרגשתי מתחזה. מה אם אפשל? ממתי אני יודעת לדבר על מחירים?. דור הזה נבלה. פשוט ככה. אין לו טיפה של לב וכבוד לסביבה שלו.

"שששש" השקטתי את הקולות הקשים בראש. נשמע הכל אחר כך. אין דרך אחרת. “עכשיו תחייכי" אמרתי לעצמי בראש. דמיינתי את עצמי מביטה על עצמי מצד הלקוח, אישה צעירה, עם פנים רציניות ויפות, פאה גולשת על כתפיים צרות אבל לא מצומקות. הגוף שלי נראה מושלם ויפה, בלי אחוז שומן אחד ובלי קפל עור באיזור הבטן אחרי לידה (לצערי). הסתכלתי על עצמי בדמיון החוצה ואהבתי את מה שראיתי. הרגשתי כבר חזקה יותר.

"קודם כל, אני רוצה להגיד תודה על הפגישה הזו." אמרתי כדי להרוויח זמן. "למדתי על החברה שלכם, ועל מה שאתם עושים והרעיונות שאתם מציגים גאוניים". אמרתי, מאלתרת משפט חנופה בתור התחלה כי זה מה שדור החלאה היה עושה.

שלושת הגברים הנהנו לאט, פניהם רציניות כעת.

"אחרי שנפגשתי איתכם, הבנתי שהפתרון שאתם מחפשים הוא לא פיתוח סטנדרטי של טכנולוגיה רגילה. אתם מחפשים פיתרון שהוא מחוץ לקופסא.” המשכתי לאט. העיניים של שלושת הגברים היו נעוצות בי.

"המחיר שאני אוכל לספק לכם כאן הוא סביב ה4.2-4.3 מליון שקל עבור מכלול הפרויקט" אמרתי ושתקתי. הרגשתי את הרגליים שלי רועדות ואת הלב שמתפוצץ מתחושת ההרפתקאה.

"אוקיי. תודה" אמר מיכה באיטיות, פניו איבדו את החיוך לרגע.

"איבדתי את הלקוח הזה" חשבתי לעצמי.

"את יודעת שהמחיר שלכם הוא פי שתיים ורבע מהמחיר שקיבלנו אצל המתחרים" התערב דוד, חשב הכספים של החברה, בחור בלונדיני עם משקפיים עגולים וגוף מפותח שאיים להתפוצץ מתוך החליפת בר מצווה שלו.

הלב שלי דפק בעוצמה, כבר השגתי משהו. אני יודעת שהמתחרים נתנו את המחיר שדומה למחיר שדור כיוון אליו וכבר אוכל לדעת שהם יסכימו למחיר של דור. אבל חיפשתי לעשות מעבר לכך. אני שחקנית שח-מט.

"דוד אתה צודק" אמרתי בשקט, משרבטת בלי משים צורות אקראיות על מחברת השורות מולי.

“המחיר שלנו יקר, יחסית" עצרתי לרגע והבטתי על שלושתם. “כמה אתם מעריכים שתכניסו מהפיתוח הזה ? פתרונות בתחומי תקשורות עושים בממוצע סביב העשרה מליון דולר בישראל בחמש השנים הראשונות, וכשייצא לחו"ל אנחנו מדברים על כמה מאות מליונים אני מעריכה"? הקראתי מהראש מספרים שהמצאתי זה עתה.

"פלוס מינוס" אמר דוד. "יותר לכיוון החצי מליארד ביציאת גרסאת בטא לחו"ל.” התערב מיכה בשקט. עיניו נעוצות בנקודה כלשהי בשולחן. יכולתי לשמוע את המחשבות שהתחוללו בראשו.

"ומה המשמעות במידה והפרויקט נכשל? ” שאלתי, מנסה להרצין את הפנים שלי ככל האפשר.

"אז כולנו נוכל לישון עד מאוחר כל בוקר כי נהיה מובטלים" צחק עכשיו מיכה ואחריו צחקו שאר הצוות.

"תראו, אנחנו מחזיקים פה צוות שרובו יצא מ8200, ויחידה שמונה אחד. המתכנתים כאן עשו כבר כברת דרך בתחום התקשורת ומצאו פתרונות לאתגרים יוצאי דופן בתחומי המודיעין במדינות הכי קשות בעולם. איך לדעתכם עושים תקשורת כשאין קליטה סלולארית למשל? החבר'ה שלנו יודעים.” יש פה חברה שלמדו בשירות הצבאי להאזין למחשב ולפי רעש המאוורר וגובה המאמץ שלו הם יודעים אם המחשב נגוע בווירוס או לא. אתם מאמינים?

יש כאן חבר'ה שהשתילו מערכות מקליטות בתוך מזוזות בבתים ישנים בעיראק כדי להאזין להתאגדויות של אל קעידה.

החבר'ה הביטו בי במבטים רציניים מאוד, רציניים מידי. הייתי חייבת להקליל קצת.

"יש לי פה חבר'ה ששותים בירה עם הקרונפלקס של הבוקר”, אבל זה כבר לא קשור.

מיכה צחק ואפילו דוד נידב חיוך קל.

"החבר'ה האלו יקרים. נכון. אבל הם לא נכשלים. העילית של העילית נמצאת כאן. וכמו שאתם יודעים בכל פיתוח טכנולוגי יש אתגרים. הפרויקט שלכם סופר מאתגר ואני מעריכה שזה כולל פרוטוקולי תקשורת לא רגילים.” הוספתי מבלי לדעת מספיק על מה מדובר.

שלושתם הינהנו בשקט.

"אתם צריכים אנשים לא רגילים. אתם לא צריכים מתכנתים, אתם צריכים חיות טרף. האנשים שלנו כאן באים מהג'ונגל המודיעיני הכי חזק בעולם ויודעים לבצע משימה בשלמות. “ עצרתי את הנאום שלי והמתנתי כמה שניות, לתת לדברים לשקוע.וגם לשקוע אצלי.

"אני לא סתם מבקשת מכם ארבע וחצי מליון" המשכתי.

"רגע רגע הלו! לעצור! אמרת ארבע נקודה שתיים" אמרה מיכה במחאה מחוייכת. באותו הרגע הבנתי בהתרגשות שתפסתי את תשומת הלב שלו.

"אני מבטיחה לכם" אמרתי בקצב הכי איטי שיכולתי "שאתם הולכים לקבל את המוצר המדהים ביותר שיוצר על ידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש לתחום הזה להציע.”

העיניים של כולם היו מרותקות. הרגשתי את זה. יכולתי לראות את הדמות שלי משתקפת בחלון הזכוכית מאחוריהם. נראיתי עוצמתית.

"בואי נסגור על שלוש נקודה שתיים" אמר דוד, פותח את שלב המשא ומתן.

"אני לא אוכל לרדת בפחות מארבע נקודה אחת" אמרתי, מביטה במיכה, הבכיר יותר מבינהם.

הלב שלי דפק בקצב מואץ. השניות חלפו והרגשתי שהגזמתי. דוד היה נראה נבוך ומיכה הביט ביגל, סמכנ"ל הפרויקטים, מתכתב איתו במבטי עיניים.

"מישהו רוצה קפה?” הציצה סוזן מהדלת לפתע וקטעה את האווירה המתוחה.

"אני אשמח" אמרתי לה, שמחה על ההפסקה הקצרה שנוצרה בשיחה, ואם אפשר גם לשלושת החברים כאן גם, אמרתי מבלי להמתין לתשובה שלהם.

בשעה שהמתינו השתדלתי להפוך את האווירה לנינוחה יותר.

"אתם יודעים שכשהמציאו את הקפה..היו שליטים ואנשי דת שהתנגדו לקפה. הם טענו שזה יכול להשחית את הנפש"

"לא מפתיע אותי…”אמר מיכה. “אתם, הדתיים מכל הדתות, כל הזמן חיפשתם איך להפוך את החיים לקשים יותר ומהנים פחות" אמר בחיוך.

"אני לא רואה היום איפה ההלכה מגבילה אותי היום…כל מה שאני עושה זה מתוך רצון" תכננתי לענות לו.

אבל ידעתי שלאדם גאה כמו מיכה אני לא יכולה למתוח את החבל עד הסוף במקום זה עניתי בחיוך "יש בזה משהו" בשעה שסוזן הגישה את כוסות הקפה לכולם.

"תראי, אמר מיכה, אנחנו מתרשמים מאוד מהחברה שלכם, ומדור וממך ונראה שאתם תדעו להתמודד היטב עם הפרויקט שלנו.” אמר ועצר לתכנן את המשפט הבא.

"אני לא יכול לשלם על הפרויקט הזה מעל שלוש נקודה שש. הפער הוא חצי מליון וספק אם אוכל לשכנע את הנהלת החברה בסיליקון ואלי להשקיע עוד סכום, הם בכלל תכננו לפתח את הפרויקט בקליפורניה ואנחנו התנגדנו, רצינו ציונות, פרויקט שיכניס כסף למדינה" אמר ופרס ידיים לצדדים כאילו הוא הרצל. אמרה מיכה, מרוצה מהנאום של עצמו. חייכתי אליו והנהנתי, מעודדת אותו להמשיך. שכנענו אותם שרק במזרח התיכון יהיה להם שדה ניסויים בילד אין בשטח, כי כאן הכל זה ג'ונגל אחד גדול" אמר בעניים בורקות, כאילו עכשיו אני הייתי הלקוחה והוא איש המכירות שמנסה להחתים אותי.

"מיכה, גם אתם מצאתם חן בעיננו ואנחנו רוצים את הפרויקט”. אמרתי בגילוי לב.

"בוא נסגור על שלוש נקודה שמונה וזה רק בגלל שאם זה לא יקרה אני אשאר לישון עד מאוחר בבקרים, כי יפטרו אותי “ אמרתי בחיוך גדול.

סגרנו. אתם שולחים לנו חוזה? שאל מיכה וקם, סוגר את כפתורי החליפה שלו.

"בהחלט" עניתי בחיוך שלא מגלה את המתרחש בליבי. עד יום שני זה אצלך במייל, בעזרת ה'.

"מעולה, אמר והגיש לי כרטיס ביקור לבן. “מיכה צוקרמן – סמנכ"ל פיתוח".

"תודה רבה חברים" אמרתי וקמתי גם ללוות אותם כשמיכה שלח את ידו כדי ללחוץ את היד שלי.

"אני… לא לחוצת ידיים..סליחה" עניתי במבוכה, לראשונה.

"סליחה, שכחתי שאת..” אמר ואז הוסיף "לא לחינם דור מחזיק אותך פה..אין ספק שהוא זכה בעובדת כמוך" אמר בהערכה.

"תודה רבה" אמרתי, ורק חיכיתי שילכו. הלב שלי כמעט התפוצץ מתחושת ההצלחה והסיפוק האדירה שחוויתי.

"בייי להתראות" קראתי אחרים לאחר מספר דקות בכניסה למשרדים, סוגרת את הדלת לאחריהם בעדינות, מביטה בהם לרגע ממתינים למעלית, בוחנים את ההשתקפות של עצמם בדלת המעלית המצוחצחת, ושניה אחר כך רצתי למשרד של דור.

הוא היה שקוע בכתיבת מייל ארוך.רציתי לצעוק לו שהצלחנו, שסגרתי עסקה בסכום מדהים. אבל עצרתי בעצמי.

"איך הייתה הפגישה" שאל בעניין, מרים עיניים תוהות.

"אני לא מבינה איך יכולת להשאיר אותי שם" אמרתי בכעס והשתדלתי שייראה אמיתי. “לא אכפת לך מהחברה שלך? לפחות היית מכין אותי מראש" זעמתי עליו ולא רק בכאילו.

"חווי, תרגעי, אני מאתגר את הסביבה שאני מעריך..” אמר לי ברוגע.

"מאתגר?, כל העסקה התפוצצה, אתה מבין?” אמרתי ממשיכה לשחק את המשחק.

"כל העסקה הלכה לפח, ולך חשוב לאתגר אותי"? הינחתי שתי ידיים זועמות על השולחן של דור, להבליט את הכעס המדומה שלי.

"באמת??” אמר בפנים קצת פחות רגועות.

“איך זה יכול להיות? אנחנו החברה היחידה שמסוגלת לבצע את הפרויקט הזה". אמר בפסקנות, והבעה של של אכזבה החליפה את הבעתו הרגועה בדרך כלל של דור. הוא קם, והוא והתלתלים שלו הלכו במעגלים חוזרים בחדר בעוד אני מחזיקה את עצמי שלא לספר.

"אני לא אשת מכירות ואתה ידעת את זה, ולא הייתה שום שיחה טלפונית מדומיינת שלשמה בשם השם היית צריך לצאת החוצה" המשכתי לרשוף עליו.

"את צודקת..זה אשמתי..לא הייתי צריך" אמר בשקט.

"נכון, לא היית צריך" אמרתי בפנים הכי חמוצות שיכולתי להפיק.

כמה הם היו מוכנים לשלם?” אמר בשקט.

"מליון וחצי…” אמרתי ונשברתי, כבר לא יכולתי לראות אותו מאוכזב ממני ככה, תולה בי עיני ילד כעוסות.

"אבל אני סגרתי אותם בשלוש נקודה שמונה לפני מע"מ". אמרתי בחיוך ענק.

"מה?” שאל בהפתעה גמורה והתיישב על הספה המשרדית שלו.

"סגרתי אותם בשלוש שמונה, אתה מבין את זה?” אמרתי לו בחיוך והרגשתי שהלב שלי מתפוצץ מגאווה.

"לא נכוון" הוא צעק עכשיו בקול שגרם לרגע לרחש מהמשרדים הקרובים להפסיק לכמה שניות.

"כן" אמרתי בחיוך. “זה מה שעשיתי".

"ידעתי!, ידעתי שאפשר לסמוך עלייך!” דור עכשיו רקד בשמחה.

"אני יודע שאני הולך להיות מואשם על הטרדה אבל אני חייב" אמר והתקרב אלי בחיבוק גדול, גופו גבוה ממני בראש וחצי. השמחה טשטשה לי את המגננות והשבתי לו בחיבוק חזק. ידעתי שאצטער על זה בהמשך אבל עכשיו אני רוצה לשמוח. מגיע לי.

"את משהו" אמר ולא עזב את החיבוק. “אוישש את משהוו חווי".

"תודה" עניתי לו מכוסה בזרועותיו הארוכות.

"לא את לא מבינה..את משהו" אמר וחיבוק אותי חיבוק מטלטל. טבעתי בתוכו, בילד הגמלוני. במנהל שחייב שכולם ידעו שהוא הכי חכם. והכי חזק. ואיתי..הוא היה ילד. ילד קטן שקיבל את הפוקימון שהוא רצה.

בואי, חוגגים" אמר והוציא בקבוק של ויסקי מהמקרר המשרדי שלו.

"אני לא שו…”

"חוגגים אמרתי!” אמר ומזג לי כוסית ואני שתיתי, מרגישה את הטעם המאוס שוטף לי את הגוף. “זה כל כך מגעיל" חייכתי משתעלת.

"קיבלנו פרויקט עצום מימדים ממשרד הביטחון שבחר בחברה שלנו" הודיע דור בכינוס ה- "כלבת שבת" המסורתי שלנו, שזה בעצם מפגש כל יום חמישי שמנוצל לשיחות של דור עם הצוותים השונים שמתכנסים באולם הקבלה הרחב, שאיש התחזוקה של הבניין מסדר מראש כל חמישי בבוקר עם כמה שולחנות פלסטיק מחוברים ומפה לבנה.

“כלבת שבת" זו בעצם בלה, הכלבה של רענן הCTO, רווק תל אביבי (כן, זה מה שהוא ביקש שאכניס לו בכרטיס הביקור שלו כשהדפסתי טייטלים לכולם) שמגיע למשרד במכנסיים קצרות וכפכפים גם בחורף, נוסע על ג'יפ סוזוקי מיושן שעל הגג שלו מותקן גלשן אלמותי, ובעולם מתוקן הוא היה זה שכל הבנות עטות עליו בהמוניהן, אבל העולם לא מתוקן, כי הוא גיי. אז כל הבנים עטים עליו. וגם הבנות.

באחד מכינוסי הקבלת שבת שלנו נכנסה בלה במהירות, מכשכשת בזנבה, ומהתלהבות רגעית קפצה על אחד מהשולחנות המתקפלים והקריסה את מיטב המאכלים שהיו באותו הכינוס (2 עוגות הבית ובקבוק ליקר אייריש קרים כלשהו). מאז אותו אירוע השתרש השם "כלבת שבת" למפגשים שלנו בחמישי. בלה מאז נדרסה ומתה ע"י אוטובוס באחד מערבי הקיץ על חוף הים בתל אביב, אבל זכתה מאז להיות מוזכרת כמעט בכל כלבת שבת.

"תשמרו עוגה לבלה" או "תעטוף את השולחן טוב שבלה לא תקפוץ" או "שמישהו יסגור את הדלת הראשית, בלה תברח". מסוג הבדיחות שאף פעם לא הצחיקו ואף פעם לא יפסיקו להיקרא בדיחות.

"הפרויקט הזה הוא אבן דרך מאוד משמעותית לחברה" המשיך דור בעודנו לועסים מאפים מהשולחן המתקפל ומנסים לנחש מה תהיה המשמעות עבורנו.

"הפרויקט הוא אבן דרך מכמה סיבות, אבל הסיבה העיקרית היא שאנחנו הופכים לגוף משמעותי בתחום הפיתוח הטכנולוגי למערכות הביטחון". אמר בחיוך גדול, דמותו התמירה נראית חזקה נוצצת ויפה מתמיד. ברגעים האלו הוא הזכיר קצת את ביבי נתיהו על כל הכריזמה שלו, אבל בחתיך. מערכת הביטחון בוחרת בפעם הראשונה להוציא פיתוח משמעותי כל כך מחוץ לתחומי הצבא וזו מחמאה גדולה עבורנו.

"זה אומר שנקבל פנסיה צבאית"? התבדח רענן.

"זה אומר שתקבלו בונוס משמעותי בדמות חמישה משכורות באבן דרך הראשונה שתושלם בעוד שמונה חודשים לפי ההסכם"

רחש מילא את החדר ברגע. חיוכים מאופקים נשלחו לאוויר.

"אבל, זה לא הולך להיות פשוט" הפנים של דור הפכו רציניות. היכרתי את יכולת השליטה של דור בתווי הפנים שלו. הוא ידע לשדר בכל שלב בדיוק את מה שרצה לשדר באמצעות הבעות. גם חירש מוחלט היה מבין את רוח הדברים כשדור דיבר.

"משרד הביטחון דורש מאיתנו להנחיל כללי זהירות רבים במסגרת הפרויקט, כולל קידוד לדלתות המשרד לעובדים שיטפלו בפרויקט, והשלמת סיווג ביטחוני למי שטרם השלים. ואנחנו נעבוד קשה. אנחנו פאקין נעבוד קשה עד שנתן להם תוצאות מדהימות אמר דור, משלהב את עצמו.

בתחילת השבוע נוציא את המידע המפורט. אבל בנתיים – "שיהיה לנו לחיים" אמר והחזיק כוס קולה זירו חד פעמית והרים לחיים.

לאחר כמה דקות החלו העובדים להתפזר למשרדים בשיחות קולניות ומשוחררות יותר. אווירה של יום חמישי החלה להשתלט על הלו"ז.

"תוריד את מה שנשאר לעמדת הכניסה שמי שירצה יוכל לקחת" החוותי לאיש התחזוקה לעבר מגשי הבורקסים העמוסים למחצה והעוגות "קח להם גם מפיות וחד פעמי".

"חווי תקפצי אלי למשרד בבקשה" אמר דור בעודו נעלם במסדרון הארוך בדרך למשרד.

"תשמעי, הפרויקט הזה זה חתיכת שיט" אמר דור, מהורהר. פניו היו רציניות כעת.

במהלך הזמן שעבדתי בחברה, למדתי לתקשר היטב עם דור והעבודה ביננו הייתה מעולה וזורמת. הוא למד לסמוך עלי ואני למדתי להעריך אותו כך ששרר ביננו אמון וכנות.

"למה הפרויקט הזה מורכב?” שאלתי בעניין.

"למערכת הביטחון יש לא מעט דרישות משונות, זמני ביצוע הזויים לחלק מאבני הדרך וכל סגן אלוף בטוח שהשמש זורחת לו מהת..” אמר דור ועצר את עצמו בחיוך. למרות הקשר הטוב ביננו הוא השתדל לשמור על הפה לידי.

"אבל את בטח לא מכירה את העולם הזה..את לא עשית צבא" אמר ונופף באצבע נוזפת ובחיוך.

"בטח שאני מכירה את הצבא, לפני ולפנים..” אמרתי, מעמידה פני כועסת. “יש לי כמה בני דודים ש..”

"שתדעי שעם הכישרונות שלך יכולת להצליח בגדול שם..” אמר דור, מתעלם מהבעת פני. “ יש לך יכולת יוצאת דופן לשלב יצירתיות מצד אחד וארגון וסדר מצד שני. ואת מצויינת ביחסי אנוש.

"אני מתחילה לחשוב שאתה מעוניין שאתן לך העלאה בשכר עם כל המחמאות האלו" אמרתי והשתתקתי מיד לנוכח פניו הרציניות של דור. הוא שתק מספר שניות.

"האמת שכמעט" אמר וחיוך קטן הפציע בצד הפה שלו.

"למה אתה מתכוון" שאלתי בסקרנות.

אני חושב שהתפקיד שלך כעוזרת מנכ"לית מסתיים ברגע זה. אם תסכימי כמובן. "אני צריך אותך על הפרויקט הזה" הרגשתי את הלימות הלב שלי מתפקעות בעוצמה.

"זה משהו שיכול להתאים לך?” שאל.

"אני חושבת שכן". עניתי בחשש ובידיים רועדות.

"מעולה, קחי בחשבון שזה פרויקט מאוד מאתגר, ויש לנו 2 אופציות, או להצליח בו או להצליח בו".

"אנחנו נצליח" עניתי בלב רועד ומבלי לדעת מה בדיוק הפרויקט "בעזרת ה' כמובן".

"מעולה" אמר דור וקם. “אני שולח לך מחר בבוקר במונית את כל המסמכים ואני רוצה שתשלטי בחומר עד יום שלישי, נשב להתכונן"..

"אין בעיה..ו..תודה על האמון".

"אל תאכזבי אותי" אמר בעודו אורז את תיק המנהלים השחור שלו. “אה וכמה את מרוויחה היום תזכירי לי?

"אמממ" אמרתי מתלבטת, מנסה לחשוב אם עונים ברוטו או נטו על שאלה כזו.

הטלפון של דור צלצל.

"יא נבלה …למה לא אמרת שאתה בארץ?” ענה דור לשיחה. חכה רגע אחי, יא אח קקה, אח של שיניים תותבות, שניה אני איתך. לא, אל תנתק".

"חווי, דברי עם מיכל מהנהלת חשבונות… היא תעדכן לך את השכר, תגידי לה שדור אמר להכפיל בשתיים וחצי.” אמר בפנים חסרות סבלנות, מאותת לי שהזמן שלו קצר.

"כן אחי אני איתך… כן..עובדים… אתה יודע יושבים ומגרדים אתה יודע איפה, כן אופניים מחר בירקון, 42 קילומטר, אתה בא?” אמר ויצא מהמשרד במהירות בעוד דמותו הגמלונית בקושי משתחלת בדלת.

נשארתי נטועה במשרד הגדול של דור, רועדת ונבוכה מהחדשות המאתגרות.

ניסיתי להתקשר לנחומי "המספר אינו זמין כעת". הגיוני, שעת הדרשה עם ראש הישיבה לפני שבת. צעדתי בהתרגשות אל עבר היציאה. הייתי חייבת אוויר. דמיינתי עיניים רבות נעוצות בי. אני מנהלת של חלק מהצוות כאן עכשיו? מה זה אומר?

בשישי בבוקר מסמכי הפרויקט נחתו אצלי. המתנתי לנהג בכניסה לבניין המתקלף שלנו. ילדים רצו מכל עבר, ריח של חלות ועוגות שמרים ממאפייה קרובה מילא את האוויר. כרוז רחוק נשמע ברקע, מודיע על לוויה של איש חשוב או תרומה לחולים. בני ישיבות עם מזוודות גלגלים שחורות הרעישו במקצב אקראי על מדרכת האבנים המחורצת, תופפים בנעלי העקב המצוחצחות שלהם בדרך לבית ההורים. ילדים עם שקיות טרופית הלכו, רצו וקפצו בכל עבר. ריח חמין סמיך שעלה מבית תבשיל סמוך. אווירת בני ברק בשישי.

"תודה" אמרתי לנהג המונית הקשיש ולקחתי את תיק המסמכים השחור. רציתי להספיק לעבור עליהם קצת עד שבת.

כעבור שלוש שעות הרמתי טלפון לדור.

"אני מקווה שזה סופר דחוף כי הרגע סיימתי מסע אופניים" רשף / התנשף דור לתוך הפומית.

"שמע, יש לנו בעיה" אמרתי. "הם רוצים שכל עובדי המשרד בלי יוצא מן הכלל יהיו עם סיווג ביטחוני. “

"אני יודע.. אבל כולנו כאן בוגרי צבא ועם סיווג לרובנו" אמר, לא מבין את פשר הבהלה.

"אני לא עשיתי צבא, ואין לי סיווג" אמרתי במתח.

"זו בעיה, אבל מבטיח שיהיה בסדר. נמצא לך פיתרון" אמר דור להוט לסיים. “אז שבת שלום גברת" אמר וניתק. כזה הוא דור. ילד.

אני לא הייתי רגועה. ככל שנברתי במסמכים ולמדתי את מתווה הפרויקט רציתי אותו יותר, הזדמנות בשבילי לעשות משהו ממש גדול, אבל ככל שהעמקתי במסמכי הסיווג הביטחוני הבנתי שאני, מנהלת הפרויקט לא אוכל להיות חלק ממנו. הדרישות היו פנומנליות, מבחינת סיווג ביטחוני וחייבו שירות צבאי מלא ובחיל המודיעין ו/או יחידות השדה. זה לא רק שלא אוכל להיות חלק מהפרויקט, אסור יהיה לי לדרוך במשרד לאורך כל חיי ביצוע הפרויקט. "אני בעצמי סגרתי את הפרויקט שיגרום לכך שכבר אין לי מקום בעבודה שלי" ייסרתי את עצמי לאורך השבת. כאב הבטן המעיק לא הרפה גם במונית שאספה אותי לעבודה בפקקים של ראשון. כמובן שהפרויקט חשוב ממני ואצטרך לוותר על התפקיד שלי. חשבתי לעצמי בעצב.

כשנכנסתי למשרד ניגשתי ישר לדור, לבוש בחולצה לבנה מכופתרת עם פסים אנכיים דקיקים. שריריו המשורגים התפקעו מתוך השרוולים הקצרים, הוא היה מרוכז במסמכי הפרויקט, בדיוק כמו העותק ששלח אלי. כשהתקרבתי ראיתי שהוא עסוק בחלק של הסיווג הביטחוני.

"יש לנו בעיה" אמר בפנים רציניות.

"אכן, יש לנו בעיה.” אמרתי, ממאנת להאמין שהוא כל כך מהר יוותר עלי.

"הם דורשים קודנים על כל הדלתות וכרטיסי סיווג כך שרק מורשים יוכלו להיכנס" אמר בשקט. “בני זונות חצופים" אמר ולא עצר את עצמו.

"וזה יוצר בעיה, כך שמי שלא עבר סיווג ביטחוני לא יוכל להיות במשרד" אמרתי בשקט.

"כן, ולצערי הם מאוד תקיפים בנושא.” אמר לי בפנים חתומות.

"אז מה אתה אומר לי בעצם דור?” שאלתי אותו, מופתעת מזה שהוא לא התאמץ בכלל לעזור לי כאן עם זה.

"אני אומר לך..שבעוד חודש מהיום" אמר בפנים עצובות ואני הרגשתי את העלבון עולה לי במעלה הגרון.

"אני עפה מפה"? שאלתי בחיוך נטול שמחה.

"את תארזי את החפצים שלך ותעברי לעבוד מהבית שלי גברת!” אמר ועכשיו החיוך שלו היה רחב.

"רגע, אבל אני..” אמרתי, מנסה לעכל.

"החלק ה"סודי" של הפרויקט שהוא לא כזה סודי גם ככה יקח שלושה שבועות בלבד. ובשלושה שבועות האלו גברת את תעברי למשרד הביתי שלנו שזה בעצם החדר של ההורים שלי כשהיו מגיעים לבקר, תהיה לך שם פרטיות, וגינה נעימה לשבת בה, ובריכה, אפילו נפרדת כי את יודעת שאני לא בבית אף פעם כי אני פה, וכל יום תזמיני לך אוכל ישירות ו.. תנהלי את הפרויקט מבלי לגעת בחלק הקצר והסודי בכאילו שלו" אמר דור בחיוך ואני נשמתי לרווחה.

"אז למה היית כל כך רציני ומקצועי"? שאלתי, לא מבינה.

אחרי שסיפרת לי שהפרויקט נפל ושהלקוח ברח, את מצפה שאני לא אחזיר לך? אמר והתרומם. “גברת, את יותר מעובדת כאן, וגם קצת יותר מחברה, ואני לא מוותר עלייך" אמר וטפח על הגב שלי בעדינות, כך שהרגשתי רק את כריות האצבעות שלו, כאילו היסס אם לטפוח. ויצא מהמשרד ושוב, השאיר אותי לבד, עמוסת מחשבות.

החדר הקטן בקומת הקרקע בבית של דור היה גדול משמעותית ביחס לכל הדירה הפיצפונת שלנו בבני ברק. החדר היה מעוצב בטוב טעם, בגווני לבן שונים. קירות צחורים ווילונות חצי שקופים שירדו כמעט מגובה התיקרה אל רצפת הפרקט השוו לחדר תחושה של רכות מלטפת, כמו של בגד חמים שיצא מייבוש עם ריחות מרכך נעימים. שולחן מחשב הוצב בפינת החדר, גדול ומרשים, עליו עמד מסך עצום. מדפסת לבנה היבהבה באורות כחולים ועוד ריבוע שחור גדול על הרצפה שלא הבנתי מה תפקידו.

"זה המשרד החדש שלך" אמר דור, גאה כטווס. “כמו שאת רואה יש כאן שלושה כיווני אוויר, שירותים, מקלחת צמודה, ומקררון קטן. בקי מילאה לך אותו כבר בכל טוב" אמר והתקרב לוילון גדול "וכמו שאת רואה יש נוף לחצר, פינת ישיבה ועישון, ואפילו נוף לקצה של הבריכה".

"הברכה הנפרדת" אמרתי בחיוך.

"אכן, הבריכה הזו זה אחד הדברים הכי יקרים שאני לא משתמש בהם אף פעם, אבל אני יודע להראות אותה, בואי תראי" אמר והלכתי אחריו.

הבריכה המלבנית קיבלה את פנינו במים שקטים. עצי דקל גבוהים הקיפו את הבריכה הצלולה, וכמה ערסלים בצבע שמנת ניתלו בינות לעצים. בקצה הבריכה התנוסס בגאווה פסל של תינוק ערום העמוד על רגל אחת, וזרם מים שיצא מתוכו.

"זה לא גסות רוח" אמר לי דור כשראה את הזעזוע שלי מהפסל. “זו אמירה, תביני, אני רוצה להרגיש תינוק, חסר בושה, אני רוצה להשפיע על העולם ואני מתכנן לעשות את זה מבלי להתבייש במשהו. כל בוקר בחמש לפני שאני יוצא להתאמן אני שותה כאן את הקפה, ומזכיר לעצמי מי אני. אני תמיד אטפס על גדרות, ואני תמיד אשתין לבאר שאני שותה ממנה, אז כדאי לי מאוד שזה יהיה טעים.

"בוא נסכים שלא להסכים" אמרתי וחזרתי לחדר העבודה שלי. הוא היה יפה. ומפואר. ומפנק. ומקרר מלא.

הרגשתי שהלב שלי מתפוצץ מחשש ומהתרגשות. אני ראויה לזה?

"כאן" הצביע על הריבוע השחור – "זו הסיבה שאת כאן ולא בבני ברק" אמר והסביר "זה השרת המאובטח שלנו, שבעצם מקשר אותך מכאן למשרדים וכל מה שתעבדי כאן עובר פוינט טו פוינט למשרד כך שזה בעצם כאילו שאנחנו עובדים יחד.

"בקיצור, גברת, תרגישי בבית, אני מוכרח לרוץ לפגישה עם יריב שלא יאכל אותי זה, את יודעת איך הוא" אמר בחיוך.

"כן.. יאללה סע, אני מתכננת עד סוף השבוע לסגור את תקציבי הפרויקט לאבן הדרך הראשונה, תזכיר ליריב שאני עולה מולו בזום בשעה 17:00, שלא ישכח" אמרתי, פוקדת בפנים חצי חמורות.

"כן המפקדת" אמר דור משועשע.

"ואם הוא חופר לך יותר מידי, תגיד לי ואדאג לחפור לו בחזרה בזום, יש הרבה על מה לעבוד כך שהוא לא יגיע הביתה" אמרתי בצחוק.

"הוא ישמח להפסיד את שעת ההשכבות של הילדים, עזבי" אמר דור תוך כדי שהוא אוחז את תיק המחשב החום ויוצא בהליכה גמלונית החוצה.

"ביי, נסיעה טובה" הפטרתי אחריו והתחלתי לעבור על אקסל הפרויקט. הבית היה מושלם והרגשתי בו בנוח כבר מהרגע הראשון. הדבר היחיד שהטריד אותי זה כלב דני שחור ועצום בגודלו, ולמרות שהוא לא התקרב לחדר שלי יכולתי לשמוע אותו מסתובב בבית בצעדים כבדים. תמיד פחדתי מכלבים.

—————————————————

הימים עברו והפרויקט התחיל לקרום עור וגידים, תיקיות הפרויקט החלו להתמלא בקבצי עבודה ושורות קוד שלא ידעתי לפרש את משמעותם, והתחברו לאבני דרך שבהן שלטתי היטב. לאט לאט גם התחלתי להרגיש בנוח בחדר שהפך למשרד זמני עבורי.

לכל אורך הזמן ראיתי את מיקה און אוף. האישה היפה והעדינה והחזקה הזו הרשימה אותי כל פעם מחדש בהלך שלה, ברוגע, בשלווה, בתחושה שהיא הייתה משדרת דרך העניים הכחולות שלה, התחושה שהיא יודעת את הסוד הזה שנקרא חיים.

ברוב הזמן היא הייתה מקבלת מטופלים בבית בחדר צדדי שהיה מחוץ לבית ושהתה בו רוב היום. בפעמים שכן דיברנו זה הסתכם בפטפוטים קצרים, שנינו היינו עמוסות מאוד לכל אורך היום.

"אני מקווה שזה בסדר שאני כאן..” אמרתי לה באחת הפעמים שנתקלנו אחת בשניה בימים הראשונים. היא חזרה משיעור סאפ, מחזיקה גלשן כחלחל בידה, שיערה הבהיר עוד רטוב ומשוך לאחור בזנב סוס ששיווה לה מראה של מעודדת בקבוצת פוטבול אמריקאית.

"ברורר" אמרה מיקה והניחה את הגלשן ונתנה לי חיבוק חם. הרגשתי את הגוף שלי עטוף ורק רציתי להניח ראש על הכתף שהייתה גבוהה ממני.

"את כמו בת בית אצלנו ואני ודור מדברים עלייך המון" אמרה אחרי ששחררה אותי והשאירה אותי בדד עם הגוף שלי.

"וסליחה שאני לא מארחת אותך כמו שצריך.. הלו"ז שלי כל כך עמוס במטופלים אז פשוט כל מה שאת צריכה תרגישי בנוח" אמרה מיקה ונעלמה בחדר המקלחת.

ומאז היו בעיקר פטפוטים קצרים בשביל הגישה לבית, הנהוני שלום תוך כדי שאני בשיחות ועידה טלפוניות, משוטטת בלי משים בחצר המטופחת, ממוללת בידי פרחים סגולים משיחי אלמון הודי שנשפכים מהגדר המוגבהת, או מריחה שיחי בטטה מטפסים, נוגעת עם תחתית הנעל בבריכה הקרירה, נזהרת לא להרטיב את השימלה שלי.

לאחר חודש התחלנו בשלב השני של הפרויקט, וביצעתי שיחת סיכום עם דור על החודש שהיה.

"לא , אל תשלחי לי קישור לזום" אמר אחרי הפעם הראשונה ששלחתי לו קישור לשיחת וידאו. "אני לא מסוגל לשבת שעה ולדבר מול מצלמה, אני מדבר טלפונית, ככה שאני יכול לעשות עוד דברים בין לבין" שלח לי עם סמיילי מחייך. אז דיברנו טלפונית, הוא בעיסוקיו ואני בשיטוטי.

"אז סגרנו את החודש והנקודות לטיפול מופיעות לי באקסל" אמרתי לדור לאחר שיחה מתישה של שעה ורבע, שבה הספקתי לשבת במשרד, להקיף את הבית, להסתובב בחצר, ואפילו לבדוק שהאיפור שלי בסדר מול המראה במקלחת הקטנה. “אוקיי דור, אני קובעת לנו ישיבת המשך לשלישי בבוקר, ביי" סיימתי וניתקתי. הראש שלי היה מסוחרר משטף המידע וישבתי לנוח לרגע על אחת הספות בחצר. הרגשתי את הגוף שלי שוקע לאיטו, המים בבריכה נצצו בקרני השמש הקטנות של הבוקר.

"היי, אפשר לשבת איתך קצת?” שמעתי קול מאחורי. מיקה. גבוהה ויפה, לבושה בחולצה שחורה, ג'ינס צמוד שהבליט את הירכיים הארוכות שלה, שיער בלונדיני גולש על הכתפים הנשיות שלה.

"ממתי אני כזו" חשבתי לעצמי בחרדה. אף פעם לא הסתכלתי על מישהי ככה או על מישהו. אחרי סיפור התחתונים של מיקה ייסרתי את עצמי לא מעט במטרה לשכוח אותם. ואותה. ואת החטאים שלי. והינה מיקה פה מולי, בעצמה. נגישה וקרובה.

לקח לי כמה שניות להבין שאני בוהה בה. "כן בטח, בואי" אמרתי והחזרתי לעצמי את השליטה בחזרה.

"התבטל לי טיפול, אז חשבתי שיוכל לצאת לנו לפטפט..” אמרה והתיישבה על הספה ליידי.

בחצר השתרר שקט רגוע.

"תגידי מיקה, מי האנשים שמגיעים אלייך לטיפול?" שאלתי כדי לשבור את הקרח.

"בדרך כלל אני מטפלת בזוגות שמגיעים לטיפול" אמרה מיקה, חיוך קל על שפתיה. “בעיקר חבר'ה מההייטק, זה התחיל בזה שרן, יזם הייטק סידרתי שכבר עשה 2 אקזיטים, חבר של דור הגיע לכאן אחרי שהוא סיפר לדור שהוא ואישתו הולכים להתגרש. אחרי חצי שנה הם יצאו מכאן מאוהבים". אמרה וראו שהיא מעריכה את עצמה על זה.

"ואוו" אמרתי בהערכה אמיתית. "כל הכבוד לך, איזה דבר חשוב את עושה בעולם" אמרתי, מתנסחת כחרדית מן המניין.

"האמת שיש בעבודה שלי המון ערך" אמרה בחיוך. “ואחרי רן הגיעו אנשי הייטק רבים, מנהלים בכירים בחברות הכי מובילות במשק שמנהלים אלפי עובדים ובנתיים הבית שלהם קורס בשקט" אמרה בעניים שהיה בהם דוק של עצב לרגע, “אני מלמדת אותם למצוא זמן לעצמם, לאישה שלהם, לילדים, לקחת חופשות משפחתיות, להביע יותר אהבה לסביבה הביתית שלהם ולהזכיר להם שכשהם בבית הם יכולים להוריד את מסיכת הכוחנות שנדרשת כמנהל בכיר". אמרה בחיוך.

"את פשוט עושה עבודת קודש" תכננתי להגיד אבל יצא לי "את פשוט מהממת".

"תודה" אמרה מיקה בחיוך. “ויש גם את אלו שהטיפול שלהם צריך להיות שונה..” אמרה בחיוך.

"מה הכוונה?” שאלתי בסקרנות.

"בהמשך אולי אשתף אותך..את חרדית ואני לא בטוחה..” אמרה בהתלבטות וסיימה ב"לא משנה". החלטתי לשנות נושא שיחה.

"מה הדבר שהכי מאפיין מנהלים בכירים?" שאלתי.

"הבור" אמרה מיקה בפשטות.

"מה הכוונה?" שאלתי בחוסר הבנה.

"למנהלים בכירים יש בור. בור עצום. בור בתוכם, הרבה פעמים פשוט לא אהבו אותם מספיק כשהיו ילדים, או לא טיפחו אותם, או שהם ילדים במשפחות גדולות ששמעו כל הזמן כמה הם בורג קטן במשפחה.” עצרה לרגע לראות שהבנתי, והמשיכה:

"ואז, כשהם גדלים הם כל החיים מנסים למלא את הבור הזה. את החוסר. הם חייבים לשלוט, הם חייבים להיות הכי יפים, הכי מצחיקים בחדר, הם חייבים להגיע לתוצאות הכי טובות, והם מקימים חברות מובילות, נהיים זמרים או מפורסמים ונרקסיסטים כלפי עצמם. הם חייבים שיעריכו אותם ושכולם יבינו כמה שהם טובים" אמרה מיקה, שיערה מתמולל ברוח שנשבה לרגע בינות העצים ושיחי הבונגביליה הסגולים.

אני שתקתי, מרותקת לאישה הסופר מעניינת הזו.

"והטרגדיה הגדולה, חווי, היא שהם כמעט אף פעם לא יצליחו למלא את הבור הזה.” אמרה מיקה, ואני חשבתי לעצמי, שלדרך התורה יש תשובות לזה. כשממיתים את עצמנו על הקדוש ברוך הוא, על קידוש השם, אין מקום לנרקסיזם, אין מקום לאני.

"ואוו, זה כל כך מעניין" אמרתי בהערכה.

“אפשר לשאול אותך משהו אישי?” שאלתי בשקט.

"בטח" אמרה מיקה וטפחה לי על השכם.

"את חושבת שדור…” קטעתי את עצמי באמצע, מצטערת על ששאלתי בכלל.

"כן..גם לדור יש בור כזה..” אמרה בפשטות וקמה מהספה הרכה, ואני חשבתי שפתחתי נושא שלא הייתי צריכה לפתוח.

"אני רעבה.. אני הולכת להכין לי איזה טוסט, את רוצה גם?” שאלה מיקה, ואני שאלתי את עצמי אם נכנסתי לנושא לא לי.

"כן, אני אבוא איתך נכין יחד" אמרתי, משתדלת להישאר קרובה לאישה החזקה והפגיעה הזו.

לאחר חצי דקה עמדנו שנינו בשיש במטבח המרווח, מפרידות פרוסות לחם קפואות ומניחות גבינה צהובה.

"יש לך קטשופ?" שאלתי.

"יש במקרר" אמרה "ואוו לא ידעתי שמבוגרים אוכלים קטשופ בטוסט, לא טעמתי קטשופ מגיל 16" אמרה בחיוך.

"אני ממליצה לך לנסות, סבתא" אמרתי בחיוך והשפרצתי קטשופ בשובבות על הפרוסה שלה.

"יאללה, יודעת מה? חיים פעם אחת" צחקה מיקה וסגרה את הפרוסה המלאת קטשופ שלה והכניסה לטוסטר.

"אני אקח צלחת חד פעמי ונייר כסף" אמרתי "אנחנו החרדים יש לנו דברים מוזרים" אמרתי בחיוך לא מתנצל.

"אין שום בעיה, הצלחות למטה כאן" אמרה והצביעה על מגירה שסמוכה לרגל שלה.

התכופפתי על מנת להוציא מהמגרה הנמוכה את הצלחות חד פעמי, שהיו נראות מהודרות לא פחות מצלחת רגילות. שלפתי צלחת פלסטי כסופה עבור עצמי.

"והינה הנייר כסף נמצא כאן" אמרה מיקה ופתחה את הארון בדיוק כשהתרוממתי כך שדלת הארון חרצה לי את הלחי בשריטה ארוכה.

"אויש סליחהה חווי לא ראיתי אותך" אמרה מיקה, מבוהלת.

הרגשתי כאב חד מתפשט לאורך הלחי שלי. “לא קרה כלום" אמרתי מרגיעה, אבל הרגשתי את הכאב מעמיק, שורף עד לצוואר כמעט. החתך כנראה היה עמוק וכואב, דמעה סוררת נשרה לה.

"אויששש מותק אני כל כך מצטערת" אמרה מיקה בעניים מבוהלות.

"זה בסדר אני זו שהתרוממתי בלי לשים לב" אמרתי תוך כדי שאני מנסה להתמודד עם הכאב העמוק.

" יורד לך דם, סליחה סליחה סליחה, בואי נטפל בך" אמרה מיקה באשמה ואני ראיתי את הדמעות מתערבבות לי בכאב ובטיפות הדם שנשרו על החולצה הלבנה המכופתרת שלי.

"קחי כוס מים אני הולכת להביא צמר גפן. שבי כאן" ביקשה מיקה והצביעה על כיסא מטבח פלסטיק כחול.

"תשתלטי על עצמך" אמרתי לעצמי ומיחיתי עם גב היד את הדמעות מהלחי, דמעות שהיו מעורבות בטיפות דם.

"בואי מאמי נטפל בזה" אמרה מיקה והתקרבה עם פד צמר גפן "ולמה לא שתית? תשתי את המים מותק”

ואני ישבתי כמו ילדה קטנה, מתמסרת לטיפול המסור של מיקה שניקתה לי את הפצע המדממם וחיטאה אותו.

"מסכנה שלי את דומעת" אמרה מיקה וחיבקה אותי.

"כמו הקטשופ שלך, גם אני לא בכיתי מגיל 16” אמרתי מחייכת, צוחקת ודומעת גם יחד.

"

"איך זה שאת מסוגלת להתבדח ולבכות ולדמם גם יחד" שאלה מיקה בחיוך ובפליאה.

"הינה מותקק.. אני מסיימת לנקות את הפצע…זה חתך קטן מאוד, פשוט באיזור של הלחי יש הרבה כלי דם אז ירד לך לא מעט..והופ עוד כמה רגעים וזה סגור” אמרה ואני הרגשתי נעים כל כך להפקיר את עצמי בידי הידים הרכות של מיקה.

"הינה נשים פלסטר קטן וסיימנו" אמרה בקול מתנגן והניחה לי פלסטר מלבני זעיר על החתך שהחל להיסגר.

"כל האיפור שלך נמרח…” אמרה מיקה..בואי נתקן לך אותו.

"עזבי גם החולצה מלאה בטיפות דם, אני לא אצא היום לדייטים" אמרתי בחיוך.

"טוב אז אולי תתני לדייט שלך את המספר שלי אני אטפל בו" אמרה בחיוך ואני חייכתי חזרה.

"תקשיבי, לכי תתקלחי, בנתיים אני אכין לך בגדים משלי, בחולצות אנחנו אותה המידה, ואכין לשנינו טוסטים חדשים, שלי כבר שרוף.

"איזה נהדרת את" אמרתי וקמתי מהכיסא, מוכנה לעמוד, ואז הרגשתי את כל החדר מסתחרר סביבי במעגלים, כמו אחרי שיורדים מקרוסלה אחרי יותר מידי סיבובים. כנראה מהאנדרנלין. קרסתי על הכיסא הכחול שוב.

"חכי, לאט לאט, בואי אני אעזור לך, חכי רגע אחד. אני מבטלת את הפגישה הבאה שלי. “ אמרה ותפסה את האייפון הנוצץ שלה.

"לא אל..” התחלתי להגיד אבל מיקה ביד אחת התקשרה למטופל הבא שלה וביד שניה עזרה לי לקום מהכיסא.

"אריה? היי זאת מיקה, אני מתנצלת, יש לי בלת"מ קטן, נוכל לדחות את הטיפול לשעות הערב?” אמרה לתוך האייפון שלה "יופי תודה, אתה נהדר, אז בשמונה, אני ממש מתנצלת, ביי".

"בואי איתי את מסוגלת ללכת?" אמרה מיקה והובילה אותי למקלחת כמו ילדה, אוחזת בידי ביד רכה, נעימה.

"כן אני בסדר, אל תדאגי מיקה" אמרתי קצת בתקיפות יותר, מחזירה לעצמי את השליטה על הסיטואציה.

"אני יודעת שאת בסדר חווי, ומותר לך ל2 דקות לא להיות חזקה כל כך, תני לי שניה, טוב מותק?” אמרה במבט מתחנן.

הרגשתי את כף היד שלי שוקעת בכף היד הרכה שלה, והסחרחורת נרגעה קצת. הרגשתי קצת בטוחה יותר.

"הינה תשטפי את עצמך מהדם והאיפור.. אני אביא לך בגדים" אמרה ויצאה במהירות מהחדר. ישבתי על האסלה, מנסה להרגיע את עצמי לפני שאכנס.

"את עדיין מסחוררת"? שאלה מיקה כשנכנסה עם ערימת בגדים לבחירה שלי.

"קצת" אמרתי בעיפות.

"בואי אני אעזור לך להוריד את הבגדים, שלא תקרסי שוב”. אמרה מיקה והרגשתי את הלב שלי פועם בחוזקה מתחת לחולצת הכפתורים המוכתמת שלי.

"מותר לך כן? לראות אישה? כאילו שאישה תראה אותך" שאלה?

"כ.. כן.. לא.. כן" עניתי בביטחון חלקי. "במקווה תמיד רואות אותי..” אמרתי, רגועה יותר מול עצמי.

"יופי" ענתה מיקה..בואי תרימי ידיים אמרה מיקה והחלה לפתוח את הכפתורים העליונים של החולצה המוכתמת ואני הרגשתי את פעימות הלב שלי מתחזקות. מיקה מפשיטה אותי.

"אין בזה כלום, היא מסייעת לי" אמרתי לעצמי בראש. "כברווזות הן לי" שיננתי את הגמרא המפורסמת, אבל הלב שלי לא הפסיק לדפוק בעוצמה.

"ואוו את ממש רועדת" אמרה מיקה. “כן כנראה בגלל השריטה" שיקרתי.

"שניה לפני החולצה.. צריך להוריד את הפאה" אמרתי והתחלתי להוריד אותה בעדינות.

"ואוו היא כל כך משנה אותך" אמרה מיקה בהתפעלות בזמן שניסיתי לגרום לשיער המעוך להתנפח קצת אחרי שעות שהיה כלוא מתחת לפאה הצמודה.

"את יפה עם הפאה אבל כל כך יפה בלעדיה" אמרה מיקה בהישתאות "תרימי ידיים מותק " והורידה לי את החולצה כך שנשארתי עם חצאית וחזיה, מול מיקה. שגרמה לי לרצות להאבד בתוך הזרועות שלה.

לא שלטתי בנשימות שלי. הרגשתי את החזה שלי עולה ויורד עם כל נשימה והתביישתי מאוד. הרגשתי רצון לחבק את מיקה, להניח את הראש על הכתף שלה.

"בואי נעזור לך עם החזיה..זה בסדר או שתסתדרי מכאן?” שאלה מיקה.

ואני לא עניתי. כי רציתי. כי חשקתי. כי פחדתי. פחדתי להיות זו שאומרת כן. כל החיים למדתי להגיד לא. לסרב. לוותר. כל כבודה בת מלך. ארטיק לא כשר שקיבלתי ממוכר חביב כשהייתי בת חמש הושאר על מדרכה חמה מבלי שנגעתי בו. הוא נמס בשמש והלב הקטן שלי נמעך ונמס איתו. נמעך מכאב לב ונמס מגאווה. היבטתי על הארטיק החום שנקווה לשלולית חומה עכורה. היבטתי על עשרות נמלים שחורות שנצמדו לשלולית המתקתקה. נמלים הן לא יהודיות, החלטתי באותו היום.

פחדתי שמכאן, אין דרך חזור. כמו צעידה בפרוזדור עם דלתות חד כיווניות, וכל דלת שנסגרת לא תיפתח שוב. כמו מילים שהוצאת מהפה. אין מי שיחזיר אותן פנימה. אבל כאן לא הייתה צעידה. הרגשתי שאני מחליקה במדרון חלקלק ומבלי יכולת לעצור. וגרוע יותר, מבלי רצון לעצור.

את בסדר? קטעה מיקה את המחשבות והפחדים שלי. "אני אעזור לך" שמעתי את קולה במעומעם.

שתי נשים בתוך חדר מקלחת קטנטן, רצפה מאבנים שחרחרות, קירות מרוצפים קרמיקות בהירות, ברז מוזהב.

מיקה החלה להוריד לי אותה, פותחת קרס צולבת מאחורי החזיה.

"תרימי יד רגע שאוכל..” אמרה מיקה ושחררה את השדיים שלי מהחזיה הפשוטה.

הלב שלי איים להתפוצץ.

"הכל בראש שלך" אמרתי לעצמי, מנסה לעצור את נשימותי העמוקות שהעלו והורידו את החזה שלי, מסגירות את הסערה שמתחוללת בתוכי.

אם מיקה הבחינה בתחושות שלי, היא לא הראתה את זה, למעט מבט כלשהו בעיניים שחלף לרגע בפניה ולא הצלחתי לפרשו.

"את צריכה עזרה גם עם זה?” שאלה בעודה מביטה על החצאית השחורה שלי.

"כן" גימגמתי בבושה. כל כך רציתי שהיא תוריד את החצאית אפילו אם לא יקרה כלום. התביישתי נורא. התביישתי שתראה את הפות הבוער והתפוח שלי. התביישתי שתספר לדור. התביישתי שתריח אותו בטעות. וחשקתי. חשקתי שתראה אותו, חשקתי שתריח אותו. חשקתי להיות חסרת שליטה, חסרת אחריות. דמיינתי אותה עושה צעד ראשון.

היא פתחה לי את הריצ'רצ' האחורי והורידה בעדינות את החצאית, חושפת את התחתונים הלבנות הפשוטות שלי, את הישבן המכוסה, והורידה את החצאית לאט במעלה הירכים שלי. הרגשתי כמו בובה. כמו כלה שמלבישים אותו. חסרת אחריות. חסרת שליטה.

"את בת ישראל, תעצרי הכל עכשיו" לחש בתוכי קול. “זה תועבה וחטא גדול אפילו לחשוב על זה" הלקתי את עצמי. "ונחומי מה הוא יחשוב”? שאלתי את עצמי. “אני לא אסלח לעצמי לעולם" אני עוצרת את זה כאן ועכשיו. אבל לא הייתי מסוגלת. מגע הידיים שלה עלי, האגבי, מורידות את החצאית במורד הרגלים שלי. נמשכתי אל מיקה כמו אש. דמיינתי בראש שהיא מרגישה כמוני עכשיו, שהיא רוצה אותי גם וזה הרטיט אותי עוד יותר.

מנגינות של סעודה שלישית ריצדו לי בראש. מושכות אותי מתוך האש, מהסכנה. בעניים עצומות ניסיתי לגדוע אותן. אני חזקה. אני אישה חזקה. אני בת ישראל. אני בת לחסידות.. אני אישה צנועה. אני לא אהרוס הכל. קיבלתי החלטה. אני עוצרת את זה כאן. בין אם מיקה רוצה ובין אם לא.

"את השאר אני אוריד בעצמי" אמרתי למיקה שכבר כרעה אל מולי כדי לסייע לי להוריד את התחתונים הלבנים.

בטוחה שתסתדרי? שאלה, ודמיינתי שלקולה התלוותה נימת אכזבה.

"נראה… לי" אמרתי בעליבות ובקול מהוסס, מבלי להיות משכנעת בכלל.הרגשתי כועסת על עצמי. כועסת על עצמי בת חמש שוויתרתי לארטיק לטובת נמלים שהן אפילו לא יהודיות.

"אין בעיה" אמרה מיקה ושניה לפני שקמה, הגניבה לי נשיקה קטנה על קצה הפות התפוח. והשמים נפלו באותו הרגע. ואני נמסתי. כמו ארטיק על מדרכה לוהטת. נמסתי. עמדתי שם באמצע המקלחת, בחזה חשוף ובתחתונים לבנות ודקות שקיבלו צבע כהה באיזור הפות שלי. "אני כל כך רטובה" לחשתי לעצמי בראש, לא מעיזה להגיד את זה בפה.

"זה.. היה נעים לך"? שאלה מיקה בהיסוס, מתרוממת אל מולי, מסתכלת לי בעניים, מוודאת שלא פגעה בי.

"כן" אמרתי מגומגמתת. “אני…” הייתי חסרת נשימה והתקשתי להגות את המילים.

"אני..אני חייבת עוד אחד כזה" אמרתי באומץ ובבושה רבה, ובהכנעה. הרגשתי עלובה וכנועה בו בזמן.

"אין בעיה" אמרה מיקה וכרעה על הברכיים אל מולי ואני עצמתי עיניים. לא מסוגלת להסתכל על מיקה היפה שהולכת לנשק לי. את הפות. ואני ערומה. פרוצה ממש. אל מול מישהו שהוא לא נחום. ועוד יותר נורא, אל מול אישה. כל כך רציתי שתגע שם. מהרגע שראיתי אותה הרצפה שלי רעדה. ועכשיו היא רועדת שוב. הרגשתי שאני מאכזבת את השם. אני מאכזבת אותי. ולא הייתי מסוגלת לוותר על עוד עונג קטן אחד כזה. ודי.

להסתכל לא הייתי מסוגלת, הרגשתי חוטאת מידי עם כל העירום שלי. עצמתי עיניים כשמיקה כרעה ברכיים אל מול הפות שלי. הרגשתי את הבל הפה שלה עליו. והשתוקקתי. השתוקקתי עד דמעות. אבל מיקה לא עשתה כלום.

"מיקה"? שאלתי בשקט, בחושך שגזרתי על עצמי, בעיניים העצומות.

"אני רוצה שתסתכלי" אמרה מיקה ברוך.

"על מה"? שאלתי בחוסר הבנה.

"אני רוצה שתראי אותי כשאני…” אמרה ולא השלימה את המשפט, מתנשפת בעצמה.

"אני לא מסוגלת" יללתי לה.. “בבקשה תעשי לי טוב" אמרתי בחוסר שליטה.

"אני רוצה שתסתכלי עלי כשאני עושה את זה" אמרה שוב.

"אני פוחדת, תביני אותי זה מקריס את העולם שלי… מנפץ אותי לחלקים” אמרתי, מנסה לשכנע. “אני פשוט פוחדת".

"אני יודעת שאת פוחדת" אמרה מיקה "לכן אני רוצה שתסתכלי, הפחד הוא ההזדמנות הכי גדולה שלנו".

נכנעתי, פתחתי עיניים מצומצמות.חסרת אונים. מסתכלת על מיקה שקרובה אל הפות שלי, רואה אותה ואת השדים שלי שתלויות מעליה, את הפטמות השמנמנות שלי שעכשיו היו זקורות וקשות וכואבות מרוב משיכה.

"אני אוציא עכשיו לשון ואני רוצה שתסתכלי בדיוק מה אני עושה לך" אמרה, מסתכלת לי עמוק בעניים, מבטה בוער.

"אני אסתכל על כל מה שתעשי בי" הבטחתי בהכנעה. “אני מבטיחה".

"מיקה התיישרה בנוחות מול הכוס שלי והוציאה לשון ארוכה, תוך שהיא מוודאת בעיניה שאני מסתכלת, וקירבה אותה לאט לאט אל הפות התפוח שלי, באיטיות מתסכלת. הלשון הארוכה של מיקה התקרבה אל הפות התפוח ואני הרגשתי שהוא תופח מרגע לרגע, הרגשתי את השוקיים שלי רועדות בתשוקה לרגע הזה שהלשון הרכה תיגע במה שיש בינהן.

ואז זה הגיע.כמו בהילוך איטי. תחילה הרגשתי את זה על הבד, את הלשון החזקה, את הרטיבות שלה שהתערבבה עם הרטיבות המטורפת שלי. קצה הלשון שלה דחף קדימה אל עבר הדגדגן הרגיש ואני, הרגשתי כמו עומדת על גל עצום שנשבר, הרגשתי במעמד הר סיני. ברקים ורעמים היכו מסביב, הרעידו את הרגליים המשתוקקות שלי. הרגשתי את הלשון שלה על התחתונים מגששת מחפשת את קפלי הפות המבעבע. זו הייתה נגיעה אחת קטנה, ואז עוד אחת שמוטטה אותי, מוטטה את החומות שלי. את החומות שבי. מוטטה שנים של תשוקות מושתקות. “איך זה יכול להיות שאפשר להרגיש שכל הגוף שלי בתשוקה גדולה כל כך" עבר לי הקול בראש "כאילו כל הגוף שלי הפך לאיבר מין אחד גדול, כולו חווה עויותות רעידה בכל פעם שמיקה העבירה את הלשון שלה בכוס שלי, שולטת בכל הגוף שלי כמו מפעיל בחדר בקרה. הידיים שלי רעדו. הגוף רעד, הפיטמות הזקורות שלי כאבו מרוב תשוקה והרגשתי את עצמי דולפת בתחתונים. הרגשתי כמו ברז פתוח בעוד לשונה של מיקה משוטטת בתוכי דרך בד התחתונים.

"אני רואה שאת כבר לא כל כך פוחדת" אמרה והביטה בי בעניים, חיוך ממזרי קל על פניה.

"אל תפסיקי בבקשה" ביקשתי ממנה, מבויישת ומשתוקקת בו זמנית. והיא מילאה את בקשתי.

"אלוהייים" לחשתי, נתמכת בידי בכיור הלבן כשכבר לא הייתי מסוגלת לעמוד. הרגליים שלי כשלו מעוצמת הליקוקים.

מיקה, שהייתה ערה לקושי שלי לעמוד הניחה יד על הירך שלי ומשכה אותי כלפי מטה, כך שהתיישבתי על קצה האמבט, והיא מיד הסתערה אל עבר התחתונים שלי.

"מותק תפתחי רגלים קצת יותר" לחשה לי מלמטה. ואני פתחתי בצייתנות.
“לאורך כל ההסטוריה היו נשים שלא שמרו על צניעות והן והמורשת שלהן נעלמו מין העולם" שמעתי את המדריכה שלי בסמינר לחושת באוזן.

"אני אכאב אחר כך" עניתי לה בפסקנות בראשי.

"אוווההווו זה מדהיםםם" נפלט לי מהפה בזמן שגל נוסף של נוזל שקוף עשה את דרכו דרך התחתונים המסמורתות ישירות אל הלשון החוקרת של מיקה.

"את כל כך טעימה" לחשה לי מיקה מלמטה והחזירה את הראש ישירות לתוך הכוס שלי.

הרגשתי מאושרת, כמו ארטיק שצבאו עליו אלפי נמלים. הרגשתי שאני ממלאת את היעוד שלי באותן הרגעים.

היבטתי בשיער הבלונדיני שלה שהיה אסוף עכשיו בזנב סוס, ובינות לתשוקה הרבה שחוויתי הגנבתי ליטוף לראשה הנפלא שלה, נוגעת בשיער הרך והחלק. דווקא זה מילא אותי בתשוקה רבה יותר והרגשתי שהגוף שלי מפליג ומאבד שליטה ועכשיו הוא עושה מה שהוא רוצה. ואני החלטתי לתת לו אותה.

"חמודה שלי את סוגרת עלי רגלים..תפתחי אני רוצה להגיע להכל אצלך" אמרה לי מיקה בשפתיים מבריקות מרטיבות.

"רק אל תפסיקי" עניתי לה ופתחתי רגליים למקסימות האפשרי.

"כן זה מעולההה" אמרה מיקה " זה מעולההההה, חמודה שלי" אמרה ואני הרגשתי את זה מגיע..

מיקה אחזה את הירכיים שלי בעוצמה כדי שלא אברח מהרעידות.

"אל תפסיקיייי מיקה" אמרתי בעודי נצמדת ללשון הארוכה שלה בכוח.

"אין בעיה חמודה שלי" אמרה מיקה בפה מלא.

"כן מיקההה כןן חמודה…שלי" אמרתי קצת פחות בביישנות. “כן מיקה תמשיכייי אני גומרתתתת צעקתי והרגשתי את הרגליים שלי מנסות להתכווץ בכוח על ראשה של מיקה שהחזיקה אותן פתוחות בכוח רב והמשיכה ללקק ולהחזיק בלשון את הכוס כשהגוף שלי מתפרפר ורוקד בעיותות ובחוסר שליטה מוחלט.

מיקה דחפה והסיתה את הבד הדק שכיסה את פתח הכוס ודחפה את כל הלשון שלה פנימה ואני הרגשתי שאני מתפרקת, מתפקרת. מופקרת. המילים לא הסתדרו לי בראש. הרגשתי רכבת הרים שנעצרה ברעידות חזקות כשכל גופי נוסק ויורד. דמיינתי את עצמי מאבדת הכרה מרוב תשוקה. האיבר הביישן שלי התכווץ על הלשון החצופה של של מיקה, אוחז בו בכוח שישאר בפנים. צעקתי הצילו אל תוך הכתף של מיקה והתייפחתי תוך כדי שאני גומרת ברטט ובעוצמה.

"את מדהימה פשוט" אמרה מיקה, סמוקה כולה מהמאמץ. “בחיים לא נתקלתי..” אמרה ועצרה, נותנת ליקוקים אחרונים לכוס שהחל להיות רגיש.

“זהו..גמרתי” אמרתי מתנשפת ובוכה, ומיקה התרוממה ועזרה לי לקום מסף המקלחת וחיבקה אותי חיבוק חם.

עדיין רעדתי אבל התחלתי להתאושש לאחר כמה דקות שעמדנו שם חבוקות. דחיתי עוד קצת את סימפוניית אבות אבותי שיגיעו להגיד לי כמה פרוצה הייתי. הייתי זקוקה לעוד כמה דקות מיקה.

“את מושלמת חמודה שלי, את יודעת” אמרה לי מיקה תוך כדי חיבוק, כשאני מגיעה לה לצוואר..

“את מושלמת..” אמרתי מתנשפת. “בחיים שלי לא הרגשתי ככה..” אמרתי בכנות.

“אנחנו עוד נדבר על זה..מבטיחה” אמרה מיקה וסידרה את שיערה מול המראה המוארת.

“תשתי איתי קפה?” שאלתי, מופתעת מהענייניות הקלה ששידרה מיקה לפתע.

“אני לא אספיק…הטיפול הבא שלי עוד שבע דקות ואני מלאה בריח של פות.. חייבת להסתדר קצת לפני. אמרה בחיוך.

“אבל שמתי לך כאן בגדים ממקודם..” אמרה והצביעה על הבגדים המקופלים.

“כמעט שכחתי שנפצעת..אז.. את בסדר”? אמרה בחיוך תוך שהיא מצחצחת שיניים במברשת ורודה חדשה.

“קחי לך גם אחת” אמרה ופתחה לי מברשת זהה, עטופה בניילון שקוף.

"תודה" אמרתי וצחצחתי שיניים למרות שלא הייתי צריכה.

היבטתי בנו, שתי נשים, אחת גבוהה ומטופחת והשניה, קטנה יותר, חזקה ושברירית בו זמנית, שדיים עגולות ויפות, לבושה בתחתונים מוכתמים שכיסו אגן ירכיים דק ומתוח.

"אני צריכה ללכת, המטופל שלי בשער כבר" אמרה מיקה ויצאה מהחדר.

"רגע, חכי" קראתי אחריה.

"תודה, אני ממש נהנתי" אמרתי לפני שהבושה תכסה אותי כמו גלים על חוף, מחזירים אותו למצבו הבתולי.

"גם אני..חמודה שלי" אמרה ורצה לשער.

נכנסתי למקלחת, פותחת את המים הקרים בלבד, מייללת מהקור המקפיא שפגע בי אבל לא פותחת מים חמים.

"הצילני נא הצילני נא הצילני נא..” התנגנה לי המנגינה המוכרת ויסורי המצפון המוכרים עוד יותר.

הדמעות ירדו מאליהן אבל הבנתי שנפל דבר בישראל.

בראשי ראיתי את חווי הקטנה מניחה אצבע שמנמנה בתוך שלולית הארטיק הנמסה וטועמת ממנה.

המשך יבוא.

אז זהו להפעם. לתגובות, שאלות, הארות… הדרייב שלנו זה התגובות שלכם באתר ובמייל, כך אנחנו יודעים שאתם כאן איתנו zugdati1@gmail.com

רוצים לתמוך באתר? מוזמנים לתמוך בנו בפטריון – https://www.patreon.com/Zugdati1


עדכון -פרויקט השדכנים

היי חברים אז רצינו לכתוב לכם כאן עדכון קצר. בחודש האחרון נרשמו עשרות זוגות דתיים (ואפילו כמה חילונים), וגברים דתיים. זה כל כך מרגש לראות שמות בדויים, חסרי פנים, של אנשים ונשים וזוגות שלא רוצים לוותר על התשוקות שלהם בעולם שהוא סגור בנושאים הללו…

ואף על פי כן, אנחנו כמגזר, הדתי והחרדי.. תמים יחסית בנושאים הללו… קיבלנו לא מעט תמונות של אנשים גלויי פנים.. זוגות גלויי פנים שמחקנו מיד, וגם אלו שהסתירו את הפנים הרבה פעמים השאירו על שם התמונה שם מלא..מה שחושף אותם… או נרשמו עם כתובת מייל של עבודה, מה שחושף אותם. חברים, חשוב מאוד להיות סופר זהירים.. גם אם אתם כמונו והנשים והבעלים שלכן יודעים על התשוקות הכי סודיות שלכם.. ועל הרצון להיפתח..ולשמוע..ולהרגיש אולי.. אבל חשוב מאוד מאוד לשמור על עצמכם.

לעשות הכל לאט לאט. לא לפרסם תמונות ושמות מלאים..אין אפוטרופוס לעריות ואין אפוטרופוס לכך שתמונות שלכם לא ייצאו החוצה… לילדים..למשפחה..לקהילה שלכם… חוזרים ומתריעים.. בבקשה, שמרו על עצמכם ועל עצמכן!

בימים הקרובים נשלח למיילים של מי שנמצאה התאמה מספר התאמות רלוונטיות בהתאם למה שחיפשתם ומשם תמשיכו בלעדינו (כמובן שנשמח לקבל עדכונים על ההתקדמות ואם יצא מזה משהו ואם זכינו בשליש גהינום:)

החוויות של חווי

היי לכולם, בהמשך לסיפור האישי שלנו.. מידי פעם אני נוהג לספר לטלי סיפורים אירוטיים תוך כדי שאנחנו..ובכן, עושים את "זה", אתם יודעים, פרו ורבו ומילאו את הארץ וגו'.

הסיפורים עולים בראש שלי בהתאם לתקופה ולמה שמושך אותנו או אותי מינית באותה התקופה (ואז כשזה מגיע בסיפור ארוז היטב זה מושך גם את טלי:) תהנו ותגיבו:)

"שאי ברכה" זהרה ההודעה על מסך הטלפון המיושן והשחור שלי. כבר כמה פעמים נחום רצה להחליף לי אותו לגירסא מתקדמת יותר, עם מסך צבעוני וצילצולים.

"תוכלי לשים שם צלצול של "אם אשכחך ירושלים" אמר ושר את אם אשכחך האלמותי של יעקב שווקי תוך שהוא פורס ידיים רחבות אל קהל דמיוני.

"אתה כזה ילד! " הפטרתי בפניו בחיוך רחב.

"אבל, לא תודה נחומי, אני מעדיפה את המכשיר שלי" מסרבת בעיקביות עיקשת ונטולת סיבה .

"אז בואי נקנה לך מכשיר חדש מאותו הדגם.. אפילו שזה דגם של סבתות" אמר נחום והדגים בתיאטרליות מוגזמת יד רועדת לוחצת על מקשים מדומיינים על כף ידו הגדולה.

"אפילו לרבנית פרויירשטיין היה כזה" אמר בנסיון נואש לשכנע את הפרד הכי קשוחה באורווה.

"מה שהיה לרבנית פרויירשטיין בהחלט יכול להתאים גם עבורי" אמרתי, מבלי להכיר את הרבנית פרויירשטיין. "והיו עינך רואות את מורותיך" אמרתי, מסתגרת בתוך טיעון ומנסה לוודא שהטיעון לא יסתור את את קודמו.

"בהחלט צודקת, ומה שיש לרבנים שלנו טוב גם לנו.. אבל הרבנית פרויירשטיין נפטרה ערב הבר מצווה שלי וזה היה לפני עשר שנים!"

"אמרתי לך כבר, זה דגם שלא מייצרים מהסוג הכשר.." אמרתי ונאנחתי בחיוך. "חוצמיזה, אתה מפיל פירורים מהעוגיות עבאדי ועוד יומיים פסח" אמרתי לו ופניתי לטאטא שוב את המטבח הזעיר שלנו בדירה הקטנה שלנו בפאתי בני ברק.

"אני שונאת את הפלאפון הזה" חשבתי לעצמי עכשיו, בעודי מסתכלת על הנוסעים הנוספים מסביבי. מסכים חלקים, ללא כפתורים גדולים ושמנמנים. מכשירים נוצצים בצבעים שונים, עם חריץ לאוזניות. ואני עם "מכשיר הפעלת מטעני חבלה מקצועי" ביד. נחומי צודק, המקשים באמת היו עצומים, וכדי לכתוב הודעה בחזרה צריך להקיש 3 פעמים בממוצע על כל מקש כדי להגיע לאות שרצית.

"אין ספק שאני נראית סבתא עם המכשיר הזה" חשבתי לעצמי והסתכלתי בחשש קטן מסביב. אבל איש לא הסתכל עלי. בחור צעיר עם תיק אדום התכתב במרץ במושב לידי ומקשי המקלדת הוירטואלית שלו הפיקו רעשי מכונת כתיבה מציקים. אדם מבוגר כמה מושבים לפני הרים את המכשיר שלו מול העניים בנסיון לקרוא כתבה חדשותית כלשהי. תלמידת תיכון חילונית עם ג'ינס קרועים ושיער חלק בהיר האזינה בעיניים עצומות למוזיקת קצבית. כולם בשלהם.

"טוב מאוד שהמכשיר שלי לא יודע לעשות כלום" חשבתי לעצמי "עדיף לקרוא תהילים".

  "שאי ברכה" ריצדו המילים השחורות על הרקע כחול זוהר, בוהק מאחורי הטקסט ולמרות שהיה אור יום מלא בתוך קו האוטובוס ההומה הסתנוורתי קלות. לחצתי על כפתור "השב" ומסך ריק נפתח לי שבו אוכל לכתוב בחזרה הודעה, באותיות שחורות. קו אנכי מרצד הבהב לי מהמכשיר, ממתין שאזין לתוכו אותיות שיהפכו למילים שיהפכו ל.. הקודש ברוך הוא יודע מה.

"תודה יקירי" כתבתי לו ומייד מחקתי את המילה "יקירי".  שיסבול קצת, חשבתי לעצמי בסרקזם ושלחתי את ההודעה. סמל שחור של מכתב בהק על הרקע הכחול ומתחתיו הכיתוב "ההודעה נשלחה".

 הכנסתי את המכשיר לתיק היד השחור שלי והסתכלתי על הנוף המתחלף במסע של קו מספר 1 לכיוון מזרח,עוברת בחשש את היציאה מהחמימות הנעימה והמוכרת של בני ברק הישר לעבר זרועותיה המושתות של פתח תקווה ותחושתה המעיקה, שילוב של בניינים ישנים וחדשים, עבודות רכבת קלה אינסופיות, מועדוני כושר מתקלפים בבניינים משנות השמונים, בצמוד לבנייני זכוכית נוצצים וגבוהים.  ההמולה באוטובוס לאט לאט שכחה עם כל תחנה שהנהג עצר בה, כשנחיל של נוסעים בני ברקי גולש מטה אל מדרכות האספלט המחורצות באיזורי התעשיה הישנים, ואל רצפות הבטון המחולק באיזורי הההיטק המטופחים יותר, כששורת רכבי חברה נוצצים חונים במקביל לכביש, מתהדרים במדבקות "איך אני נוהג".

"מוזר" , אין מדחני חנייה. "איך הם משלמים?" תהיתי לעצמי. "וגם אין קופות צדקה על תחנות אוטובוס, ואין מודעות על הקירות". חשבתי לעצמי והרגשתי לחץ  מוכר, מהחדש ומהלא מוכר. הסדר והנקיון השרו עלי תחושה של זרות וניכור. כמו להיכנס לבית הילדות שלך לאחר שהוצאת ממנו את כל הרהיטים ואתה עומד נבוך מול קירות חשופים, או שאולי בעצם את היא זו שחשופה במערומייך אל מול הקירות היציבים והחזקים, ואת  הוא זו  שלא מוקפת ברהיטים הטובים שהופכים בית לבית שלך.

אבל פתח תקווה זה לא בית הילדות שלי ומעולם לא גדלתי כאן.

"קוראים לי חווי, וגדלתי בפאלם טריי, שזו שכונה בניו יורק. אני בת לחסידות סאטמר. סיימתי סמינר לבנות בהצטיינות. התחתנתי עם נחום ועליתי לישראל פה לבני ברק." זה לא נשמע טוב, אמרתי לעצמי  ועברתי בפעם המליון שוב על ההצגה העצמית שלי לקראת הראיון. בדיוק כמו שעשיתי בבית השכור שלנו, אל מול המראה הישנה שפיסות מהחלק האחורי שלה התקלפו והשאירו זכוכית שקופה שגילו את הקיר שמאחוריה, שהתקלף לא פחות. בחלקים שכן הייתה מראה, ראיתי מולי אישה צעירה, שיער חלק ושחור שגלש על החולצה השחורה המנוקדת. עינים כהות על רקע העור הבהיר הביטו בי במבט מהסס.

זו הפעם הראשונה שאני לא מחזיקה בחצאית האפורה של אמא כשאני יוצאת מ"הבריכה". הבריכה זה הכינוי שנתתי לאיזורים החרדיים עוד מהתקופה שהייתי ילדה. פעם ראיתי ממעלה הרחוב קבוצה של חסידים עושים הכנסת ספר תורה, ומהמרחק שהייתי בו הם היו נראים כמו בריכת מים שחורים על רקע בתי האבן האדומים של פאלם טריי. הסתכלתי נפעמת ב"בריכה" פושטת ומשנה צורה עם התקדמות הקבוצה הצוהלת בשירים חסידיים ביידיש ואנגלית. אלו המקומות שאני מרגישה בטוחה בהם. המקומות בהם יש סדר. חליפות שחורות, מגבעות, נשים מכוסות מכף רגל ועד ראש. גבר לא ידבר איתי ברחוב ולרוב גם לא יסתכל עלי. לנשים יש מועדון סגור בינהן.בגינות הציבוריות או בבתים בזמן שהבעלים בכויללים, שיחות נרקמות, חברויות נרכשות על עגלות מלאות בזאטוטים והריונות מכל כיוון.. "בבניי ברק" אמר לי פעם סבא מנדל, עוד כשהיינו גרים בניכר, "כשהולכים אל מול הרוח ופותחים פה ניתן לטעום שאפילו האוויר כשר למהדרין."

זו גם הפעם הראשונה שאני יוצאת בלי נחום לעיר. וזה לא שאני נגד לצאת מבני ברק. פעם, ממש כשהגענו לארץ תכננו לנסוע למסעדה של מכר חרדי בפתח תקווה. זו הייתה מסעדת פועלים ביום, ששירתה את עובדי המפעלים החילונים במהלך היום, ובלילה, כשהמפעלים היו נסגרים והרחובות שוממים, שימש המקום כמפגש לצעירים בני-ברקים שרצו לנשוף אוויר למהדרין גם מחוץ לעיר הלוחצת. כשהתקרבנו לתחנת האוטובוס ראינו את הקו שלנו כבר בתחנה, כאשר נוסעים אחרונים עולים עליו במרץ.  רצנו במהירות כדי להספיק, כשנחום אוחז במגבעת השחורה והיקרה שלו בידו שלא תעוף. ואני, אני שמחתי ששמתי קשת על הפאה הבהירה שלי, כך שלא פחדתי שהיא תעופף לה. הרי אותה לא אוכל להחזיק ביד ולרוץ. שני ילדים בני 18, נחום עוד עם זקן שלא גולח מעולם צומח ברכות על פניו, צדיק."צאאדיק" כמו שהיה אמור סבא מנדל ומחכך בזקנו, כזה שישב בבית המדרש מגיל 13. "עילוי" אמרה לי אמא במלרע, כשסיפרה לי על השידוך שלי בעניים נוצצות, מספר ימים לפני שנפגשנו.  לי זה  הספיק. אצלנו החרדים, חונכנו לא להסתכל בעניים, אלא להסתכל ללבב. אם יש לו לב של תורה, כל השאר לא חשוב. מה זה לב של תורה? זה אחד שלא יהיה מסוגל לזרוק אריזת קרטון ריקה של אתרוג לאחר החג. הרגשתי זכות גדולה. וכך אחרי חודש היכרות שיטחית למדי, שבמהלכה שמעתי 3 דברי תורה ושאלות כמו "איך תראי את שולחן השבת שלך", התארסנו, והתחתנו לאחר שלושה חודשים שבהם גם לא פגשנו אחד את השני. אבל הלב פרפר בפראות. בהתרגשות. בנסיון לזכור איך נחומי נראה. אני זוכרת שאחרי החתונה ישבנו זה מול זו, בעוד האנדרנלין מהאירוע נעלם אט אט,ומפנה את מקומו למבוכה גדולה. ישבנו זה מול זו  ולא עשינו כלום. ליטפתי לו את האצבע והוא נרתע בבהלה. צדיק שלי.

"אני אוהב אותך" אמר לי בפנים חיוורות מבושה.

"גם אני אוהבת אותך" אמרתי לו במבוכה רבה. "למה אתה מחייך"? שאלתי אותו, שלא כדרכי, נדבקת בחיוך שלו מבלי שהרגשתי.

"גם לך המדריכת כלות אמרה להגיד את זה בליל הכלולות"?

"כן" אמרתי ושנינו התפקענו מצחוק של אנשים הלומדים להכיר אחד את השני. דייט ראשון אם תרצו.  

"אז אתה לא אוהב אותי"? שאלתי בלי עלבון באותו ערב?

"עדיין לא" אמר לי בכנות.

"אז גם אני עדיין לא אוהבת אותך" השבתי לו בחיוך, מסדרת לעצמי את ההינומה המציקה על הראש.

"תתחתני איתי, אישה שפגשתי ממש עכשיו"? שאל גם הוא והוריד את ההינומה על פניי.

"yes I do” עניתי לו באנגלית.

"אבל את לא מכירה אותי בכלל" אמר בחיוך וליטף את גב כף היד שלי.

"אז תכיר לי אותך..” אמרתי לו בשקט

"אוקיי, רוצה לשמוע את הדבר תורה הכי טוב שלי?” אמר בחיוך רחב ושנינו התגלגלנו מצחוק.

כזה צדיק הבעל שלי, צדיק עם שטיק, תמיד יהיה לו חיוך בשרוול. עברו מאז 3 שנים. הקשר שלנו תמיד היה טוב. נחום לומד תורה כל היום ואני הייתי בבית שלנו, בית המקדש הפרטי שלנו עם רצפת הבלטות המיושנות והדלת החורקת שנתקעת אחת לשבוע. ישבתי בבית וחיכיתי למלא אותו בילדים חייכנים שלא הגיעו. הרגשתי שאכזבתי את כולם. אפילו את מסדרונות הבניין המיושן, שרגילים היו לרעש  הילדים ולקישקושים על הקירות בטושים ישנים לאורך רוב שעות היום והלילה. ורק אצלנו המסדרונות הפכו לחללים ריקים.

נחום, הבעל הצדיק שלי, הגיב באיפוק בתחילת הדרך, אבל לאט לאט התחיל להעלם ליותר ויותר שעות בבית המדרש. קבר עצמו באוהלה של תורה. ואני, נשארתי בבית, מבריקה רצפה מיושנת שמעולם לא תיראה נקיה יותר, תופרת ומבשלת והעיקר שכשנחום יגיע הכל יהיה מסודר.

בחזרה לאוטובוס.. נחומי ואני רצנו כל עוד נפשנו בנו לכיוון האוטובוס העמוס. רעבים ויגעים.  משב רוח חם  ומחניק פרע את השיער שלי כשעברנו בריצה את האגזוז הלוהט הממוקם בחלקו החיצוני האחורי, משאיר שובל שחור על הפרסומת המודבקת על הודפן האחורית של האוטובוס. טיפסנו על המדרגות המתכתיות והמזגן הקריר השיב את נפשנו. נחום שילם על שנינו עם כרטיס הרב קו שלו ואפילו מצאנו מקום בחלק האחורי והשקט של האוטובוס. מושב VIP עם 4 כיסאות, זה מול זו.

"אפשר להניח את הרגלים" חשבתי לעצמי אך ביטלתי את המחשבה הזו. אשת איש לא תנהג כך אמרתי לעצמי בקפידה.

"אתה יודע איפה לרדת?" שאלתי את נחום שהניח בשקט את הראש על החלון השקוף, מגבעתו מונחת על רגליו כמו נשק על חייל. 

"כן, אני מכיר את התחנה, ברגע שאראה את התחנה אדע" אמר אלי בחיוך ביישני של מי שמתבייש מעט להיות בחברת אישה ברבים, ואפילו היא אישתו. נחום שקע בשקט במחשבות ואני היבטתי בדרך המתחלפת. כנראה שנרדמתי.

 "זו תחנה אחרונה" כרז הנהג כעבור חצי שעה במקרופון שחור המחובר ללוח המחוונים של הנהג, מביט בנו מבעד למראה ומרכין ראש נמוך  על מנת לתפוס את כל האוטובוס במבטו בה.

"לא הגיוני" אמר נחום וקם כדי לדבר עם הנהג. ראיתי מרחוק את הפנים שלו מתקמטות והבנתי שטעינו.

התרוממתי והלכתי לעברו "לא עלינו על האוטובוס הנכון"? שאלתי את נחום שעל פניו נראה בלבול משועשע.

"דווקא עלינו על האוטובוס הנכון, אבל לכיוון השני. אנחנו בתל אביב" אמר לי נבוך. "צריך להמתין לקו הבא שיקח אותנו חזרה לבני ברק ומשם לפתח תקווה".

" מה נעשה"? שאלתי בחשש.

"כלום, נחכה בתחנה עד לאוטובוס הבא" אמר בקלילות. זה מה שאני אוהבת בו בנחום. כלום לא באמת מפחיד אותו.

ירדנו בתחנה והסתכלנו על לוח הזמנים הצהוב. "ה' ירחם " אמרתי לנחום. צריך להמתין 50 דקות לאוטובוס הבא.

"נחכה" פסק והוציא מכיס החולצה שלו ספר משניות שחור.

"לא, אל תשאיר אותי לבד ואתה עם המשניות… בוא נסתובב מעט.." אמרתי והיבטתי לעבר הרחובות השוקקים.

"בתל אביב?" שאל אותי בפליאה, מיטיב את המגבעת על ראשו.. "אין לנו מה.." עצר נחום כשראה את המבט המתחנן שלי.

"אוקיי אבל רק לרבע שעה" אמר בעודו קם בכבדות מופגנת מהספסל הצהוב של התחנה, ובודק את השעה בשעון הקסיו השחור שעל ידו.

צעדנו לאיטנו מתחנת האוטובוס, שהייתה בעצם תחנה מרכזית למספר קווים. הים, שמסתבר שהיה קרוב, שלח את ריחו המליח לאפינו והיה נדמה לי שאני מצליחה לשמוע את משק הגלים. מאוד רציתי אבל כמובן שלא צעדנו לכיוונו. "אנשים חרדים משתדלים שלא להגיע למקומות שבהם יש פריצות ואפילו בלילה" נזכרתי במדריכה שלי בסימנר בשנתינו האחרונה בו. "הילדים שלכן לא צריכים לראות פריצות, הבעל שלכן לא צריך לראות פריצות, וגם אתן, על אף שאין זו עבירה מהתורה, יש את וניתמתם בם, אתן רוצות להיות כשרות, במחשבות נכונות ולב של תורה ועל אף שאתן לא מחוייבות בלימוד תורה הזכות שלכן היא גם לשמור את בעליכן בארבע אמות של הלכה" אמרה המדריכה בעברית מעורבבת ביידיש.

"הכל פה כל כך שונה" אמרתי לנחומי בעודנו הולכים בחשש בסימטאות צרות וחשוכות. התקרבתי אליו מעט, מנסה לשאוב עידוד מחיכוך החליפה שלו בעודנו מסתובבים כזרים בתוך עיר ששונה כל כך מהתרבות שלנו.. שוק ירקות צבעוני נציב מולנו לאחר כמה דקות של הליכה, מנורות תלויות בקשת על כבלים שחורים, ריחות דגים שהתחלפו בריחות מאפים, שהתחלפו בריח קבב חריף באוויר. רוכלים צעקו בגרון ניחר מיום שלם של מאמץ.  "הכי טעים  שאכלת בחיים" זימר וזייף מוכר מדוכן פירות עמוס בכל טוב.  בליל אנשים דחוסים השתרך בחוסר סדר בשוק, מנסים לעבור, להתקדם בתוך בלאגן טהור. העדפתי את העומס הרב על פני הסימטא החשוכה, כאן הרגשתי בבני ברק של החילונים.

"איך הכל פה שונה" חזרתי שוב על המשפט כשנחומי לא ענה לי..אולי לא שמע.

"כן" אמר בהיסח הדעת… וראיתי שהוא לא איתי…

"הכל פה כל כך פרוץ" אמר בטון שלא היכרתי..

"ממש פריצות" ציטטתי את המורה שלי מהסמינר.

"מה את חושבת על זה"? שאל אותי נחום ואני החזרתי לו מבט בחוסר הבנה..

"על מה"? שאלתי.

"על הפריצות הזאת.." ענה.

"אני לא מסתכלת על זה. הם תינוקות שנישבו.."עניתי אוטומטית.

"נכון.." אמר נחום ושתק.

"מה"? שאלתי אותו בתמיהה על שתיקתו.

"אני לא יודע" אמר בטון מהורהר.

"מה אתה לא יודע" שאלתי בלי להבין.

" בעניי זה יפה קצת." אמר לי חלושות, מביט בי בחשש, מיטיב את המגבעת על ראשו.

"באמת"? עניתי מופתעת.

"תרימי את העניים מהרצפה.. תגידי מה את חושבת.." אמר לי נחום בטון שלא היכרתי.

יעידו שמים שרציתי. רציתי להגיד לו שזה לא בסדר. שיוריד את העניים שלו, שחבל על השנים בכוילל.. אבל סמכתי עליו..על האיש שלי, זה שהרגשתי מוגנת איתו.. ושאיתו אני מקימה בית.. אני מקימה איתו בית. ושיפרה המדריכה מהסימנר..לא פה איתנו..בבית המקדש שלנו.

הרמתי את עני בביישנות, ולראשונה מהרגע שהגענו לתל אביב הסתכלתי בפרצופים..שלט מעלי בישר על כניסתנו ל "שוק הכרמל" ולידו לוגו של עיריית תל אביב. אנשים רכובים על קורקינטים מביטים אל עבר האופק כמלחים על סיפון אוניה. כן, גם שמתי לב לבגדים שלבשו כולם… נשים לבשו חשוף.. חולצת קצרות, מרפקים, מכנסיים הדוקים..

גברים שזופים במכנסיים קצרים מסתובבים יחד, ידיים שריריות בקעו מתוך חולצות בלי שרוול. גבר שזוף עם טרניג צמוד סוחב עגלת מיצים עבר מולנו. מכריז על מיץ רימון מאריך חיים. הבטתי על קצוות הבלורית השחורה שלו..והרגשתי תחושה מוזרה בתחתית של הבטן שלי..חום שהתפשט ועלה מעלה בשיפולי הבטן.. חום של מן קינאה דקה, נחל דקיק שהפך לנהר שוצף. לפתע הייתי לבד בין ההמון.. ולמרות שלא ידעתי להגדיר מה קורה לי..הרגשתי שאני חוטאת. היסטתי בכח את המבט שלי, אחוזת שרעפים ומתנתקת מהם בכח.

"נחום המקום הזה מפחיד אותי..בוא נחזור הביתה.." אמרתי חלושות, כמהה לחום של הבית המוגן, ובמקביל מנסה לגרש את החום הזר שנאצר בי בשניות האחרונות. הרגשה מזוויעה חלחלה בגוף שלי. אשמה חזקה. ועוד משהו שלא ידעתי לקרוא לו בשם.

"נחום,מסתובב לי הראש מכל האנשים.." אמרתי בשקט. "בוא נחזור לתחנת האוטובוס שלא נאחר גם".

"אין בעיה" אמר בעודו סורק קלות את האנשים מסביב.. קרוע בין הרצון לראות ולהרגיש לבין האשמה המרצדת.ראיתי את ההחלטה שלו מתגבשת לפי הדרך בה יישר את המגבעת. אני כבר מכירה את נחומי שלי. כשמתקבלת החלטה זה תמיד מלווה בסגירת חליפה וישור מגבעת, תוך התקשחות קלה של הגוף.

"טוב, זזים" אמר ושנינו הסתובבנו כאחד אחורה, לעבר היציאה מין השוק ההומה.

הסתכלתי על נחום שצעד איתי במהירות, סוגרים את הדרך בין השוק לבין התחנה שתקח אותנו חזור לשפיות הנעימה, אל החוף החם ונטול הגלים, שהיו חדשים לי לגמרי.

לאחר צעידה שקטה של כמה דקות הגענו אל התחנה הבטוחה.

"עוד כמה זמן נשאר"? שאלתי את נחומי, נועצת אצבע בקרום השתיקה שנוצרה ביננו.

"15 דקות וארבעים שניות" אמר לי לאחר שהציץ בחטף בשעון השחור. נחום הזיז כוס משקה כתומה שניצבה על הכיסא הצהוב והתיישב ופתח את ספר המשניות שלו.

ואני נשארתי במחשבותי סוערת ונבוכה.

מאז, עברו הרבה מים בכיור ברכת הכהנים הצחור, בבית הכנסת הגדול של החסידות שלנו.

——–

יישרתי שוב ובפעם המי יודע כמה את החצאית השחורה -מנוקדת שלי, שממילא גיהצתי ערב לפני, ושוב טרחתי וגיהצתי באותו הבוקר, מסיטה ממנו קמט סורר וכמעט בלתי נראה. תיק יד שחור וסתמי, עוד מימיי הסמינר, ישב במושב לידי. תיק עם רצועה שנתלית על הגב, עם מקום למחשב נייד. אף שלא היה לי מחשב נייד בו כרגע. למעשה, מעולם לא היה בו מחשב.

"תחנה הבאה – רחוב גולומב" זהרו האותיות בצבע צהוב בהיר ומרצד על מסך מאורך שנתלה מעלה איזור הנוסעים. האוטובוס היה כבר ריק כמעט לגמרי.

"היום הראשון לעבודה." לחש קול מתרגש בראש שלי.

לא לעבודה חדשה, אלא עבודה בכלל. פעם ראשונה שאני יוצאת לעבוד, לאחר 29 שנות חיים. זה לא שלא עבדתי. טיפלתי בתינוקות אצלנו בבית, מקווה שעם הטיפול בתינוקות של השכנות העייפות, יבוא גם ההריון שלי. "חלומות שווא ידברו" חשבתי לעצמי בעצב עכשיו.

בשיא היו לי ארבעה תינוקות חמודים. אבל אחרי עשר שנות נישאוין בלי ילדים הרגשתי שזה שובר אותי והחזרתי אותם לידיים המלאות של האמהות העייפות, שכבר הספיקו ללדת עוד ילד אחד או שתיים. ועכשיו אני בראיון עבודה. אמיתי. לבדי.

ירדתי בזהירות בתחנה, מהאוטובוס הממוזג אל החום המהביל של אמצע מאי וצעדתי במהירות לעבר בניין מהודר וגבוה, בעל חלונות זכוכית כחלחלים שאחדים מהם בהקו בשמש, מטילים אור אפרורי לעבר הרחוב. לשמחתי התחנה הייתה קרובה לבניין כך שלא הזעתי באופן משמעותי למרות השמש הקופחת. נכנסתי ללובי הקריר בהקלה של מי שמסיים ריצת מרתון, ונשמתי לרווחה. היה חשוב לי להרשים בראיון.

"עוזרת אישית למנכ"ל" זה מה שהופיע במודעת הדרושים שגזרה לי ריבקי, בת דודתי לאחר שסיפרתי לה בסודי סודות שאני רוצה לצאת "להתאוורר".

"אבל לא למדתי כלום.." אמרתי בביטול והרגשתי חרדה רק מעצם המחשבה על התפקיד המאתגר. עצם ההצמדה של המילה "עוזרת" למילה מנכ"ל גרמה למשרה להיראות מאוד כבדה ומאיימת.

"בדיוק, לא למדת כלום" אמרה ריבקי ונתנה בי מבט מרגיע.. "רק תהיי מי שאת ואני מבטיחה לך שאם תתקבלי תעשי שם חיל" אמרה, ונותנת בי מבט ארוך "בנוסף, בכל מקום שהיית עד היום הצלחת, נכון"? המשיכה במסע השכנועים.

"אפשר להגיד" אמרתי בביישנות למרות שבני לביני ידעתי שזה נכון ויותר מכך. בבית הספר לבנות הייתי חביבת המורות והצלחתי בכל המבחנים, וכך גם בסימינר. כולן צפו לי עתיד מזהיר כמורה מובילה. " ואולי אפילו מנהלת בית ספר" חשבתי לעצמי במרמור, מריצה בראשי את קולות המורות בסמינר.

"מה אני יעשה שם באיזור החילוני" שאלתי אותה, מנסה להיתלות בתירוצים מתירוצים שונים..

"מבטיחה לך שזה לא נורא כל כך. ואת תגלי שיש המון חרידיות מכל הגוונים שיוצאות לעבוד שם..וחוזרות כל יום לבית שלהם בבני ברק, ומפרנסות משפחה ובעל צאאדיק שלומד כל היום" אמרה וניכר שהיא יודעת על מה היא מדברת.

"ואת רוצה לאפשר לבעלך להיות צאאדיק נכון?" שאלה שאלה ולא חיכתה שאענה. "וחוצמיזה" אמרה בשקט, כממתיקת סוד "לא יזיק לך ליראות עולם קצת" אמרה ותלתה בי עיניים רכות. כאילו אני תינוקת של בית רבן. ראיתי עולם. וזה הספיק לי. עניתי לה בחדות.

ובכל זאת הגעתי.

"סליחה?" אמרתי בקול שקט ואז שוב בקול רם יותר כשהוא לא הגיב. האיש המבוגר הביט בי בעניים משעוממות, לאות שראה אותי.

"איפה זה חברת "סטארט סולושנס"? שאלתי.

"קומה 4" אמר והצביע על שורת מעליות בהמשך אולם הקבלה המואר, שהיה מעוטר בספות עור חומות, פרחים טריים באגרטלים ממורקים, ושלחנות זכוכית נמוכים, נוצצים קלות באור הרך שבקע מתאורה מתוכננת בקפידה.

העיצוב הזכיר לובי של מלון ניו יורקי ממוצע. צעדתי נפעמת בתוך כל היוקרה הנשפכת מכל כיוון. שליח מזון לבוש בסרבל כתום עקף אותי בחריצות בדרך למעלית תוך שהוא מוריד את קסדת האופנוע הלבנה  שלו וחושף ראסטות עבותות.

"את מהמשרדים של בן גיא"? שאל אותי בחיוך תוך שהוא לוחץ על 3 בלוח הבקרה של המעלית. "לא אני לקומה 4" אמרתי ולחצתי במבוכה על הכפתור המתאים.

הסתכלתי על עצמי במראה הממורקת במעלית. אף פעם לא אמרו לי את זה, אבל אני חושבת שאני יפה. אני רזה, פנים חלקות ובהירות. פיאה משיער שאטני מעטר את הלחיים האדומות תדיר. ראסטות עבותות. פתאום הבנתי ששליח הראסטות מביט בי דרך המראה כשאני חלמתי על עצמי. היסטתי את המבט במהירות במבוכה מתחזקת. "קומה 3 – בן גיא ודורי משרד עורכי דין ונטוריון" שמעתי את קולה המתכתי של קריינית המעלית האדיבה. נשמתי לרווחה כשראסטות יצא, לוקח איתו את שקיות הנייר המרשרשות ואת משב ואת ניחוח האוכל. 15 שניות לאחר מכן לקחתי נשימה עמוקה, ויצאתי מהמעלית זקופת גו. "אני הולכת להשיג את התפקיד ויהי מה" חשבתי לעצמי באופטימיות השמורה בדרך כלל לטיפשים.

"סטארט סולושונס" הכריזו אותיות מזהב שהודבקו במקצועיות על דלת זכוכית עצומה. לחצתי בחשש על הפעמון מימין לדלת ונענתי בזמזום חשמלי לאחר מספר שניות, אות לכך שניתן לפתוח את הדלת. נכנסתי ונישקתי את המזוזה הפשוטה, שניראתה לא שייכת לפאר שנגלה לפני.

"שלום, מי את?" שאלה אותי מזכירה חמורת סבר בעלת שיער אפור מקורזל.

"באתי לראיון עבודה" אמרתי, מתאמצת לחייך, ובמקביל להסדיר את דפיקות הלב המואצות שלי. "תמתיני רגע" אמרה לי ונתנה בי מבט כמעט מאשים. "דור, המתראיינת שלך כאן" אמרה לתוך שפורפרת הטלפון.

"עוד כמה דקות דור יקבל אותך" אמרה. "את יכולה לשבת כאן" אמרה והחוותה לעבר ספות צהובות שבניהן מפריד שולחן זכוכית קטנטן עם פרחי לוטוס סגולים מהממים. הפרחים האהובים עלי. התיישבתי על הספה הימנית, כך שהייתי מוסתרת מעניה של המזכירה הזועפת על ידי עמוד תמך מבטון שירד מהתקרה, מצופה בבריקים בהירים. הנחתי על הרגלים את התיק שלי והבטתי דרך חלונות הזכוכית הכחלכלים.

העיר פתח תקווה נפרשה בפניי. ומרחוק ניתן היה לראות את בנייני הענק בעיר בני ברק, שאיכלסו את מרבית המשרדים המובילים באיזור, מביטים בי במגלומניות כענק המחזיק מושית שבע בקצה ידו.

"תכניסי אותה" בקע קול ממכשיר הטלפון כעבור זמן קצר.

"בואי", אמרה וקמה בכבדות מתנשפת ממקומה בשולחן הקבלה הבהיר, קוטעת את המחשבות שלי בברוטלית. צעדתי אחריה במסדרון רחב יחסית, מעוטר בשלל ספות רכות ופינות ישיבה, תמונות בעלות מסגרות זהב היו תלויות על הקירות כמו יצירות אומנות אך התמונות עצמן הכילו ציורי ילדים. ליד כל תמונה הופיע משפט "הציור של הילד של מיכל"   "הציור של הבת של רפי". התופעה המוזרה המשיכה לאורך כל המסדרון הארוך.  עברנו על פני משרדים מוארים ובתוכם צוותי עבודה שישבו או עמדו מסביב לשולחנות עגולים, מחשבים ניידים פזורים ברישול ליד כל עמדה. חלק מהאנשים היו שרועים על פופים או בעמידה עם מין שולחן סטנדר מוגבה. מאחד החדרים נשמע קול צחוק.

"הגענו" אמרה המזכירה והסתובבה אלי לוודא שאני עוד אחריה.

"היי דור" אמרה בחיוך רחב, שונה כל כך מהיחס שאני זכיתי לקבל מהמזכירה הזעופה.

 "שתכנס" שמעתי קול גברי בוקע מתוך המשרד. הרגשתי את דפיקות הלב שלי מאיצות שוב.
"ראיון עבודה" הצליף בי הקול.

"אני מדהימה" עניתי לעצמי ולקולות בראש ונכנסתי מהר לפני שיחזרו.

"שלום" אמרתי בביישנות ולא יצא לי שום קול מהפה. כחכחתי בגרוני  כדי להסיר שאריות ליחה עקשנית מדופן הגרון ואמרתי בקול גבוה יותר  "שלום", ונכנסתי.

"אהלן" אמר לי דור בחיוך, וקם מהכיסא, חושף שיניים צחורת.  היבטתי בו מלמטה, הוא היה גבוה. מאוד. לא פחות ממגדלי הענק של בני ברק. אבל גבוה ולא מתנשא. הפוך. שיער צונח בשובבות תמימה על המצח שלו. הוא היה יפה, עברה לי המחשבה הסוררת בחדרים האחוריים של המח. יפה באופן שנוגע ללב. גבוה, תמיר, על גבול הגמלוני.

"מהמם" עברה לי המילה בראש ומייד נענעתי את הראש בחרדה. ממתי אני מסתכלת על בנים? אישה נשואה בישראל. ידעתי שלא היה נכון עבורי לצאת לעבוד. כבר על היום הראשון ואני פורשת מדרך המלך. אני לא כזו. פסקתי בראשי.

היו לי חברות בסמינר שהיו יכולות לחשוב על בנים באופן הזה, ואפילו לפנטז על כאלו לכמה שניות בודדות.  

"לא מפריע לכן שהוא גוי?" שאלתי פעם אחת את ריבקי כשהביטה על פוסטר של שחקן קולנוע מוכר בזמן שחיכינו לאוטובוס שיקח אותנו לשמחת בית השואבה בכותל.

"לא, אני לא עושה איתו כלום, רק מסתכלת" אמרה לי בחיוך. "אפילו שומרת נגיעה ממנו. תראי." אמרה והתחככחה במודעה בהתגרות.

"כדאי לך גם" הציעה מיכל, שהייתה מצדדת בריבקי גם אם הייתה טוענת שלאכול חזיר זו מצווה נשכחת ואפילו הלכה למשה מסיני.

כאלו הן היו. לא פלא ששניהן הפכו לחילוניות. שיבה ישבתי עליהן, על החברות הטובות שלי. כולנו בסמינר התבקשנו לשכוח. מהן.

"שם רשעים ירקב" אמרה המדריכה בשיחת סיכום של סוף השבוע לפני היציאה לשבת בבית. אנחנו נשב עליהן שיבעה לא כי הן מתו, אנחנו לא אומרים ימותו רשעים. אנחנו אומרים שהשם שלהם, המורשת שלהם תירקב, ותעלם בין תרבות הגויים. ואני רק רציתי שהכל יחזור למקומו. שיסתכלו על כמה בנים שירצו. גויים ויהודים כאחד רק שהיו נשארות איתי פה. להתווכח איתן. לשמוע את החלומות שלהן ואת הנסיונות הראשונים שלהן עם בנים ממש לפני שהן התפקרו ונעלמו. אני מעולם לא התחברתי לדברים האלו. שמירת העניים היא לבנות לא פחות מאשר לבנים" הייתי טוענת בפניהן בלהט. אבל האמת היא שמעולם לא התחברתי לאף אחד מהפוסטרים הבנאליים, המושלמים והבלתי מושגים באופן שיתר את המאמץ. למה לי לערוג על משהו שמעולם לא אוכל לעשות? כמו לפתוח שוקולד חלב נוכרי, להריח ולא לאכול. כמובן שעטפתי את זה בצו הלכתי ברור ופה זה נגמר. היום יש לי יש את נחום. ויש לנו בית יחד. והוא לומד תורה וירא שמיים. ופה זה מסתיים מבחינתי.

ואז דור.

העניים הכחולות שלו הביטו בי בזמן שהתיישבתי מולו על כיסא מעור שחור, מנסה להסתתר מתחת לתיק שלי, מקווה שהוא לא מבחין בפעימות הלב המואצות שלי.  

"תודה שמעונה" אמר והביט מאחורי הגב שלי לעבר המזכירה היוצאת. תסגרי לנו בבקשה את הדלת.

"אם תוכל בבקשה לא לסגור את הדלת אני אשמח, בגלל ייחוד" רציתי להגיד לו אבל לא יצא לי שום קול מהפה. הליחה הזאת פשוט מציקה.

הדלת נסגרה לאיטה וכעת ניתן היה לשמוע רק את צעדיה המתרחקים של שמעונה המזכירה השמנה וחמורת הסבר במעלה המסדרון הרחב.

"טוב, אז קודם כל נעים להכיר. קוראים לי דור שרצר" אמר בחיוך. "ואת הגעת לסטראט סולושנס. והשתהה מספר שניות. כמו קוסם המציג קסם וממתין למחיאות כפים. "אנחנו חברה שיודעת לקחת פתרונות טכנולוגים צבאיים ולתרגם אותם לשוק האזרחי" אמר ואני ניסיתי להראות מורשמת. אבל הרגשתי שאני שומעת מרחוק את דבריו.

לא הצלחתי להתיק את העניים שלי מהחזה שלו שבצבץ מתוך החולצה המכופתרת. שיערו האפור וזיפי הזקן שעיטרו את פניו נתנו לו מראה של גבר מתבגר שכופף את הזמן לטובתו. בזווית העין יכולתי לראות את נעלי העור החומות שלבש לרגליו, עם שוליים נמוכים וגרביים בצבעים שונים. הוא בטח היה מבוגר ממני בכמה שנים אבל הרגשתי את הנערות קורנת בו מכל דלת אמותיו של גופו.

" הלקוחות שלנו הן עיריות, מרכזים רפואי.. בי טו בי ובי טו סי" הוא המשיך להסביר ואני רק הרגשתי כשוקעת בתוך עיניו הכחולות ומהנהנת. "מה שאומר שאנחנו מוכרחים תמיד להיות בקדמת הבמה… עד לכאן יש"? שמעתי אותו מבעד לערפילים שבמוחי.

"יש" עניתי וחייכתי חיוך רחב וקיוויתי שהוא לא רואה את ההיסוס שנבע מחוסר ההקשבה שלי.

"אז זה אנחנו. ואת פה בשביל איזה תפקיד…?" שאל אותי דור תוך שהוא מריץ ימים ביומן גוגל שלו. "סליחה אני כבר מבולבל מרוב ראיונות עבודה" אמר בחיוך ושיחק בתלתל סורר עם קצוות בלונדינים שפלש מהשיער שלו בחינניות והסתלסל  סביב תנוך אוזנו.

"היו יכולות להיות לו פיאות מאוד יפות" חשבתי לעצמי בחיוך שהרגיע לי את הלחץ בחזה.

"אני כאן בתפקיד לתפקיד המנכ"ל" אזרתי אומץ והרשתי לעצמי להתבדח.

"אה, סבבה" אמר דור בחיוך גדול. התקבלת אמר וקם בתיאטרליות מכיסא המנהל. בואי, שבי אמר בעודו מחווה בידו על הכיסא המרווח בו ישב. 

אולי זה המתח שנפרק לי ברגע אחד, ואולי זו היציאה מהאיזור המוכר שלי, יציאה למקום בו איש לא מכיר אותי גרמו לי להיות חוצפנית כל כך. קמתי וצעדתי והתיישבתי על הכיסא של דור, שהתיישב בצייתנות על הכיסא בו ישבתי עד אותו הרגע. היבטתי בו ענק וגמלוני יושב בחוסר נוחות על הכיסא הלבן, זה שישבתי עליו עד לפני שניה.

"ואוו יש לך אומץ" אמר והביט בי ספק בכעס ספק בהערכה. "אני אוהב את זה" הוסיף, ואני הרגשתי את עצמי מוחמאת באופן שמעולם לא הייתי.

"אז עכשיו את מוכנה לגלות לי לאיזה תפקיד את מתראיינת?" שאל, מניח מרפקים על השולחן.

"מזכירה אישית למנכ"ל" אמרתי בחיוך, מניחה מרפקים בחזרה על השולחן המוהגוני.

"אוקיי" אמר והתרווח על הכיסא שהיה קטן מגופו הארוך. אני מבין. ופניו הרצינו.

 "אז, תפקיד עוזרת אישית למנכל הוא בדיוק כמו שהוא נשמע".

"נגמר המשחק הקטן שלנו. עכשיו מדברים תכל'ס" חשבתי לעצמי והזקפתי בכיסא המנהלים הרך, ומשתדלת לא לאבד קו מחשבה.

"גם כשהוא קשוח הוא מהמם" נדנד לי הקול הקטן בראשי ומיד דחיתי את המחשבה הזו, בהצלחה מועטה.

"עוזרת אישית למנכל זה אומר שכל דבר שאני צריך אוכל לבקש ממך" אמר ועיניו העמוקות עטו ארשת של אדם שמנסה לדלות משהו מהזיכרון.

"מה למשל" שאלתי, מנסה להפגין את העובדה שאני לא חרדית שתקנית.

"זה אומר לסגור פה חשבוניות, לתאם ראיונות עבודה אם צריך, להזמין לי ארוחת צהרים ולקבוע פגישות".

"מזכירת מנכל שתטפ.."

"לא מזכירה" קטע אותי. "מזכירה כבר יש לי, שמעונה" אמר והחווה בידו לכיוון הדלת.

אני צריך עוזרת. זה אומר גם להוציא את הילדים שלי מהגן אם צריך, ולטפל בחשמלאי שמגיע אלי הביתה בשבע בבוקר כשאני בחדר כושר. ולדאוג למצוא מנקה מחליפה כשאישתי מפטרת את המנקה השלישית כבר. ותראי. יש לי כאן 83 עובדים, מתכנתים, שאני צריך לנהל. העסק הזה הוא עסק גדול שצריך להמשיך לרוץ. אמנם כל המתכנתים כאן הם חנונים שיצאו מ8200 אבל ביום שיגמר כאן החלב סומסום או פחיות הדאייט קולה במקרר הם יהפכו שולחנות כאילו מדובר במחאת האתיופים. אני חייב שמישהו יפתור לי פה בעיות שלי, של היומיום בתחומי המשרד ומחוצה לו, וישאיר לי את הזמן לנהל. לקבוע תור לרופא את יודעת? אמר, שוב בחיוך שובב, והמשיך בלי להמתין לתשובה שלי.

"עכשיו, בואי נדבר קצת עלייך. מה למדת?" שאל ואני מיהרתי להוציא את קורות החיים שהכנתי מראש.

"לא, לא צריך קורות חיים. אני רוצה לשמוע אותך" אמר, במבט רך יותר כעת.

"אני למדתי בסמינר.. הצטיינתי.." אמרתי בגאווה..

"סמינר זה הזה של החרדיות נכון? זאת אומרת שלא עשית תואר או לימודים כלשהם מעבר לכך?" שאל, והלב שלי נחמץ. הינה הפסדתי את המשרה הזו.

"לא.." עניתי בשקט.."אבל אני מבטיחה לך ש…"

"מעולה" אמר " גם אני לא עשיתי תואר. יותר מזה, אף אחד מהאנשים שתראי כאן אצלנו לא עשה תואר. את יודעת למה?  תואר זה פרגוד. את יודעת מה זה פרגוד? כמו הפרוכת שלכם בבית כינסת, תואר זו הדרך לכסות את עצמך בפרגוד ולהסתתר מאחוריו. יש לך תואר. יש לך כבוד. ובחלק גדול מהמקרים יש לך גם כסף. אתה צריך להתאמץ. אבל פחות. אנשים בלי תואר חייבים כל הזמן להוכיח את עצמם. אנשים בלי תואר הם ערומים. חלקם יחפשו מקום להתחבא בו. יתביישו מהגוף שלהם, מהקמטים, מהשומן. וחלקם ילכו ערומים, יבליטו את הגוף שלהם יגידו "תלכו כולכם ותחפשו פרגוד להתבא מאחוריו. אני לא פוחד מזה. אני בחוף נודיסטים שכולם לבושים באותם הבגדים. זארה, פוקס, שמוקס. כולם רוצים להיות ערומים אבל עוטפים את עצמם בבגדים זולים ומרגישים משום מה "שונים" ו "מיוחדים". החנונים שיש לי פה מ8200 לא עשו תואר, וגם לא יעשו תואר. הם ערומים. וגם אני. אלו האנשים המצליחים באמת.

"אז אתה ערום?" שאלתי ומייד כעסתי על עצמי בתוכי.

"אני נולדתי ערום זה בטוח" ענה דור וצחק צחוק מתגלגל שהדביק גם אותי.

התקבלתי לעבודה לאחר מספר ימים. העבודה הייתה מאתגרת אבל אפשרית. לפעמים נדרשתי להיות תמנון ולשלוט בלא מעט דיספלינות בחברה ואכן שלטתי בהן היטב. התמודדתי מעולה עם הפוליטיקות הארגוניות, וטיפלתי בדברים שהם אוף דה רקורד, אם זה ללטף את האגו לעובדת מצויינת שנפגעה ורצתה לעזוב, לעזור בחקר שוק למוצרים חדשים, לרכך לקוחות שאיימו לבטל עיסקה גדולה. לא בחלתי בשום תפקיד. לקחתי ברצינות את העובדה שדור צריך מישהו שיתן לו להתמודד עם העסק ויוריד ממנו בעיות בשוטף. גם אם זה לאסוף את המשלוח מהשופרסל או להמתין לחשמלאי בבית.

הצטיינתי בכל אחת מהמשימות כאילו הייתה זו המשימה המעניינת ביותר בעולם.

למרות ההצלחה שלי השתדלתי לא לשדר מצליחנות. "תהיי תמיד צנועה" היה אומר לי סבא. "גם כשאת מקבלת מאיות בסמינר, אל תזרחי מאושר. תזכרי שיש כאלו שזה יכול לצער אותן."

הצניעות הזו עזרה לי כי לא איימתי על איש, ואפילו שמעונה המזכירה השמנה הפסיקה להיות זעופה כל כך.

השכר שלי עלה.

"הזמן שלך פה יקר בשביל שתסעי באוטובוס" אמר לי דור באחד מימי החמישי לפני היציאה לבית. מכיוון שלא היה לי רשיון לא לקחתי רכב חברה אז כהטבה קיבלתי מונית שאספה והביאה אותי מהבית כל יום.

——————-כעבור שנה————————–

"את מוכרחה להציל אותי" נכנס אלי דור למשרד בגמלוניות. כבר התרגלתי לכניסות הדרמטיות שלו כשיש משברים מול לקוחות והוא זקוק ליעוץ דיפלומטי. אבל הפעם המשבר היה נראה אחר. חריף יותר.

"מה קרה?" שאלתי בעניין. נכונה לבצע כל משימה.

"נלי נתפסה על ידי משטרת ההגירה.. נבלות של ממש" אמר בכעס. “אני מנסה לעזור לה בתקווה שלא יגרשו אותה..” אמר בתסכול.

נלי היא עוזרת הבית התאיילנדית של דור ומיקה.. היא מגיעה אליהם כמעט כל יום ומטפלת בכל ענייני הבית. לא מעט פעמים דור ביקש ממני משימות שאעביר לה, ותמיד התרשמתי שהיא אישה תכליתית וחרוצה.

"אני תמיד אעריך לדור ומיקה למה הם הצילו אותי מחקלאיות" אמרה בשקט. “חקלאי זה יחזקל היה רע איש רע מאוד ואני ברחתי והם לאסוף אותי ולהעסיק אותי".

"תזמון גרוע להיתפס בו" אמרתי לדור הכועס. “בדיוק בבר מצווה של דוידי".

"כן, את מספרת לי. כל הבית שלנו מבולגן ואנחנו יוצאים לכותל עם האורחים, היא הייתה אמורה לסדר את כולו לקראת ההגעה שלהם".

"ואוו באמת בלגן" אמרתי בכנות. "אין לך מישהי חלופית?” שאלתי.

"אני לא אוכל לסמוך על כל אחד…בטח כשאני לא בבית" אמר דור בתסכול.

"דור, אני אטפל לך בבית" אמרתי וקמתי.

"ממש לא" אמר דור בחוסר אמון. “את לא צריכה להתעסק בשטויות, את חצי סמנכ"לית פה".

"נכון אבל אני גם פה כדי לעזור לך לנהל את החברה" אמרתי בהחלטטיות.

"בטוחה"? ראיתי את עיניו של דור מתרחבות בהקלה.

"אל תדאג, אני אטפל לך במה שצריך. אתם חוזרים לקראת חמש נכון?”

"כן" אמר דור והפרצוף הלחוץ שלו נרגע מעט. “אני חייב לך לתמיד".

כעבור מספר שעות..

עמדתי בחדר השנה המואר והגדול, מקפלת בגדים שהיו פזורים בערמות שונות. חולצות מכופתרות במידה LARGE של דור, בגדי כושר ורודים וזוהרים של מיקה. רציתי לשים מוזיקה אבל לא ידעתי להפעיל את מערכת השמע שהיתה בעצם מסך לבן שקוע בקיר ללא כפתורים, ממתינה למגע יד אדם שתעיר אותה.צהמשכתי לקפל את הכביסה היבשה בשקט, ממיינת ומשאירה בצד בגדים שמיועדים לגיהוץ.

רק עוד שק שחור אחד. פיזרתי את הערימה של הכביסה לקיפול האחרונה יחד עם שאר ערימות הכביסה. עבודה של חצי שעה גג והבייתה. הגוף שלי היה עייף מעמידה ארוכה שעות בטיפול בבית של דור ומיקה, והייתי זקוקה למסאג' טוב. הרמתי חולצת טריקו לבנה והתחלתי לקפל אותה בזהירות. ואז ראיתי אותו. כתם חום, יבש, של קטשופ מרוח על השרוול הארוך. "מוזר, הכתם הזה לא ירד בכביסה?" חשבתי לעצמי. ואז הבנתי את גודל הטעות. אחד מהשקים היה שק כביסה ולא שק בגדים לקיפול. הרגשת קבס מילאה אותי. איך יכולתי להיות טיפשה כל כך. התחלתי לחזור אחורה, לבגדים המקופלים ולוודא שלא הסתנן בגד מלוכלך לערימת הבגדים המקופלת היטב. לאחר מספר בדיקות מהירות הגעתי למסקנה שמה שקיפלתי היה מכובס ונקי. כעת היה עלי להפריד בין הכביסה המלוכלכת לכביסה הנקייה. הערימה שמולי הכילה חולצות, מכנסים ובגדים תחתונים וגרביים. את מה שהיה נקי והריח מכביסה, העברתי לקיפול. קיפלתי 2 זוגות מכנסים וחולצה צהובה . ואז נשארה לי ערמת תחתונים וגרביים של דור ומיקה. ערימה שהיא עירבוב של שק הכביסה המלוכלך והנקי גם יחד. התחלתי לאסוף בתסכול תחתונים שנראו לי נקיות בערימה אחת ימינה. תחתוני בוקסר נקיים של דור בצבע שחור. תחתוני מלמלה לבנים ורכים של מיקה, עם פס בצבע תכלת שזור לאורך איזור הגומי. נקיים. תחתונים שחורים נוספים של דור. הרחתי אותם לרגע כדי לדעת בוודאות שהן נקיות. נקיות.

הערימה התחילה להצטמצם.

תחתוני ספורט נקיים נוספים של דור בצבע צהוב הירחתי ליתר ביטחון ומיד הרחקתי אותן בשאט נפש.

ריח חזק של זיעה.

הינחתי את התחתונים בערימת הכביסה.

הלאה. תחתון בצבע סגול בהיר  של מיקה. קירבתי בזהירות לאף והירחתי. מלוכלך. ריח זיעה מילא את הנחירים שלי.

הינחתי בזהירות בערימת המלוכלכים. תחתון של דור לבן ומוכתם שלא טרחתי להריח והושלך לערימת הכביסה..הנקייה. קלטתי את זה רק אחרי כמה שניות. שמתי לב לחמימות נעימה שמצטברת לי בתחתית הבטן.  התחתונים הסגולים של מיקה הביטו בי בהתרסה.

הרמתי אותן בזהירות שוב.

הבד הרך התלפף בעדינות סביב האצבעות שלי. קירבתי שוב לאף והרחתי שוב מעט. שוב ריח זיעה עדין ומתוק שמילא את חלל האף שלי וירד היישר לתחתית הבטן שהתמלאה בחמימות מרגשת.

הסנפתי שוב לעוד נשימה עמוקה את האיזור הצר שלהן וריח הזיעה הנעים היכה בי כמו גל בשובר גלים בסערה. מוללתי באצבעותי את הבד הרך. הרגשת הבעירה בתחתית הבטן הייתה חזקה עכשיו והיד שלי נמשכה לתחתונים כמו מעצמה. הרגשתי צורך להריח אותן עוד ועוד. ואולי אפילו לשלוח לשון קלה לעבר…

"מה יש לך!" נזפתי בעצמי וירדתי שוב לקרקע.

השלכתי את התחתונים לערימה המלוכלכת והמשכתי לקפל את התחתונים הנוספים שנשארו בערימה, נבוכה מעצמי על עצמי ולא מצליחה לסגור במילים את התחושות שלי.

הרגשתי את הפות שלי נפוח ושוקק, כמעט מתחנן. אבל לא היה לי אומץ לגעת בו בבית של דור ומיקה.

"אני מוכרחה לגעת בעצמי" חלפה בתוכי המחשבה, מחשבה שגרמה ל לי להרגיש מלוכלכת, מחשבה שניסיתי להזיז למקום אחר ללא הצלחה.

מחשבות הן לא כביסה. אי אפשר להזיז אותן אם הן לא רוצות. אבל אפשר לדחות אותן. קצת. תשתלטי על עצמך. פקדתי על עצמי.

  סיימתי לאחר כרבע שעה של עבודה מרושלת כשאני מחזיקה את עצמי בקושי והבטתי במהירות בתוצאות.

ערמות מסודרות של כביסה, נקיה ומקופלת, וערימה אחת של כביסה מלוכלכת אותה פיניתי לסל הכביסה כשהטלפון צלצל. מספר לא מוכר.

"חווה"? שאל הדובר. "זה הנהג מונית אני פה בכניסה לבית" אמר תוך כדי שהוא משתעל עמוקות. "אבל זריז למה אני תופס פה שתי חניות" אמר והשתעל.

"בסדר אני יוצאת" אספתי את התיק השחור ומיהרתי לצאת, כמהה לבית שלי, לפרטיות.

חציתי את חדר השינה המצוחצח בצעד רחב לכיוון היציאה. מימין לי ביצבצו התחתונים של מיקה מכוסים בעוד בגדים, מתוך סל הכביסה.

כל החיים שלי הלכתי לפי הסדר. תלמידת בית ספר טובה. ערב שבת מקפלת מפיות צבעוניות לתוך כוסות שקופות. חותכת נייר טישו צחור לפני שבת. דבק על מפסיקי המנורות. תמיד הייתי טובה.תמיד לפי הספר. תמיד הערצתי את הדמויות יראות השמיים בספרים של מוישי נדלר.

אבל הייתי חייבת להריח את התחתונים האלו שוב.

"כביסה מלוכלכת אפשר לכבס… מחשבות מלוכלכות לא." אמר לי הקול בראש.

"אני אישה צדיקה, אישה של תורה…" עניתי לקול בראש שאיים להשליך אותי מצוק הערכים עליהם גדלתי.

"אפילו הספור מוישי נדלר עם כל הדמויות הטובות והצדיקות שלו..חטא"

"מוישי נדלר מת.." עניתי לקול המעיק..

"ומה אם תמותי גם את מחר..וכל חייך לא ניסית…"

"אני חייבת לנסות" עניתי לעצמי ולקול בראש.

ובלי לחשוב שלפתי אותן מסל הכביסה הישר לתוך התיק השחור שלי ורצתי למונית. אוחזת בתיק הכבד מרגשות אשמה.

הנהג ראה אותי יוצאת מהבית – ושלח יד מתוך הרכב לפתוח לי. מכשיר קשר השתלשל מהמראה ופלט צלילים קטועים.

"רחוב רובין 3" אמרתי לו בחטף. רבע שעה ואני בבית. התרווחתי על כיסא העור השחור וקיוויתי שלא ידבר איתי. משאלתי התגשמה וכעבור 20 דקות של נסיעה לא פקוקה מאוד פתחתי את דלת הבית, נמלטת לצינה המבורכת. נחום כמובן לא היה בבית.

"תשלטי בעצמך מה זו החיתיות הזו" לחשתי לעצמי כשהרגשתי צורך עז לגעת שוב בתחתונים המרגשות של מיקה.

ועדיין, לשם שינוי לא עצרתי בידי הנשלחת מאליה והוצאתי את התחתונים לאט לאט מהתיק. התיישבתי על המיטה של חדר השינה הזעיר שלנו, הכל כך שונה מחדר השינה המרווח שהייתי בו עד לפני זמן לא רב.

היבטתי סביב, אהבתי את האינטימיות הפשוטה שהוא שידר. על קצה המיטה הירמתי בזהירות ובאיטיות את התחתונים לאף שלי. הרגשתי בושה כמו אותה ילדה מתבגרת וביישנית שהייתי, שמגלה שגדלו לה שדיים עגלגלות, והיא כבר לא יכולה להצניע את מה שהיא חונכה להצניע.  בושה כאילו אלף עיניים בוהות בי ברגעים האלו. אבל התשוקה לריח הייתה חזקה ממני.

" את עושה מעשה חיה" שמעתי את רבקה, המורה האהודה מהסימנר.

"אבל זה כל כך מרגש"  עניתי לה בתוכי ומחקתי את דמותה מראשי.

שאפתי לאט לאט את הריח של התחתונים ממוללת שוב בקצה בקצות אצבעותי את הבד. מתענגת עליו לאט לאט. הריח של מיקה מילא אותי בתשוקה. הירמתי רגל אחת על בסיס המיטה והתחלתי ללטף את הרגליים שלי, נוגעת לא נוגעת באיבר התפוח. דלת נטרקת בצד השני של הקומה הקפיצה אותי בבהלה, כמי שנתפס בקלקלתו.

קמתי לוודא שדלת הבית נעולה. שלא יהיו הפתעות. לחצתי במהירות על הידית. נעולה. סגרתי גם את סוגר השרשרת העליון ליתר ביטחון וחזרתי בריצה מהירה לחדר מורידה את השמלה שלי תוך כדי הליכה. מביטה בדמותי לרגע במראה שבקצה המסדרון. אני אולי לא יפה כמו מיקה אבל נראיתי מצויין.

גם כשהייתי עטופה בבובקה, מכנס רחב שמצניע עו יותר את קימורי הגוף מתחת לשמלות. זה נהוג בחסידות שלנו. הרגשתי כמו עיוורת, והתשוקה הלהיטה אותי בצורה שלא להטתי מזמן. החזקתי את התחתונים בידי שוב, ודימיינתי את מיקה לובשת אותן. חטובה וחזקה, שיערה הבלונדיני גולש על הכתפיים החלקות שלה.

ניסיתי לגעת בעצמי בעודי מריחה את התחתונים של מיקה. אבל זה לא הספיק. קמתי בהחלטיות וניגשתי לראש המיטה. לקחתי כרית צרה שמשמשת ככרית קריאה שקיבלנו מתנה לאירוסין, כרית בעלת מעטפת רכה מבחוץ אך יציבה מבפנים. הלבשתי את התחתונים הסגולים של מיקה על הכרית כמו גוף בלי רגלים. הדלקתי את המזגן על טמפרטורה נמוכה והשכבתי את הכרית על המיטה לאורך. הרגשתי שאני מתה מהתרגשות והלב שלי פעם. הורדתי את הבובקה ונשארתי עם התחתונים הלבנים הפשוטים שלבשתי ונצמדתי לתחתונים הסגולים המפתים של מיקה, מחכחת את האיבר שלי שכלוא בתוך התחתונים, בתחתונים המפתות של מיקה. "אווו" יצאה לי גנחה בלתי רצונית מהפה בשניה שהעזתי להציץ על התחתונים של מיקה שנוגעות ומתחככות בשלי. "כןןן זה כזה טובב" המחזתי לעצמי את הסיטואציה בעודי דוחפת את עצמי בכוח על הכרית לבושת התחתונים בעניים עצומות. "כן מיקה תדחפי חזק יותר" אמרתי בנחישות בעודי נמרחת עוד על הכרית. בחוץ אמבולנס עובר הפריע את דממת אחר הצהרים המהביל שהיה. רעש ילדים מפארק סמוך עלה עד לחלון החדר המוגף.

אבל אני בשלי. בעולם הקטן והמדומיין שבו אני ומיקה באותו החדר. "כןןן מיקה איזה כיף להתחכך בך" אמרתי בטון גבוה ממה שהכרתי ודחפתי את עצמי עוד על התחתונים המולבשות על הכרית. דמיינתי אותה מנשקת אותי מפה לפה. כל כך רכה וכל כך חזקה. כמו הכרית שעכשיו החלה להרטב בעצמה מעוצמת הרטיבות שלי. דימיינתי את עצמי בחדר שלהם. עם מיקה במיטה. מתחככת בה בעוצמה. הרגשתי שאני יוצאת מדעתי מרוב תשוקה. התחלתי לגעת לעצמי בשד הימני מבעד לחזייה התפוחה והפות שלי התחכך בתחתונים המדומים בעוצמה ובחזרתיות. עצרתי לאחר כמה דקות של חיכוכים כשעלה בי רעיון חדש. הורדתי את התחתונים מהכרית שואפת את ריח הזיעה של מיקה יחד עם ריח הרטיבות שלי והכנסתי אותן בזהירות אל תוך הפה שלי. בהתחלה מעט, רק את החלק המגיע עם הריח מהפות של מיקה. הטעם החמצמץ שהתפשט לי בפה סחרר אותי ושלח את שתי ידי המשתוקקות לתוך האיבר התפוח שלי. פותחת בכוח את הפתח העדין ודוחפת בחוסר שליטה 8 אצבעות לתוכו, אצבעות שהחליקו בקלות פנימה בעודי שוכבת ברגלים פשוקות, דמיינתי את מיקה מטפסת עלי מאחור ואת הפה שלי נמרח על הכוס שלה, משרת אותו. פתחתי עיניים לרגע וראיתי את עצמי במראה הקטנה שבחדר. כמו כלב שמחזיק רצועה סגולה בפה לאדוניו.. הרגשתי מלוכלכת ומושפלת באותה המידה. רציתי להפסיק אבל הידיים שלי עשו בי כרצונם…כרצוני. רציתי את זה. רציתי את הטעם המרנין בפה שלי. ידי חפרו במהירות ובנחישות רבה בתוך הפות, מרחיבות אותו בתשוקה, נוקמות בו, נוקמות בי, על שנות הסמינר שאסור היה לגעת שם…

היבטתי בעצמי עוד פעם אחת, שרועה על המיטה כשתחתוניה של מיקה בפי.."אני כזאת כלבה" חשבתי לעצמי בלי להבין מאיפה המחשבה הזו הגיעה. "אני גומרתתתת" זעקתי לתוך הכרית "אני גומררתתתתת אני גומרת אני גומרתתת" צרחתי לתוך הבד הרטוב בעודי מלאה בתחתוניה של מיקה ובדמעות שפרצו ללא הפסקה.

בכי. בכי טהור. אמיתי. על מה? על מה שהיה.אולי על מה שיהיה? מה יהיה? מי יודע..

"מה שהיה הוא שיהיה" הייתה מצטטת המדריכה בסמינר..

"מה שהיה הוא לא מה שיהיה" ציטטתי בהתרסה.

המשך יבוא.

מוזמנים להגיב – zugdati1@gmail.com

מורה נבוכים לזוגות הפותחים – לא סיפור סקס הפעם

היי לכולם, כולן, ולכל מי שבאמצע.

בעקבות חוויה מטלטלת שעברנו לפני כחודשיים, בהתכתבות עם זוג באפליקציית צ'אטים אנונימית הבנו שנכנסנו לסיכון דיי גדול לחשיפה של התמונות שלנו, האינטימיות ואלו שלא אינטימיות, וההתכתבות שבניהן…

רגעי החרדה, והאימה הם בליתי ניתנים להבנה עד שלא חווים דבר כזה, ואנחנו מאחלים לכם שלא תחוו דבר כזה.

כדתיים, שבאים מחברה סגורה יותר מצד אחד, וברוב המקרים גם מתוך קהילה שכולם מכירים את כולם, נושא הפרטיות והדיסקרטיות הוא גדול מאוד ומפחיד שבעתיים מזוג חילוני שגר בעיר גדולה כלשהי.  ואין זה משנה אם אנחנו דתיים לאומיים מישוב פתוח, חרדים מחסידות סגורה או כל מה שבאמצע. כולנו בני אדם וכולנו רוצים להנות מהכח הכי חזק שקיבלנו במתנה לעולם, המיניות.  ובמקום הזה, כשהראש לא חושב,  המקום בו הגבולות מיטשטשים, מובלים ע"י הצורך בפריצת גבולות, בצורך להיות נאהבים, שמישהו יחזר אחרינו שוב, אחרי שנות נישואין, ילדים, אתגרים, הפלות, ושוב לידות, להרגיש שאנחנו שווים משהו גם בעניי המתבונן מן הצד, והמחמאות רצות וההתכתבות זורמת.. הכל ורוד, ויש תחושה מדהימה של קירבה לקראת המפגש הממשמש ובא, היכרות עם זוג או יחיד לערב או יותר של תשוקה מתפרצת.. אבל..בפועל ..אחרי הרגשות, התמונה נשלחת אל צד מקבל, מכיל, כיפי..ו…אנונימי לחלוטין בחלק מהמקרים, והאופוריה הממלאת אותך עד שברגע אחד אתם מבינים שבעצם.. שלחתם תמונות שלכם לצד השני, נתונים לחסדיו..

ובמקרה הטוב הוא יכול להיות צד שני אמין, זוג ישר שרוצה להנות בדיוק כמונו, אבל במקרה הפחות טוב זה מישהו שהפלאפון או המחשב אינם מאובטחים דיים והוא יחווה גניבה של התמונות שלו.. שלכם,.. ובמקרה הכי גרוע, לא יהיה זוג מאחורי הצ'ט אלא נוכל…ש..יפיץ את התמונות הכי צנועות שלכם ויבקש כסף או תמונות נוספות בתמורה.

הפחד והחשש מכך שהקהילה כולה תדע הוא מצמית ונורא. הפחד להיכנס לבית הכנסת או לאירוע חברתי וכל העניים נעוצות בך, ואתה תמיד תשאל את עצמך "האם מסתכלים עלי כי ראו אותי עם אישתי בעירום איפשהו בקבוצת טלגרם, צ'אט או פורום שיתופי תמונות כלשהו"?   

לשמחתנו ולמזלנו הרב זה לא מה שקרה אצלנו, והתמונות לא הופצו. אבל החרדות שהיו ברקע היו עצומות ויספיקו לנו לכפרת עוונות של כמה דורות קדימה.

 

דתיים מכירים, יותר.

יותר מכך, אנחנו הדתיים, יצורים חברותיים יותר. לדוגמא  – אצל דתיים לאומים יש את תנועת הנוער בני עקיבא, בה במשך כל גיל ההתבגרות, פעם או פעמיים בשנה פוגשים קבוצות מכל הארץ, כך שבחשיפה מול זוג דתי אחר, גם אם הוא נמצא רחוק מאיזור המגורים שלי, ואולי מעיר שמעולם לא ביקרתי בה, יש סיכוי כלשהו שנכיר בכל זאת.

לכן החלטנו לכתוב את המדריך "מורה נבוכים לזוגות הפותחים", ה"אורחות צדיקים של הזוגות האמיצים" "הפלא יועץ של הזוג ה.." לא משנה, הבנתם.

המדריך הוא בעצם סט פשוט של כמה כללים שמיועד לעזור לזוגות כמונו, שיכולים אולי להיות גאוני מחשבים, אבל בעולם הסטוצים, ההיכרויות, החילופין על שלל גווניו ומתחזיו, אנחנו סטוציונרים, מבקרים מרחוק ולא מכירים את הכללים שבו. לא תמיד קל להבין מי לטובתנו או לרעתנו. זכרו – טעות קלה תעלה לכם בחשש ממבטים כאלו לשאר החיים.  טעות קלה בקהילות חרידיות עלולה לעלות בשידוכין של הילדים.  אנחנו לא רוצים להפחיד כמובן,  חשוב להנות, וחשוב לעשות כיף. רק צריך לעשות את זה בחכמה.

נקודה אחרונה – המדריך הינו "תלמיד חכם",משמע שגם אנחנו לא יודעים הכל ויחסית תינוקות של בית רבן בנושאי החילופין והמפגשים, כך שאת/ם/ן מוזמנים ומוזמנות  להעלות על נס עצות שימושיות משלכם ונכניס ל"תלמיד החכם" בדף הזה.

 

1.      כל כבודה בת מלך פנימה – אל, פשוט אל תתנו תמונות של הפנים שלכם לאחרים מבלי להיות בטוחים בקשר הזה ב100%. תשלחו תמונות סקסיות של גוף, אולי של חלקי פנים, כאלו שלא יאפשרו לצד השני לזהות אתכם, וחשוב יותר, שלא יזוהו ע"י חברים או קרובים במידה והן יופצו ברשת. אל תשלחו את התמונות גם אם קיבלתם תמונת פנים של הצד השני ואתם מרגישים צורך לתרום תרומה שווה לשיח המעניין.  מכיוון שאתם לא יודעים אף פעם מי נמצא בצד השני ומאיפה הוא מביא את התמונות הללו.

2.      מה שאהוב עליך, שלא יזהה חבריך – כשאתם שולחים תמונות גוף, בדקו מה בסביבה שלכם בתמונה. יש לך צלקת יוצאת דופן על היד? תסתירי אותה. יש לך כיפה יחודית שסבתא שלך סרגה, תוציא מהתמונה. הכלל הוא שאם נראה את התמונה לחבר קרוב/אמא / אבא וכו' – האם הוא יזהה שזו תמונה שלכם או לא? אם כן – אפשר לקשקש על האיזורים שתרצו להסתיר.

3.      אפליקציות שמאפשרות לראות תמונה שנמחקת תוך 10 שניות (זמן שיכול להכניס בו "שלום עליך רבי" ) – גם לא פיתרון כי תמיד ניתן לבצע צילום מסך ע"י הצד השני.

4.      קשה זיווגו של אדם… כקריעת ים סוף. החלטתם לעשות חילופי זוגות/פגישה עם גבר / אישה? תוודאו ששניכם בעניין ב100%. אם קשה למצוא זיווג, עוד יותר קשה למצוא רביעייה שכל הצדדים צריכים לאהוב את הצד השני ולהתלהב ממנו אינטימית.

5.      דייט ראשון – קפה בלבד במקום ניטרלי. אם אתם יוצאים לפגוש זוג או בודד/ה חשוב שהם יראו אתכם, ומכיון שלא שלחתם תמונות (ואם שלחתם תמונות, אנא חזרו שוב לסעיף 1) צריך לתת לצד השני הזדמנות לסגת בכבוד מהקשר, וכמובן גם לכם. נפגשים, מכירים, רואים אם מתאים ורק לאחר מספר ימים נפגשים שוב להיכרות מסוג שונה.

6.      אפקט קהילה  – בררו על הצד השני היטב מראש. לא רק מקום מגורים אלא סניף, ישיבה גבוהה וכו'.

 

זהו לכרגע, מוזמנים להעלות רעיונות / חוויות/ קשיים / הצעות למפגשים במייל שלנו  או כאן בתגובות שבאתר.

אמת או חובה לשומרי נגיעה – פרק ט

" אני רוצה לבחור אותה בעצמי"  הביטה בי טלי בעניים רושפות. גופה המתוח גוהר מעלי על מיטת עץ מחופה סדינים לבנים , בעוד איברנו התפוחים מתחככים זה בזה, נמעכים אחד על השני ומתלהטים זה בחומו של זו.   

מבלי משים הצצתי על שעון המחוגים השחור שהיה תלוי מולי בצימר המבודד שהיה עשוי כולו עץ, מקלחת פשוטה ונברשות מרוקאיות תלויות מעל. "3:05" הראו מחוגים זרחניים את השעה העדכנית. מבחוץ הרוח השתעשעה בשיחי ציפור גן עדן עצומים שפגעו זה בזה ויצרו רעש של חתול מתגנב בשיחים.

"כן תמשיכי" אמרתי וקימרתי את הגוף שלי כלפי מעלה כדי להרגיש את החיכוך טוב יותר, בעודי מביט בעניים הירוקות הבוערות שמעלי וחש את מעיכת השדיים שהיו ארוזים בתוך גופיית סאטן צחורה וצמודה. למרות שהמזגן החרוץ הטיח בנו גלי קור נמרצים הזענו בתשוקה על הסדינים הלבנים.

"אני רוצה לבחור לך אותה בעצמי" חזרה שוב על המשפט, הפעם לאט יותר, מטעימה כל מילה בנפרד, נשימותיה מתעבות עם כל היצמודת אלי, מה שהגביר אצלי את החרמנות. מעולם לא שמעתי את טלי מתבטאת ככה. 

"אייי" אמרה טלי וזזה ממני בחדות "זה כואב".

"רק רציתי לוודא שזה לא חלום אז צבטתי אותך" אמרתי בבדיחות וחטפתי ממנה צביטה כואבת מאוד בחזרה. "רק בדקתי שאני לא בחלום בלהות" אמרה טלי ושנינו צחקנו, נרפים לכמה שניות מעוצמת החרמנות שכמעט הביאה את שנינו לגמירה מהירה.

טלי הניחה את הראש על החזה, מנשקת קלות את איזור שיערות החזה, מה שהיא מכנה "המשפעה העליונה" בעוד אני מלטף לה את הראש באיטיות נעימה. הסדרנו נשימה, נהנים למתוח את הרגע עוד קצת בתוך השקט המרפא, כשרוחות קלות מבשרות את בואו של הסתיו המבורך.

"אתה אוהב את מה שעובר לי בראש אה?" אמרה לאחר כמה דקות של שתיקה נעימה וליטופים הדדיים על איברי המין אחד של השני, והרימה את הראש מהחזה שלי כדי להסתכל לי בעניים. כבר הייתי חרמן מהליטופים והמבט שהיא נתנה בי, הבוער, הוסיף עוד שמן למדורה שהתחוללה בי. מדורה של משהו חדש ומרגש, כמו לעשות פעם ראשונה לג בעומר עם חברים בגיל 10, בלי ההורים שמסביב, כמו הציפייה לקראת דייט ראשון בגיל 15, התחושה שהלב מתנועונע במקומו בהנאה בכל פעם שאתה נזכר..שהנה עוד כמה ימים אני פוגש אותה..

המדורה הזו בערה בי עכשיו, חזקה בעשרות מונים. "יש מעט מאוד דברים שיכולים כנראה לרגש אותנו ככה בגיל 30…"חשבתי לעצמי בעוד נחשול חרמנות וסיפוק מציף אותי. האנדרנלין זרם בי וליבה את התשוקה.

"את לא מבינה מה את עושה לי עם הפנטזיה הזאת שלך" ייללתי בקול נמוך מהתרגשות, מרוכז כולי באיך להחזיק את עצמי לא לגמור.

"כןן מעולהה תרגיש את זה" אמרה טלי ונצמדה לי בטירוף חושים לאיבר המין שלי, בעוד הפות שלה מחבק את כולו, אך מבלי לחדור.

הרגשתי את הרטיבות הטריה נוטפת עלי ונמרחת לאורך האיבר שלי שאיים להתפוצץ בכל רגע, בעודו מנתר ניתורים קטנים של טרום גמירה.  

"טלי אני עומד לגמוררר כל שניה.. תאטייי" אמרתי לה ביבבות חסרות אונים, רך כמו סמרטוט רטוב.

"בלבלי אותו אל תעשי לו חשבון…" קול מנגינה רועשת נשמע מרכב חולף על כביש עפר מרוחק, מועך בגלגליו הרחבים אבנים קטנות. התרכזתי בלדמיין את האווירה ברכב כדי לא לגמור. דמיינתי ערס ברכב שחור שחוזר ממסיבה של סתם אמצע שבוע. חולצה שחורה ומכנס ג'ינס קרוע כמובן, הרבה שיער מרוח בג'ל חלקלק. אולי עם עוד חבר לצידו, שלבוש באותה הצורה בדיוק, רק קצת נמוך יותר ומקריח במפרצים.  "קניתי לעצמי עוד כמה דקות לפני שאגמור" חשבתי לעצמי בסיפוק מה.

"יש לי עוד הרבה מה להגיד לך הערב" אמרה לי בעניים רושפות בעודה נצמדת כמוצאת שלל רב לזין הזקור שלי. הצמדתי את כפות ידי בעדינות אל הישבן שלה, מלטף אותו מלמעלה למטה

"אווו אתה הורג אותי עם הנגיעות האלו" אמרה ועיניה התערפלו בזמן שהיא נצמדה עוד עם הפות שלה, הפעם בתנועות סיבוביות.

"אוףף הפנטזיות שלך הורגות אותי טלי…" אמרתי מחוסר נשימה..מרגיש בר מזל שאלו הנושאים שהיא מעלה. הרי אישה צריכה להיות צנועה..וחסודה לא?

"ואולי זו לא פנטזיה.." הביטה בי במבט מלא משמעות. "תבין, אחרי מה שעברנו אני רוצה לנצל כל רגע מהחיים האלה" אמרה לי ועל פניה מבט החלטי. אני רוצה להפיל חומות של ביישנו.. אההה" אמרה טלי וגנחה כששתי אצבעות שלי התגנבו לבין יריכיה שנפתחו במהירות לאצבעותי המגששות.

————————————–

מספר חודשים לפני כן.

"מקווה שהתיק לא יהיה כבד מידי" אמרה לי טלי והוסיפה גם נעלי אצבע בצבע של חלמון ביצה דהוי לתוך המזוודה, שהייתה מחולקת לתא גדול ומרכזי, תא קטן ונסתר לכסף, מטען ומפתחות, ועוד סוג של תא גדול -וטרינה עם רשת לרוחב מכסה המזוודה..שמתאים לדברים שצריכים גישה מהירה אליהם. "שיהיה לי למקלחות שם". הסבירה וסגרה את ארון הנעלים הבהיר בטריקה קלה.

"אני מקווה שזה לא כמו בטיסות לאו קוסט שיחייבו אותנו על משקל מזוודה עודף" אמרתי בחיוך.

"זבלללל אתה גם יורד עלי וגם מצחיק אותי כשאתה יודע שאתה שכואב לי לצחוק עם כל הבטן הזו" אמרה והתגלגה מצחוק שוב, תופסת את הבטן הגדולה תוך שפניה מתעוותות בחיוך ובכאב. "וזה לא כזה מורכב אז אל תרכיב לי את זה"

"נכון" עניתי. אני אעזור לך עם כל הלוגיסטיקה אל תדאגי, תעמיסי מה שצריך." אמרתי באבירות אמיתית.

"תודה מתוקי" אמרה טלי וניגשה לחבק אותי. בטן  תפוחה של חודש תשיעי  נמעכה על הבטן ההריונית משווארמה שאכלתי אמש כי טלי לא הצליחה להריח בישול בבית.

"אני אוהב או.." נקטעתי בחדות ע"י טלי המתפתלת מכאבים.

"שמוליק, נראה לי שזה מגיע." צעקה טלי, נתמכת בי ביד אחת ורצה במהירות אל עבר כניסת הבית וחזרה לאחר שניה "רגע, פיפי" אמרה ורצה לשירותים ולאחר כמה שניות יצאה בהליכה מהירה לכיוון הרכב.  הכנסתי אותה בזהירות למושב שליד הנהג כשעוד ציר התקרב אלינו, ורצתי לאסוף את המזוודה החצי ארוזה. גררתי אותה על פני השביל המוביל אל החניה, מרים אותה בשלושת המדרגות שבין הבית לחניה.

"סעע כבר שמוליקקק הצירים חזקים מאוד הפעם" צרחה טלי בחרדה בעוד אני לוחץ על דוושת הגז במורד הרחוב, מתחמק מילד חייכן רכוב על קורקינט, חבוש בקסדה ורודה.

הפקקים האופיינים לשעות אחר הצהרים בכביש הצפוני המוביל לחיפה נעלמו כלא היו, כתוצאה משילוב של חג הפסח ויום שביתה כללי שהוכרז במגזר המוסלמי עקב מותו של מפגין שנורה, שלא בצדק לטענתם, על ידי כוחות משטרה ישראלים. והתנועה זרמה.

"אחת שתיים שלוש.." ספרה טלי באצבעותיה את הזמן עד לציר הבא, ביטנה בולטת מתוך שמלה לבנה מפשתן, עגולה כמו גג של מסגד על פני שמיים ירושלמים.

"תסתכל על הכביש אדוני" נזפה בי טלי כשראתה אותי מביט בה.  "לספור אני יודעת לבד". אמרה בחיוך שהתעוות מיד בכאב.

"צירררר" צעקה טלי והכאב והפחד על פניה, כמו חייל המתריע מפני רימון שנזרק לעבר הפלוגה שלו בעת לוחמה בשטח בנוי.

"עוד מעט מגיעים…" אמרתי בשקט, בעודי מביט על המבנה החום והעייף של בית החולים. "מרכז רפואי כרמל" הכריז השלט החדש על רקע הבניין הישן, ואני נסעתי בעקבות שלט ירוק עם חץ  המורה "יולדות". אספתי את כרטיס החניה משער הכניסה לחניון וחניתי במגרש האפסלט התת קרקעי בעוד טלי נאבקת בציר עיקש נוסף.

"אחת שתיים שלוש פשששששוו" נשפה טלי כדי להקל על הכאב בעודנו צולעים לעבר חדר מיון יולדות, גדוש בתור גדול של יולדות סובלות ובעלים או הורים לחוצים,  ממתינים לקבל את הצמיד המיוחל שיתיר להם לעבור בדלת הכפולה לעבר חדרי הלידה.  עמדנו אל מול התור בעוד טלי כורעת וכושלת מכאבים.

"כן אנחנו כאן" הודיעה לאמא שלה בטלפון. ראיתי את היד שלה רועדת בזמן שהחזיקה את הגאלקסי השחור שלה  "כן, הוא הקדים . מה לעשות כבר קרציה מגיל 0, לא, אין צורך, אל תחזרו, תגיעו בהמשך" שמעתי אותה גוערת באמא שלה, שהייתה בנופש ביוון. "לא, אני מסתדרת, ביי" אמרה והביטה בי במבט שלא הצלחתי לפענח. מין חיוך שהתעוות במהירות. עינה התעקלו כלפי מעלה בצורה מוזרה ומפחידה והיא החזיקה את היד שלי בחוזקה "שמוליק  הצילו אני לא יכולה" אמרה לי  בפנים חיוורות כסיד ואחיזתה החזקה נשמטה מהיד שלי כשהיא מתעלפת בחדר המיון.

מכאן הכל הלך מאוד מהר, ואני כאילו ראיתי את הכל מרחוק, כצופה בסרט שאינו מושפע ממנו כלל.  2 אחיות ו2 אחים סניטרים הביאו מתוך כוך בקיר מיטה על גלגלים והעלו אותה אליה ונעלמו במסדרון הרחב בעוד אני נגרר עם התיק העמוס בריצה מאחריהם. היא הופנתה לחדר ניתוח במהירות וכעבור שעות של פחד מזוויע, מנות דם, וצפצופים אינסופיים, התבשרנו בבשורה הקשה. טלי הייתה חלשה מכדי לבכות, ואני הייתי חלש מכדי לעכל.הרגשתי מבחוץ, מנותק. רק  רציתי להיות כאן כדי לתמוך באבל של טלי בעוד שלל הרגשות  שלי נותרו מאחור, פזורים על הרצפה בתור לחדר המיון יולדות העמוס.

טלי הורדמה. ואני נשארתי מביט בה מחלון זכוכית צידי שקוף וממורק. לא ידעתי למי לספר ראשון. ואם אני אמור לבכות עכשיו או אחר כך? לאחר 3 שעות מורטות ונטולות דמעות טלי פתחה את העניים.

"תביא לי קוראסון חמאה" אמרה וחזרה לישון בעוד אני שמח לתרום לטובת המאמץ המלחמתי, ירדתי לקפיטריה.

"הרווחת, זה היה הקוראסון האחרון שלנו" אמר לי המוכרן בחיוך, לבוש בחולצת פולו עם לוגו אדום של בית הקפה המוכר, וכובע תואם.

"אישתי קמה עם רצון לאכול קוראסון " אמרתי לו, מאלחש את הלב, מעסה את התחושות שלא אתפרק.

"מזל טוב, אני מבין שילדתם" אמר באדיבות ובחיוך גדול.

"לא בדיוק" עניתי בפיזור נפש.

"ילדנו תינוק מת" אמרתי כשראיתי את עיניו השואלות של המוכר בדוכן, ולא המתנתי לתגובתו. ברגע אחד כל מגוון הרגשות התפוצץ בתוכי. כמו לוע של הר געש שהגיע לפרקו.התינוק מת. הדהד בתוכי הקול ובכיתי בעודי צועד על רצפת הלנילאום במסדרון האפל, מחזיק את שקית הקוראסון המרשרשת בידים מזיעות.

——————————

כמה חודשים לאחר מכן

"הייתי רוצה שתתנסה…" אמרה לי טלי מביטה בי במבט חולמני וממוקד בו זמנית… "אני רוצה להיות שותפה בזה.. אני לא אעמוד בלהיות עם עוד מישהי, אבל מה שאני רוצה זה שתהיה עם מישהי לבד..בלעדי.. " אמרה לי בעוד הלב שלי פועם בחוזקה מעוצמת הדברים שהיא אמרה.

"אני מתביישת להגיד את זה..אבל אני רוצה לשבת בבית ולקנא… על מה שאתם תעשו ביחד" אמרה בעניים רושפות. "אל תשב ותדבר איתה שעות, אל תקסים אותה כמו שאתה עושה תמיד לכולן… בלי רגשות. רק גוף. חרמנות נטו. ותעשה את זה טוב. תגרום לה לבכות כמו שאתה גורם לי, תגרום לה להרטיב בתחתונים, תלחש לה דברים גסים באוזן כמו שאתה עושה לי..

"ואני אחכה בבית אכולת קינאה..אבל אני ארקוד איתה. עם הקינאה שלי. הרבה שנים הקינאה הזו פגעה בי, ובנו. אני לא רוצה להמשיך לחיות ככה." אמרה אל מול עיני השותקות.

ואז כשתחזור אלי אני אדע שאתה שלי.."אמרה וטיפסה שוב על הגוף העירום שלי..פתחה רגליים והכניסה את האיבר שלי אל בין רגליה.. רק נמעכת עליו בתשוקה. הרגשתי את העולם מסתחרר סביבי מהנאה.

"ומה את רוצה שאני יעשה בה?" שאלתי, מופתע מהתשובות המגובשות שלה שהיו בניגוד מוחלט למבט החולמני שהיה לה על הפנים באותם רגעים. "היא חשבה על זה לא מעט לפני..אולי אפילו תכננה את זה" חשבתי לעצמי.

"אני רוצה שאתה תיגע בה…  כמו שאתה נוגע בי.. ככה בהתחלה בעדינות.." אמרה ושירטטה עם היד שלה על הכתף שלי.. שתטפל בה".

"ליטופים קטנים כאלו.. רק על  הכתפיים.." אמרה ונשימותיה היו שקטות והחלטיות.  

"ובדיוק כמו שאתה מטריף אותי..אל תתן לה להתערב.. רק תתן לה מהמגע המדהים שלך" אמרה וגרמה לי גם להרטיב וגם להיות מוחמא בו זמנית.

"ואאהה זה כזה טוב" לחשתי לה, מרגיש את האיבר שלי נרטב מהנוזל החם  שהחל ליזול ממנה.. מרטיב את הרגל שלי שנמצאת מתחתיה.

"אתה תיגע בה לאט לאט…בעדינות. תרד לאט לאט מהגב שלה על החולצה לכיוון הישבן.." אמרה רושפת ואני במקביל שירטטתי את מה שהיא אמרה על הגב שלה.. יורד בידיים עדינות לכיוון הישבן שלה.

"כן זה טוב" הרגשתי את גופה מתקער על הגוף שלי ונצמד בעוד אני שולח אצבע קטנה לכיוון חריץ הטוסיק שלה, נוגע לא נוגע בפתח הלוהט..מסובב באצבעותי מסביב לחור המזמין..

"אאההה זה טוב, מה אתה עושה לייי אני לא יכולה להתרכז" אמרה ולקחה לגימה גדולה של אוויר.

"תרד לכיוון הישבן שלה… ותגע בו בעדינות..על הבגדים שלה… תסרק בקצות האצבעות את הפלח שלה.. על הבגדים.

משם לאט לאט תרד למטה לכיוון הרגליים בעדינות.." אמרה בעודי יורד עם אצבעי לאורך רגליה, מעסה קלות את השוקיים החשופות שלה.

"וכפות הרגלים..לאט לאט תלטף, תערסל אותן, תעבור אצבע אצבע..כן, כמו שאני אוהבת" אמרה בזמן שביצעתי בדייקנות עליה את מה שהיא חלמה שאעשה למישהי אחרת…

"אתה מהפנט אותי במגע שלך.." התנשפה טלי בחדות והמשיכה: אחר כך..אני רוצה שתעלה שוב לכיוון הגב שלה.. ותלטף אותה לאט לאט..גב..צוואר..בשורשי השיער.. זה כל כך מחרמן לחשוב שאתה תעשה את זה למשהי…אני אקנא כל כך…ואתחרמן מזה כל כך..

אחרי זה לאט לאט תרד לכיוון החזה שלה..בליטופים עדינים..חזה חלק עליון ותרד לאט לאט..על החולצה. תעשה לה את מה שאתה עושה לי כל הזמן.. תהפוך אותה לשלך עם המגע שלך..

תשכיב אותה על הגב..ואחרי זה תפשיל לאט לאט את החולצה שלה מהחלק התחתון ותנשק אותה בפופיק בעדינות ולאט לאט תעלה למעלה, תחכך את הלחי בשד שלה בעינות, ברפרוף עם הזיפי יומיים שלך, תוך כדי ליטופים על הבטן שנוגעים "בטעות" בחזה. כמו שאתה אוהב לשגע אותי…"

"ו…אני רוצה שתעשה לה ריח ניחוח.." אמרה טלי בעיניים בורקות ומבט חדש על הפנים. "גם אם תהיה איתה שעתיים זה בסדר.." הוסיפה כשראתה את המבט שלי. אני צריכה את זה.

"אין בעיה.. נעשה לה ריח ניחוח.." אמרתי והורדתי את טלי מעלי בתנועה חדה. משכיב אותה על המיטה על הגב למרות מבטי המחאה הכעוסים שלה.

"למההה." אמרה לי בטון נעלב.

"אני הייתי גומר עוד שניה בדיוק אם היית ממשיכה לחרמן אותי ככה" אמרתי בטון מוכיח.. ואז הוספתי בחלקלקות "וחוצמיזה.. את רוצה שאני יעשה לה ריח ניחוח אההה?" אמרתי וצעדתי בשתי אצבעות על הירך שלה לכיוון הפות הפתוח והרטוב ולא המתנתי לתשובה שלה.

" מה…ככה?" אמרתי והגנבתי 2 אצבעות אל תוך איבר המין שלה..בהתחלה באיטיות ואז בהחדרה מהירה אחת.

"כןןןן" אמרה טלי גונחת ומיבבת..כן ריח ניחוחחח."

"אין בעיה…" הוספתי בקול איטי וחלקלק..

"ומה..ממש להזיז את האצבעות בפנים..?" אמרתי והזזתי את שתי האצבעות עמוק בתוך המשולש הלוהט שלה בתנועה של "בואי"..כן? זה מה שאת רוצה שאני יעשה לה"? אה??

הרגשתי אותה נרטבת ומזילה מיצים והמבט על הפנים שלה הפך יבבני וכנוע ככל שהעמקתי את האצבעות שלי בתוכה..

"כן, ככה?" אמרתי וסובבתי מעט את האצבעות, הפרדתי בינהן כך שמילאתי יותר את החלל הפנימיה שלה.

"כןןןן ככה…אתהה…" אמרה בבכי לוחש..

"כןן אני יודע…אנייי".. אמרתי, כולי נרגש מעוצמת הרגע..

"לאאא כןןן תמשיך פה" גנחה טלי ודמעות כיסו את העניים היפות שלה בעוד אני מפליא בה באצבעות שלי בתוכה. "כןןן תבכייי" לחשתי לה באוזן.."תבכי יפה שלי"

"שמוליייק אתה מוציא לי.." אמרה מיבבת.. "אתה גורם לי ל.." אמרה בעודה בוכה, עכשיו כבר לא בלחישה רכה..

"כן אני יודעעעע" אמרתי וגנחתי כשטלי תפסה לי את הזין הנפוח שלי בכוח.."תגידי את זה" אמרתי לה בטון מצווה וראיתי אותה נקרעת מבושה וחרמנות בו זמנית..

"אתה עושה לי שייצא לי אההההה" גנחה בבכי ונשכה את הכרית הסגולה שלידה ..

" את מנסה להחריש את הבכי? זה מביך אותך"?

"קצת.. " ענתה לי בבכי..

 כמובן גרם לי רק לבטוש בה יותר במהירות ויותר עמוק.. הרגשתי את הנוזלים שלה נשפכים בעוצמות שהרבה זמן לא ראיתי.

"אתה עושה לי שייצא לי פיפייי"  אמרה ובכתה בקול גדול שחששתי שהשכנים שלנו לצימרים ישמעו.."אני גומרתתת" היא צעקה וצרחה בכח אל הכרית בעוד היא מועכת את הזין שלי בכוח בידיה הימנית..

"כןןן אני גומרתתתת" המשיכה ליבב ולגנוח.."תגמורר גם אתהה"  צעקה אלי " אני גומררררר" צעקתי חסר נשימה ברעידות עצומות בעוד מטחים יוצאים אל תוך ידה החמה ומשפירצים גם מחוצה לה.

"אתה כזה טובבבב" אמרה ובכתה.."כזה טוב" יבבה כמו ילדה.. "אני לא יכולה, לאיזה מקומות אתה מביא אותי…אין לי אוויר…" אמרה. "תחבק אותי" אמרה בבכי.  חיבקתי אותה מהגב והצמדתי אותה אלי..

"אץ כזאת מדהימה" לחשתי לה בשקט.

"אתה מדהים..ובגלל הריח ניחוח שלך הזה השתנתי על עצמי" אמרה בתוכחה.

"את יודעת שאת מחרמנת אותי שוב בדיבור הזה?" עניתי לה בקול מוכיח משלי. "את לא תעמדי בעוד סיבוב…תזהרי" אמרתי ונתתי בה מבט קשוח באופן מוגזם ואז חייכתי אל פניה המותשות.

"אתה חושב שיהיו לנו עוד ילדים?" שאלה אותי לאחר כמה דקות של שתיקה נעימה.

"בטוח" אמרתי בביטחון.

"אני אוכל ללדת?" שאלה בשקט.

"מבטיח לך שכן" עניתי וליטפתי את השיער הגולש, מהמצח ועד החלק האחורי של הצוואר..

"כיף שאתה איתי" אמרה לי והתרכבלה עלי. "ואני ארצה עוד ילד או ילדה..אבל עד אז אני רוצה לקחת את החיים בקלות יותר..ולהנות מהם יותר..בוא נצא לבלות, לטייל בארץ, לטייל בעולם. בוא נסיר מגבלות. בוא נמלא את החיים בעוד.

"יאללה" אמרתי במבט מותש אך מרוצה.

בחוץ תרנגול חרוץ אחד כבר הסיר את הלוט מאחורי שמיים שחורים, ניצנים ראשונים של אור נראו מחבקים את ההרים.

איך טלי תבחר לי מישהי? אין לי מושג. האם אני אצליח בכלל להיות עם מישהי? איך זוג דתי ששומר על עצמו יכול בכלל לחפש מישהי? לא היה לי מענה לשאלות האלו, אך לאור חוויות העבר שלנו הבנתי שזה קיים איפשהו.

הסתכלתי על סיבוב מחוג השניות הזרחני בשעון, שמשתנה כל רגע. העולם שלי השתנה. אבל הבנתי באותם הרגעים ונרדמתי עם חיוך מסופק על הפנים.

אמת או חובה לשומרי נגיעה – פרק ח'

יום ההולדת של טלי הגיע . כמעט הגיע. זאת אומרת כבר עבר. הלועזי. והעברי עדיין לא חל. ככה זה כשאתה דתי, תמיד קרוע בין 2 תאריכים לחגיגה. אז הפעם קבעתי את התאריך למסיבת ההפתעה איפה שהוא באמצע. בין קודש לחול. למה לא בדיוק בתאריך העברי?  כי כמו שאומרים השאמנים הסינים, כשאתה צריך לספור עד שלוש כדי להכות מישהו, תכה תמיד במספר 2. ככה אפשר לתפוס את היריב לא מוכן. וזה בדיוק מה שהתכוונתי לעשות. מסיבת הפתעה לטלי. וטלי תמיד יודעת לזהות כשאני מנסה להפתיע אותה. הפעם החלטתי להתחכם.  אז רמזתי לה שאני מארגן לה מסיבה בסוף השבוע הבא. נופל על התאריך העברי. סוג של רמזתי. כאמור, טלי בחורה מאוד מתוחכמת ולכן צריך לבצע כאן פעולה כירורגית מורכבת כדי להפתיע אותה באמת. 

"בחמישי הבא תסגרי את הערב" אמרתי לטלי באחד הערבים שישבנו לעבוד יחד על שולחן הסלון הרחב. ערימות כבלים שחורים  ששייכים למטענים למחשב נייד, עכברים, ומטעני יו אס בי התסבכו כנחשים ארוכים אלו באלו בבלגן מופתי. כוסות קפה חצי ריקות שהתקררו זה מכבר היו מונחות על השולחן. שנינו ישבנו על אותו הצד של השולחן, צמודים אחד לשני, חולקים זוג אוזניות אחד כדי לא להעיר את הילדים במוזיקה רועשת.  

"למה לסגור את חמישי?" שאלה תוך שהיא מעלעלת ביומן של הטלפון. "אה, חמישי אני לא יכולה, יש את האספת הורים בזום אתה זוכר"?

"בטח" עניתי בביטחון, למרות שזכרתי במעורפל שיש לה משהו בחמישי, רק לא זכרתי מה.

"אני צריכה שתשמור על הילדים, זה ייקח את כל הערב להיפגש פרטנית עם כל ההורים המתישים, כל הורה מתיש בנפרד, ולהאזין לכל התלונות שלהם שהציונים לבגרויות יהיו נמוכים השנה בגלל הלימודים בזום."  

"אין בעיה" עניתי, מנסה להימנע מלפתוח את השיחה החוזרת על כך שההורים מתלוננים על הלימודים בזום ושוכחים שהילדים שלהם במקום ללמוד עסוקים בלהחליף את שמות התצוגה בזום לשמות מצחיקים.

 "אני מדבר על חמישי הבא, לא חמישי הזה, חמישי הזה כתוב לי כבר שאני שומר על הילדים ושאת מעדיפה שנהיה בחדר כי הקליטה של הזום בסלון טובה יותר המפקדת הקומונרית". דקלמתי את דף המסרים בחיוך ובקול של חייל בטירונות.

"קרציה! אני לא המפקדת שלך" אמרה טלי.

"כן המפקדת, סליחה המפקדת!" אמרתי בחיוך ונמלטתי מחולצת ניו בורן שטלי בדיוק קיפלה וזרקה עלי בכעס.

 "אז מה קורה בחמישי הבא"? שאלה טלי וראיתי בעניים שלה שהיא אוכלת את הפתיון בדיוק לפי התכנית. שמדובר ביום הולדת.

"סתם, אני רוצה שנקפוץ להורים שלי מזמן לא ביקרנו". משכתי אותה למלכודת הדבש שבניתי.

"אוקיי, רשמתי לי"  אמרה וחייכה לעצמה בשקט.

"המשימה הושלמה" כתבתי בקבוצת הטלגרם של החברים הקרובים שהזמנתי למסיבה.

למחרת בערב הגיעה שעת השין. היומולדת.

 טלי יצאה כרגיל ל"קפה לירית". שזה כינוי לשיעור הזומבה הקבוע שלה אצל  לירית, בחורה גדולה וחייכנית, עולה חדשה מספרד שהעבירה סדנאות זומבה. אנחנו הבנים קוראים לזה ככה כי מייד בסוף השיעור הן יושבות על אייסקפה ועוגיות חמאה צהבהבות וחמות.

"ביי אהוב" אמרה ויצאה ותיק הכושר הכתום על גבה.

לאחר כמה שניות ראיתי את הרכב הלבן של טלי גולש לאט מהחניה, פנסי המכונית יוצרים עיגולי אור רחבים במעלה הרחוב.  המתנתי עוד מספר דקות לוודא שהיא לא שכחה משהו. ויצאנו לדרך.

GO GO GO כתבתי בקבוצת הטלגרם שהקמנו לטובת המסיבה.

"תחזיקי אותה יותר משעה היום" כתבתי ללירית שהייתה בסוד העניינים.

"קיבלתי" כתבה לי לירית כעבור שניה. "מנה כפולה של אספרסו + מעמולים יחזיקו אותה היטב" אמרה והוסיפה סמיילי צוחק. היבטתי בתמונה של הג'ינג'ית הזאת וחשבתי לעצמי שכיף להיות מאושר כל הזמן.

"תשמרי משהו גם בשבילנו" החזרתי לה בתוספת סמיילי.

"תבוא לזומבה"  כתבה. "טוב היא הגיעה, מתחילים שיעור".

2 דקות לאחר מכן התייצבו כול החברים והחברות עמוסים בקישוטים, סלטים ומצב רוח.  

 במשך שעה ורבע מיגעות תלינו קישוטים צבעונים לאורך הקירות, בלונים ובתוכם נורות לד מהבהבות, קשורים בחוטי תפירה משתלשלים מהמנורות בסלון ועל ידיות הדלתות הבהירות.

החברים ערכו שולחן, כיסו במפה חגיגית שעל רובה היו ציורי קומיקס צבעוניים.

"טלי בת שלוש" תלתה החברה שלט מודפס במדפסת צבעונית.

 במקביל הטלתי את הבשרים על האש, פיסות של סטייקים מתובלים במלח ופלפל גרוס, קבבים טריים ונקנקיות מרגז חריפות שהפיחו אדוות עשן על נורות הרחוב וריח משגע במשעול המנומנם.

"את החומוס בצלחת עגולה, לא הולך בקערה מרובעת" אמרתי לורדית שהתלבטה. "ושימי שמן זית"

"כן שף". אמרה ורדית "אתה רוצה לשים את החומוס בעצמך"? קראה אחרי.

"אין בעיה, תחליפי אותי במנגל" עניתי לה.

"תשאיר לי את המרשמלו אני באה" ענתה לי בחיוך.

"תשאירי לי לשים את השמן זית על החומוס, אני בא" צחקתי ורצתי להצילאת פיסות הקבב שהיו כבר שמנמנות ועסיסיות וכמעט שרופות.  מישהו הפעיל מוזיקה ישראלית קצבית, בקבוקי בירה ירוקים סודרו בשורה במרכז השולחן. שפשפתי בצל טבול בשמן על הרשת הלוהטת, נזהר מהלהבות המתפרצות עקב מגע השמן באש החיה.

 פרצי צחוק נשמעו מאיזור הספה, כש2 זוגות חברים התווכחו בלהט על משהו לא חשוב.

"איך פותחים פה ת'חלון?" קראה מישהי מאיזור המטבח.

"לא לא, הבלונים תלויים בחוט על הידית, תפעילי מזגן" ענה לה מישהו מהצד השני של הסלון.

"כמו איזה שני משוגעים בחוף"… זימרר עומר עדם ברקע בעוד היושבים על הספה זייפו אותו בטונים מוגזמים.

בעודי מדביק שוב לקיר בלון סורר שנפל, סימסה לי לירית "רעייתך בדרך הביתה".

"תודה לירית" שלחתי בחזרה.

"שלחתי אותה עם כמה מעמולים בשבילך" סימסה.

"חלום" שלחתי בחזרה.  

"טלי בדרך לפה" הכרזתי וכולם השתתקו באחת. המתנו לה בדלת במתח.  שמעתי את רעש הרכב הנכנס לחנייה.

"שששש" לחשה אחת הבנות לבעלה שצחק. כיבינו את כל האורות והמתנו בשקט בחושך.

שמעתי את נעלי הספורט הירוקות מטופפות חרש במדרגות האבן. הידית נפתחת ו…

"הפתעעה" צעקו כולם והאור נדלק באחת. ראיתי את טלי פוערת עיניים בבהלה והפתעה אמיתית…והכי גרוע, בלי כיסוי ראש..היא כנראה הורידה בדרך מהאוטו לבית.

"רגעע בנים אל תסתכלו צעקה טלי ונמלטה בעודה מכסה את עצמה בקפוצ'ון אל החדר הפנימי הצמוד לסלון להסדיר את כיסוי הראש.

"היום יום הולדת היום יום הולדת" שרו לה כולם ורקעו על הדלת בעוד היא מתעטפת בחדר, משל היה זה חדר ייחוד.

לאחר כמה שניות יצאה טלי כולה סמוקה מזיעה של הזומבה בעוד כולם מקיפים אותה ושרים.

"חברים תודה רבה לכולם" אמרה במבוכה. ואז בחיוך "ולבעלי המפגר שמצא לו זמן לעשות לי הפתעות כשכולי מזיעה אחרי הכושר"  אמרה וחיבקה אותי חיבוק מיוזע. "עכשיו תסלחו לי אני מתקלחת שלוש דקות ומגיעה".

לאחר מספר דקות יצאה טלי מהמקלחת מוברשת ומצוחצחת ויכולנו סוף סוף להתחיל בחגיגה, שהייתה דיי סטנדרטית. אוכל, קינוח, צחוקים בחצר, ניקיונות וסיימנו.

לקראת חצות סיימנו לנקות, לסדר, להסיר את פיסות הסלוטייפ האחרונות מהקירות, לתלוש את הבלונים המיותמים מחוטי המנורה בעוד חוט התפירה נשאר מלופף בידיעה שאולי בפסח נחזור שוב להוציא אותם משם.

"הפעם באמת הפתעת" אמרה לי טלי בעודה מקפלת מפת ניילון שקופה על שאריות של סלטים בקערות נייר  לבנות, כוסות צבעוניות עם שאריות משקה וניירות לניגוב ידיים משומשים, ישירות לתוך הפח הגדוש.

"בכיף" עניתי בקוליות, משתדל לא לחייך יותר מידי אבל בתוכי צהלתי. לא קל לארגן הפתעה מאדם שלא יודע להפתיע לאדם שלא יודע להיות מופתע. והפעם זה הצליח.

"אירגנו את זה בטלגרם ולא בוואטסאפ כי את הוואטסאפ את בודקת לי מידי פעם" אמרתי לה מנסה להמשיך את דקות התהילה על הארגון.

"גאון אתה" אמרה.

"תודה" עניתי, תולה מגבת שנפלה על המקרר, חותם את סידור הבית המתיש לאחר המסיבה.

"ויש לי מתנה בשבילך" אמרתי בעודי נועל את הדלת של הבית.

"מתנה? איזה כיף" אמרה טלי ועניה נצצו בסקרנות.

הוצאתי מתוך מחבוא בארון בגדי הקיץ הקצרים את השקיות  עם התכשיט והבגדים שקניתי לטלי בקניון. משכתי את שקית הנייר הלבנה והמרשרשת, והרגשתי חמיצות קשה בלב.

ובצדק.

את הבגדים האלו קניתי יחד עם מיכל, ועדיין לא סיפרתי בכלל לטלי את מה שקרה. אני חייב לספר לה על מה שקרה עם מיכל. הבהרתי לעצמי בפעם המליון בשבוע האחרון.

הרגשתי לא טוב עם מה שקרה והסתרתי את השקיות רחוק מהעין וניסיתי לשכוח שאני אמור לספר לה על זה.

דחקתי את מה שקרה בחלק האחורי של המח בתקווה שעד שיגיע יום ההולדת ואתן לה את המתנה אוכל להימנע מיסורי מצפון. הייתה לי את כל הלגיטימציה לעשות את מה שעשיתי, אבל לא את האישור מטלי. ולא היה לי שמץ של מושג איך תרגיש טלי עם זה.

הגשתי לה את השקיות בחיוך מלא, בעודי נזרק על גליה של סערת הנפש הפנימית שאיימה לשטוף אותי. חששתי מהתגובה שלה.

"ואוו אתה לא מפסיק להפתיע היום" אמרה טלי בזמן שהגשתי לה את השקיות. "מדהים" היא פתחה את השקית עם השמלה שקניתי לה.. יותר נכון, השמלה שמיכל מדדה עבורה.."השמלה שהתחילה את כל הסיפור." חשבתי לעצמי בלב הולם.  "בחרת צבעים מדהימים עבורי" אמרה וחיבקה אותי.. והרגשתי יותר רע עם עצמי. חייכתי חיוך גדול ומאולץ.

"הפתעת בגדול" אמרה טלי "ועוד הלכת עד לחנות בגדים בשבילי? באמת וואוו. חכה אני הולכת למדוד, תגיד איך היא עלי".

"אם לא, יש פתק החלפה בפנים" אמרתי לאחריה בכבדות.

"לא נראה לי שצריך, היא יושבת בול" אמרה טלי לאחר מספר שניות.

"איך אני" שאלה טלי והסתובבה.

השמלה הייתה נראית עליה מעולה. מדגישה בול את קווי הגוף שלה. אוחזת בישבן הקטן שלה מאחור, מרפה באיזור הכתפיים ונאחזת היטב שוב באיזור החזה.  "דוגמנית" אמרתי וטלי חיבקה אותי שוב. הרגשתי את הבד הרך ודימיתי להריח את הריח של מיכל עוד על השמלה.  

"אני רואה שיש פה עוד משהו" אמרה בעודה מוציאה מהשקית השנייה את התכשיטים שקניתי לה.

"טלי, חכי שניה" אמרתי. "אני חייב לגמור עם זה כאן ועכשיו". חשבתי. "אני לא אוכל לשמוח בשבילה. ברור לי שהיא תהיה עם זה בסדר. " ניסיתי להרגיע את עצמי ללא הצלחה.

"ואוו מקסים" אמרה בעוד היא מודדת את השרשרת על השמלה החדשה. "אני אלבש את זה למפגש המדומיין עם ההורים שלך בחמישי הבא" אמרה בחיוך ודיגדה אותי.

"טלי תקשיבי שניה, אני חייב להגיד לך משהו" אמרתי בשקט.

"מה אהוב שלי מה"?  אמרה טלי מאושרת, לא מודעת לסערת הרגשות שבה הייתי.

"אני…פגשתי את מיכל" אמרתי בלי הקדמות מיותרות.

"איזו מיכל?" אמרה טלי בעודה מחזירה בעדינות את השרשרת לקופסא השחורה, מגיפה את המכסה המגנטי.

"מיכל מיכל" אמרתי והרגשתי את דפיקות הלב שלי הולמות.

"מיכל של דוד? איזה קטע" שאלה וענתה לעצמה.  "איפה ראית אותה"?

"בקניון" עניתי וראיתי את פניה שואלות למה אני מספר לה את זה דווקא עכשיו.

"מגניב, מה היא עושה בצפון"? שאלה טלי.

"היה לה איזה תור לרופא. לא משנה, ו..נפגשנו במקרה בקניון, היא עזרה לי לקנות את המתנה" עניתי בזהירות.

"עכשיו אני מבינה למה היא הייתה יפה!" אמרה בחיוך "אני לא נעלבת, משמח אותי לדעת שחשבת על מתנה בשבילי והלכת לקנות אותה והשקעת על זה זמן".

"היי אני יודע לקנות גם לבד!" אמרתי, מושך את הזמן.

"ברורר, פיג'מה שחורה שכתוב עליה FAT WOMAN זו מתנה לכל אישה" אמרה טלי בסרקזם מחוייך.

"טוב לא קראתי מה כתוב באנגלית, ובעליאקספרס היא הייתה נראית לי יפה אז קניתי.

"אז מה, הסתובבתם בין החנויות"? שאלה טלי וראיתי שהמח שלה מתחיל לעבוד.

"כן.. עברנו בין החנויות.."

"מעניין שהיא לא סימסה לי על זה כלום..לא מתאים לה" טלי הביטה בי כעת בעיון רציני. הרגשתי כמו מוצר בסופר שנסרק בקופה באור אדום בוהק.

"היא לא רצתה כנראה שתדעי על היומולדת.." אמרתי לה וראיתי את גלגלי השיניים שלה עובדים בפול גז.

"אז מה.. הסתובבתם רק או גם דיברתם?"  שאלה טלי מדגישה את ה"דיברתם".

"גם דיברנו" עניתי בשקט.."ויותר מזה.." הוספתי, משפיל מבט.

"מה הכוונה ביותר מזה?" שאלה טלי והתקרבה אלי מעט.

"גם התחבקנו..וגם..נגענו בחדר הלבשה" אמרתי לה, מגיש לה את כל המידע ישירות. ואז השפלתי שוב מבט.

"מה"? ראיתי את המבט הכועס של טלי. "אתה עובד עלי"?

"לא" עניתי בדכדוך.

"אתה עובד עלי נכון. בבקשה תגיד שכן".

"מה שאמרתי קרה.." עניתי, מרגיש כמו גולש שמבין  מאוחר מידי שצונאמי ענק הולך להישבר עליו.

הסתכלתי בריכוז על הפנים שלה, רגשות כעס, כאב, בלבול התחלפו שם במהירות.

רציתי לחבק אותה אבל פחדתי מהתגובה שלה.

"תגיד לי שאני מבינה נכון אמרה טלי בבלבול – אתה קיימת יחסים עם מיכל בתוך חדר ההלבשה בזמן שהלכת לקנות לי מתנה ליום הולדת"?

"כן" עניתי וכשהיא ציירה את זה ככה זה היה נראה גרוע כמו שזה היה.

"אוקיי" אמרה טלי וקמה בהחלטיות מהספה הצהובה והתחילה לצעוד לכיוון חדר השנה.

"טלי.. חכי" קראתי אחריה בשקט.

"אני צריכה לחשוב" אמרה. ראיתי שהגוף שלה רועד.

"טלי גם את היית עם דוד" אמרתי בייאוש.

"אני צריכה בבקשה שקט" אמרה וסגרה אחריה את הדלת מותירה אותי בוהה באוויר.

עמדתי באמצע הסלון מרוקן ונבוך. ראיתי את הסצנה הזאת מליון פעמים בסרטים.

איכשהו תמיד לאחר מכן הגבר יוצא לבר, ומספר לברמן השרירי שהוא הפסיד הרגע את האישה הכי טובה בעולם. והברמן המחוספס תמיד יגיד לו "לך תלחם עליה" והגבר צועד בצעד של מנצחים ובמוזיקת קרב של סרטי קומדיה זולים הולך ומציל את הנערה שלו.

אף פעם לא ראיתי שצילמו בסרטים גם את החלל העצום שנפער בך ברגע שזה קורה.  עכשיו כשטלי סגרה את הדלת, הרגשתי חסר שליטה.  

"אלוהים יודע מה היא עושה בפנים" התפרפרתי בתוך עצמי.

קירבתי את הראש לדלת בשקט לשמוע אם היא בוכה.. אין  רעש..אפילו לא צליל קטן.

אני כנראה לא גבר אם האינסטינקט שלי כעת זה לא ללכת למצוא איזה בר וברמן לבכות לו. במקום זה עמדתי בבית רועד מקור ומבושה. רציתי לצעוק לה שתתן לי להכנס, שתתן לי לעבד את מה שהיא מרגישה עכשיו, יחד איתה. אבל כיבדתי את הבקשה שלה ופחדתי שלחץ עליה יחמיר עוד את המצב.

תמיד דיברנו על הכל. הכל. לא היינו מגיעים לאיפה שהגענו מבלי לדבר על הכל. אבל עכשיו בפעם הראשונה טלי הפנתה לי את הגב ולא יכולתי לעכל את זה. 

מה יהיה? מלמלתי לעצמי כמו אדם מודאג  בלובי של בית חולים פסיכיאטרי. קפאתי מקור ולא הדלקתי מזגן. לא מגיע לי. איך יש לי בושה בכלל? אם הייתי ברמן מחוספס לפחות הייתי יוצא לעשן אבל מעולם לא עישנתי. מבט אחד בחלון הבהיר לי שבערפל ובקור הזה גם ברמן מחוספס לא יוצא לעשן. דפיקות הלב שלי המשיכו לדהור. הרגשתי כאילו שעות רבות עברו אבל כשהסתכלתי על השעון ראיתי שהמחוג  העצל של השעון זז חמש דקות קדימה.

פתחתי את ארגז המצעים החרב שנחבא מתחת לספת הסלון שלנו והוצאתי שמיכה מפוספסת דקה.

נשכבתי על הספה בבגדים והתכסיתי בתוך השמיכה הדקה ורעדתי מקור. רציתי לראות סרט כדי להעביר את הזמן אבל פחדתי לחשוב שטלי תראה שבזמן שהיא חווה כל כך הרבה כאב אני מתפנק על סרט.

עצמתי עניים וניסיתי לחשוב ,אבל לא יכולתי להתמקד בכלום. לבסוף קמתי והפעלתי מזגן שהציף אותי בגלי אוויר חמימים שעטפו אותי כמו שמיכה עבה. כנראה שנרדמתי לזמן מה. כשהתעוררתי עוד היה חושך בחוץ. השעון של הפלאפון הראה על 4:34 בבוקר. כיביתי את המזגן והתרגלתי לחושך.

"טלי, את בסדר"? סימסתי לה ולאחר שניה ראיתי את הסימון הכחול שמעיד שהיא קראה את ההודעה.

"לא כל כך.." ענתה אחרי שניה..

"אני יכול לדבר איתך?"

"אני רוצה לחשוב.." ענתה אחרי כמה שניות מעיקות.

"אז בואי נחשוב ביחד".

"אני לא רוצה לחשוב איתך.." סימסה לי טלי עם סמיילי זועם ואדום.

"אין בעיה, תחשבי לבד. רק תתני לי לחבק אותך בזמן הזה"

"אני לא מאמינה שזה מה שעשית" כתבה לי. ואני הרגשתי הקלה שלפחות נוצר פה שיח.

"אני מצטער"..

"עוד עם מיכל"  

"באמת סליחה. זה קורע אותי ואני לא יכול להיות רחוק ממך.  אני יכול לבוא?"

ראיתי שהיא קראה את ההודעה. אבל היא לא הגיבה. אחרי חמש דקות של חרדה שלחתי לה שוב. "טלי"?

"מה אתה רוצה"? כתבה לי.

"לבוא" עניתי מייד.

"תעשה מה שבא לך" כתבה לי והייתי מאושר, צעדתי בשקט כדי לא להעיר את הילדים, סוגר במהירות את הפער בין הספה לחדר השינה. לחצתי על הידית ודחפתי את הדלת.

טלי שכבה שם, סתורת שיער ומצעים מבולגנים. מייד ראיתי שהיא בכתה, ולא מעט. טלי היא  עוגן. אדם מאוד חזק ויציב. מעטות הפעמים שראיתי אותה בוכה. ומעולם לא ראיתי אותה פגיעה וחלשה כל כך. הרגשתי בתוכי את הפגיעות שלה. את הכאב.

"אל תיגע בי" אמרה כשראתה שאני פותח ידיים ארוכות לחבק אותה.

"יד אחת" אמרתי. "פליז" הוספתי כשהיא נרתעה.

"כלום, אל תיגע בי" הגיבה כמו חיה פצועה. שאני פצעתי. וכל כך כואב לי עכשיו על זה.

"אפשר לפחות אצבע"?

"לא. ששום דבר ממך לא יגע בי שמעת"? אמרה בעודה נותנת לי מבטים נוקבים.

"בסדר.." אמרתי מובס. אני רק אשב כאן אז לידך. אפשר?

שתקנו במשך מספר  דקות כשהיא שקועה במחשבות שלה ואני בשלי. לא יכולתי לשקוע שוב במחשבות חרדה על מה שקרה. אז חשבתי על טיול בטבע, על חם צוואר, על תורמוס שמוזג תה, חשבתי על זה שפעם בטעות התקרבתי לקן של חסידה והיא רדפה אחרי בעוד אני בורח בצרחות אימים. רק לא לחשוב על מה שקרה.

"אני לא מבינה איך יכולתם לעשות את זה" אמרה לאחר עוד מספר דקות של שתיקה.

"טלי, אני ממש מצטער. זה לא היה אמור לקרות" אמרתי בשקט.

"איך לא היה אמור לקרות? תכננתם ונפגשתם בקניון, עד לצפון היא באה בשבילך. איזה בושות. הסתובבתם ביחד. בטח כל החברות שלי ראו אתכם."

"לא תכננו..פתאום ראיתי אותה וגם אף אחד לא ראה אותנו".

"אני לא מאמינה לך.. המתנה הייתה הדבר החשוב שהלכת לעשות או שהייתה רק תירוץ כדי שתוכל להזדיין עם החברה שלי בחדר ההלבשה?

"טלי, מבטיח שלא תכננו את זה. אני הייתי בדרך החוצה מהקניון אחרי ששוב לא מצאתי לך משהו שיתאים לך, לבנאדם כל כך מדהים שאני שנים כבר לא מוצא מה לקנות לו כי אין משהו מספיק טוב בשבילו ומעדיף לקבל את האכזבה שלך מזה שלא קניתי כלום מאשר לקנות לך משהו בינוני".  אמרתי בלהט. הירמתי את השפיץ של שמיכת הפוך שהייתה פרוסה על המיטה וליטפתי עם קצה השפיץ את כף היד שלה..

"אל תיגע בי" פלטה טלי בכעס.

"תביני שזו פעם ראשונה שקניתי לך משהו כי היא הייתה שם לעזור לי לבחור לך משהו שיתאים עבורך"  אמרתי והמשתי ללטף את גף כף היד עם השמיכה.

"אל תיגע בי אמרתי " אמרה שוב בכעס.

"אני לא נוגע בך. זו שמיכה והיא לא קשורה אלי" אמרתי והרמתי ידיים.

"היא לא קשורה אליך אבל היא באה כוחך" אמרה טלי וראיתי על הפנים שלה שהיא מרוצה מהחידוד המשפטי שהמציאה.

"היא באה כוחי זה נכון, אבל רק אישתו כגופו ולא שמיכתו כגופו" יריתי בחזרה, מנסה להקליל את האווירה.

"כרגע אישתו כגופתו ולא כגופו כי בא לי לרצוח אותך" אמרה טלי בזעם.

"אם את מתחילה לחדד לי מילים סימן שהמצב משתפר" עניתי לה וליטפתי שוב את כף היד שלה עם השמיכה. היא לא הגיבה הפעם לליטוף.

"אתה מבטיח לי שזה לא היה מתוכנן"?

"נשבע" עניתי.

"אתה מדבר איתה ביום יום?" שאלה טלי.

"ממש לא"  עניתי.

"תחכה פה"  פקדה וקמה לסלון. כשהיא חזרה הנייד שלי היה פתוח בידה.

"תבדקי מה שתרצי, אל תשכחי את הטלגרם" עניתי לה בכעס.

"היא אפילו לא שמורה לך" אמרה לאחר כמה דקות של חיטוט מאסיבי בטלפון.

"נכון, עניתי בניצחון".  תבדקי גם את הסנאפצ'ט אולי? הצעתי.

"יש לך סנאפצ'ט?" שאלה בפליאה.

"לא, אבל תורידי אולי תמצאי שם עקבות של התכתבויות" אמרתי בפרומיל חיוך.

"אין כלום" אמרה לאחר עוד כמה דקות חיטוט בטלפון.

"אז מה, בעצם הפכת להיות אחד שמעמיס בחורות בקניון"? שאלה נעלבת.

"לא. נשבע שזה לא היה המצב ואת יודעת שאני שונא קניונים". עניתי בטון מפייס וליטפתי את כף היד ואת היד עצמה עם קצה השמיכה.

השתררה שתיקה בחדר וראיתי שטלי מנסה לסכם לעצמה את הדברים שאמרתי…ואני שלא יכולתי להוסיף לדיון הפנימי שלה מעבר למה שכבר אמרתי, ליטפתי אותה בשקט עם קצה השמיכה. עברתי על היד שלה וליטפתי את השריר החשוף, עולה לכיוון הכתפיים. מלטף ויורד למטה בחזרה אל היד שלה וחוזר חלילה, עולה ויורד במעלה ידה, וכל פעם מתקדם עוד קצת, פעם צוואר ופעם גב.. נזהר לא לגעת בה בעצמי.  רק להרפות את הגוף שהתקשח

"אתה מבין שכמה שאני שונאת אותך עכשיו"? שאלה בעניים דומעות .

"כן, אני מבין" עניתי בשקט "וזה מגיע לי".

"ואתה מבין שלמרות שאני שונאת אותך אני לא מצליחה לכעוס עליך להרבה זמן"?

"כיף לי" אמרתי .

"כיף לך? וחרא לי!"  אמרה טלי ורקעה על המיטה בידה.

 "אתה מבין שכמה שאני שונאת אותך עכשיו אני גם נמשכת אליך עכשיו, אז אל תגע בי גם עם השמיכה!"

"אני לא רוצה לגרות אותך. תני לי. רק להרגיע אותך..בסדר"? שאלתי בזהירות, מנתב לאט ובזהירות בין התגובות של טלי כמו צלופח בתוך עשב מים.

היא לא ענתה. רק השפילה עניים ונעצה מבט בכתם בלתי נראה  בסדין המפוספס.  ואני לא הפסקתי ללטף אותה בשקט.

ליטפתי שוב את כף ידה, ועליתי עם קצה השמיכה לכיוון הצוואר, הלחיים וראיתי את הגוף שלה מתחיל להרפות לאט לאט. תנועות זעירות וכמעט בלתי נראות. אבל אני מכיר את טלי. ראיתי את הגב הקשוח מרפה מעט עם כל ליטוף. הנשימה המהירה הפכה לרפויה. יכולתי לשמוע את תקתוק שעון הקיר הלבן פתאום, את רעש מגע הגוף שלי על השמיכה הרכב, מואזין משכים קום שנשמע למרחוק. גם אני נשמתי לרווחה.

המשכתי ללטף את טלי, מגוון ופולש לכיוון הגב העליון, דוחף את קצה השמיכה מתחת לגופיה הלבנה הצמודה שלה, משהה את קצה השמיכה ומושך באיטיות, כשגומיית הגופיה נאבקת בשמיכה ומנסה לשמור אותה תחתיה. חזרתי על הפעולה מספר פעמים. וראיתי שהיא התחילה להתנשם מעט בכל פעם שמשכתי את השמיכה. אני שרציתי לפייס את טלי פחדתי שהיא מתגרה קצת מהמצב אז עצרתי לכמה שניות. קיוויתי שתגיד משהו אבל היא נשארה דוממת ושקטה.

"טלי, להמשיך"? שאלתי לעבר עינה העצומות.

"תעשה מה שאתה רוצה" אמרה בטון חסר אכפתיות. אבל הקמטים הזעירים שבצידי עיניה העצומות לחשו לי תמשיך.

לקחתי את השמיכה הרכה ורפרפתי על כף הרגל החשופה שלה, עולה לכיוון השוק והירך ורואה את טלי מתחילה להתנשם לאט לאט ומייד מחרישה.  הרמתי קצה שני של השמיכה ובמקביל לרגל הראשונה ליטפתי בעדינות את הבטן שלה מבעד לגופיה הלבנה.

"תשכבי" אמרתי לה ברכות והזזתי את השמיכה כך שהוא תוכל לשכב. טלי נשכבה ונתנה בי מבט חסר חשק. התעלמתי ממנו והתחלתי ללטף את הגוף שלה עם קצה השמיכה, עובר מכף הרגל, ועולה למעלה לאט ומדלג על איזור הפות, עובר לבטן ועולה אט אט, תבור ואז מדלג על איזור החזה ועובר לצוואר, ראש, כתפיים.. וחוזר חלילה. בפעם השניה ראיתי שהיא מתחילה להתנשם בכבדות קצת יותר עם כל ליטוף. עיניה נעצמו בכל פעם שהתקרבתי אל איזור הפות שלה ונפתח באכזבה בכל פעם שדילגתי עליו..

המשכתי ללטף, עוקב בזהירות אחר נשימותיה הכבדות.. לא רציתי לגרות אותה. באחת הפעמים בעודי מלטף את הגוף המדהים שלה מכף רגל ועד ירך, הרגשתי אותה נדרכת וברגע שעברתי לדלג מעל הפות שלה היא התרוממה עם הגוף כך שלא אחמיץ את הפות שלה.

"זה כזה טוב" התנשמה בעדינות..למה אתה לא עושה את זה יותר.

"אני לא רוצה לגרות אותך.. רק לעזור לך עם הרפיה" עניתי בכנות.

"אתה לא יכול לאכזב אותי פעם שניה באותו לילה.." אמרה טלי בעניים עצומות.  "תן לי הרפיה בתוך הפות ואל תזניח אותו, מספיק הזנחת אותי" אמרה וראיתי את עינה העצומות מחכות.

"טלי את עדיין בסערת רגשות..אני לא חושב שזה נכון" אמרתי מנסה להחזיק את עצמי שלא לדחוף את כל השמיכה עליה.

"אני בסערת רגשות וזה מה שאני זקוקה לו במצב הזה" אמרה בשקט. "אני רוצה שתעשה לי שביל ישראל..בבקשה"  (שביל ישראל זה ביטוי למשחק סקסי שלנו שבו מלטפים את כל הגוף, מכפות הרגלים ועד לקצה הקרקפת מבלי לדלג על שם איבר. כולל באיברים המוצנעים).  

"את סולחת לי"? שאלתי וידעתי את התשובה.

"ממש לא" ענתה ופתחה את העיניים שלה בכעס.

"אז אני לא רוצה לגעת בך ככה..בואי נשלים קודם" עניתי והמשכתי ללטף את הגוף הרך והמשתוקק שלה. מדלג באדיקות פעם אחר פעם ומרגיש את נשימותה מתעבות עוד.

"שמוליק לביא..אתה לא עושה לי את שביל ישראל..אתה עושה לי שביל ישראל של שמאלנים בלי יהודה ושומרון, אתה מדלג לי על נקודות" אמרה בכעס ובחיוך. לטלי יש את היכולת הזו, לכעוס מאוד, לספר בדיחה תוך כדי כעס, לחייך לעצמה ואז להמשיך לכעוס כאילו כלום לא מצחיק.

"טלי, תסלחי לי קודם" התעקשתי. "בואי נשב על קפה ואספר לך הכל לפני ואז תחליטי" אמרתי וקיוויתי בתוכי שהיא תסרב.  

"זה לא עובד ככה שמוליק" אמרה בעניים עצומות. "כשאני אסלח אני אסלח לך.., עכשיו תיגע בי בבקשה"

"סורי" התבצרתי בשלי. "אני לא מוכן, תסתפקי בליטופים השמאלניים שלי" והמשכתי ללטף אותה.

"בבקשה שמוליק" התחננה טלי "תיגע בי כבר".

"לא" עניתי וליטפתי אותה קרוב מאוד לפות המשתוקק אבל לא נגעתי. ראיתי מבעד לפיג'מה הקצרה והצמודה את התחתונים הסגולות תפוחות מעט. יכולתי להריח את הריח שלה גם ממרחק של חצי מטר.

"בבקשה שמוליק אל תעשה לי את זה"  יבבה לתוך השמיכה המלטפת.

"רק אם את סולחת לי" המשכתי במשחק הזה והרגשתי את הסיטואציה הסקסית משהו, נהנתי לשלוט בה באמצעות החוסר יכולת שלה להתגבר על הכעס.

"אני לא מסוגלת..בבקשה תגע בי כבר"

"טוב" אמרתי קלות וכרעתי אל בין 2 רגליה, ממקם את הפנים שלי במרחק של סנטימטרים בודדים מהפות התפוח שלה, ארוז בתחתונים סגולות שנוטות להתפקע מתחת לפיג'מה קצרצרה לבנה חצי שקופה.

"אתה תיגע בי"? שאלה בהפתעה?

לא עניתי לה. במקום זה התחלתי לקרב אט אט את הפה שלי לכיוון התחתונים שלה. ראיתי שהיא מביטה בי מקצה המיטה בציפיה שאגע בפות עם הפה שלי. הסתכלתי בענייה וראיתי פחות פגיעות עכשיו, ויותר ציפייה. קירבתי אט אט את הפה שלי.. יכולתי להריח בחוזקה עכשיו את הנוזלים שלה בתוך התחתונים. התקרבתי עוד וראיתי את טלי מתנשמת עמוקות..עוצמת את העניים וממתינה לפה שלי שיירד לתוך עומק חלציה.. התקרבתי למרחק סנטימטרים ספורים מהפות שלה. גופה התקמר לקראתי. התחלתי להפיח אוויר קר מהפה שלי על הפות שלה.

"זה כל כך טוווב אתה עושה אותי סמרטוטט" להטה טלי.

ואז הרמתי את הראש שלי וחזרתי למצב ישיבה.

טלי פתחה את עינה בבהלה והבינה מה קרה. "לא אתה מניאק " אמרה בכעס אמיתי.

"אני לא מוכן לגעת בך כשאת כועסת עלי ולא סולחת לי" אמרתי. "אני אמשיך ללטף אותך כמה שתרצי אבל לא מעבר" והמשכתי ללטף אותה עם השמיכה.

"שמוליק אתה הורג אותי שתדע לך.." יבבה טלי יבבות אמיתיות.

"את סולחת לי"?  שאלתי ושוב קירבתי את הפה שלי לאט לאט לפות שלה. היא ניסתה להתקמר כלפי מעלה כך שאגע בה אבל הזזתי את הראש. ראיתי את החומות האחרונות שלה נופלות בפני החרמנות הרבה שמילאה אותה. ראיתי בעניים שלה שהיא מוותרת ונסחפת לתוך הצורך שלה במגע.

"כן אני סולחת בסדר אתה יכול כבר לגעת בי"?? אמרה  טלי מושפלת בתשוקה.

"לא, זו לא סליחה אמיתית. את רק משתוקקת" אמרתי, מותח את הגבול עוד יותר. תוהה לעצמי מתי משהו יתפרק בי או בה.

"אני באמת סולחת לך, נשבעתת" אמרה מיבבת ביבבות אמיתיות.

"אני לא חושב שזו סליחה אמיתית..תוכיחי לי.. " אמרתי באדונות, תוך שאני הופך את הקערה על פיה, לפני כמה רגעים הייתי הנאשם..זה שצריך להוכיח. ועכשיו הפכתי לשולט במצב.. רציתי לנצל עוד את המצב שנוצר כדי לתת לה לחוות תשוקה חזקה יותר.

"תוכיחי לי.." אמרתי בטון נמוך, מסוכן, שאני יודע שהיא אוהבת כל כך.

"שמוליק אין לי איך, תאמין לי" יבבה אל הכרית.

"לא יקרה" עניתי בהחלטיות תוך שאני שוב מדלג על הפות שלה בליטופי השמיכה.

לשם שינוי טלי לא הגיבה.. ושקט השתרר בחדר. מבעד לתריס המוגף בחלקו יכולתי לראות את ערפילי הלילה עוטפים את הבית ומרטיבים את החלון בטל של לילה..טיפות שהתעבו על החלון השקוף והחלו נלזול כלפי מטה, מותירים שובל ארוך על הזכוכית הממורקת, תרנגול מרוחק קרקר קריאה מפוארת, מבשר תיאטרליות ומציג את היום החדש. נתתי לשקט להימשך…שקט רגוע, לא שקט שאפשר לחתוך בסכין, אלא שקט שאפשר לחבק כמו דובי מפרווה ורודה.

"אני אוכיח לך..אתה חייב להבין שבתוך תוכי אני מבינה שאפילו לא הייתה לי זכות לכעוס עליך אחרי שהייתי בעצמי עם דוד.." אמרה לאחר דקות ארוכות והיממה אותי ברגע.

"ידעתי שזה יקרה, ואיפה שהוא בתוכי לא הייתה לי בעיה עם זה כל זמן שתאהב אותי תמיד. כל זמן שאני תמיד אהיה המקום הראשון אצלך. ישבתי כאן בחדר כמה שעות..בהתחלה בכיתי לא מעט, אבל אז הבנתי שאני בכלל לא כועסת שזה קרה, אתה אוהב אותי ואני אותך ואנחנו חזקים..וגם סקרנים" אמרה והשפילה מבט.

הייתי מבולבל לחלוטין. "אז למה כעסת עלי ככה?" שאלתי ובלי משים שכחתי לדלג בליטופים שלי על הפות שלה..שגרם לה לפלוט אנחה כבדה ומיבבת.. הרגשתי את הזין שלי עומד בתוך התחתונים מהליטופים אבל יותר מכך ממה שטלי אמרה לי. הרגשתי שמה שהיא אמרה היה מגרה מאוד אבל גם הייתי חייב לעכל את מה ששמעתי. זה היה כמו לאכול גביע גלידה ברגע אחד ולהרגיש את הקור בשיניים. הייתי חייב להבין את זה לאט לאט.

"בבקשה תמשיך ללטף" התחחנה טלי. ואני המשכתי לקול היבבות הבלתי נשלטות שלה.

"אז למה כעסת עלי ככה"? שאלתי שוב. היבטתי על הגוף המהמם שלה שהיה מוטל על המיטה וממתין לשמיכה המלטפת באיזורים המוצנעים שלו. המתנתי עם הליטוף לפני שהיא תענה…

"אתה יכול להמשיך בבקשהה"

"קודם תעני" אמרתי בטון עקשן.

"קודם תלטף" אמרה בחזרה.

"נתפשר על ביחד" עניתי, ממשיך במשחק הפינג-פונג המענה ביננו. והתחלתי ללטף אותה לאט, וראיתי את הגלגלים שלה מסתובבים במוח לפי עוצמת כיווץ העיניים העצומות שלה.. עליתי עם השפיץ של השמיכה על הירך שלה.. לא היה לה המון זמן לחשוב עוד..התקדמתי קרוב מאוד לשפתים של הפות שלה מתחת לתחתונים.. והתקדמתי מועך את השמיכה על איבר המין הגדוש שלה..

"היא יבבה ובכתה מעונג ובתוך כל זה ענתה "כי זה מה שנשים עושות" ענתה במשפטים שבורים.

"מה נשים עושות" אמרתי לה, לא מבין.  בעודי ממשיך להתמקד בליטופים בכוס שלה, מועך את השמיכה הרכה עליו ומשפשף בעדינות..

"נשים כועסות על בגידות, ככה זה תמיד וככה זה היה תמיד..אחחח תמשייךך אני חייבת עוד מזה".

"ואת כעסת עלי כי נשים כועסות על בגידה" שאלתי והמשכתי לגעת בה עם השמיכה..

"אני חושבתת..אוייש מה אתה עושה לי" יבבה כשהתחלתי להפשיל את הפיג'מה שלה ולדחוף את השמיכה לבין חלציה.

"אז את בעצם אומרת לי שמבחינתך שלך זה לא היה כל כך גרוע?  שאלתי בעודי מושך בעדינות את השמיכה מבין חלציה, מעביר בה רטטים מעוגלים לאורך כל הגוף.

"אני חושבת ככה..כן תוריד לי גם את התחתונים בבקשההה" יבבה טלי כשהתחלתי להוריד לה את הפיג'מה שאוכל לעשות לה נעים יותר עם השמיכה.

"אתה מסמרטט אותי..אני מרגישה כולי מים" המשיכה ליבב.. ואני הרגשתי שאני כבר לא יכול יותר. הורדתי את הבגדים במהירות.

"תכניסי את השמיכה לפה שלך" פקדתי.

"מה"? שאלה טלי בהפתעה.

"תכניסי את השמיכה לפה שלך. את השפיץ שלה. מהר" אמרתי בלי להתפשר.

"אבל הוא..רטוב מהזה…ממני" יבבה טלי.

"לא מעניין אותי תכניסי" השתלהבתי ממתן הפקודות, והאדונות שפרצה בי פתאום והרגשתי את החרמנות מטפסת לי לגרון.

טלי הכניסה בזהירות את קצה השמיכה לפה..ראיתי לפי הפנים שלה שהיא נגעלה מעט מהסיטואציה והכניסה רק את הקצה.

"את הכל טלי את הכל".

"אתה כל כך מחרמן אותי כשאתה כזההה" אמרה טלי והכניסה בהכנעה את כל השפיץ של השמיכה לתוך הפה שהיה מלא כעת בשמיכה הרכה.

"את תנשמי מהאף. אם יש לך משהו להגיד תגידי אותו רק כשהשמיכה בתוך הפה. ברור?

"ברור" ענתה לי טלי.

"ברור מה"?

"ברור אדוני" ענתה בעניים מצועפות.

"יופי" אמרתי בסיפוק.

"עכשיו את שלי ואני הולך להכניס את הבולבול שלי ישירות לתוכך"

"כןןן" אמרה טלי.

"לא להוציא את השמיכה!" רשפתי עליה והיא מיהרה להכניס את שפיץ השמיכה לתוך פיה שוב, ליתר ביטחון פיסה גדולה יותר של שמיכה.

הורדתי לה את הפיג'מה ואת התחתונים במהירות וכיוונתי את הזין שלי ישירות לתוך החור הנפוח שלה והרטוב מהמיצים שניגרו על הירכיים שלה. המתנתי כמה שניות והיבטתי בעיניה העצומות בציפייה והכנסתי את כולו פנימה.

טלי השתנקה לתוך השמיכה ודמעות ניגרו במורד העיניים שלה. דחפתי את עצמי פנימה ושמעתי אותה מייבבת בתוך השמיכה. ואת נשימותיה החזקות שנשמה רק מהאף כעת.

שמתי לב שבכל פעם שנכנסתי היא סגרה את הפה על השמיכה בכוח ובתשוקה חזקה יותר. "כן טלי כן, תמצצי את כל המיצים של עצמך" אמרתי וראיתי את העניים שלה מעכלות מה שבעצם היא עושה. דחפתי את עצמי לתוכה שוב ושוב והעניים היפות שלה התרחבו בכל כניסה שלי.

"בה בה בה"  גנחה טלי לתוך השמיכה המלופפת בפיה. רוק ניגר מתוך הפה שלה והתערבב בדמעות התשוקה שלה. הגברתי קצב בתוכה.

"בה בה בה" צרחה טלי בתוך השמיכה והתשוללה כשאני בתוכה מזיזה את עצמה בכוח קדימה ואחורה. הרגשתי שאני מגיע לגמירה ולרמות חרמנות שלא היכרתי. הרגשתי האדון שלה ורציתי שהיא תהיה השפחה שלי.

"מי זונה שלי" נפלט לי תוך כדי שאני בועל אותה. פחדתי שהיא תתן לי סטירה.

"אני אני" גנחה מתוך השמיכה והוציאה אותה מהפה בבת אחת.

"אני אני הזונה שלךך אני גומרתתת" צרחה טלי בחוסר שליטה ונבהלתי לרגע שהילדים עוד יתעוררו אז נישקתי אותה והמשכתי לבעול אותה. אחזתי לה בשד היפה שלה וגמרתי בעוצמה אל תוכה. מטחים ארוכים של זרע בתוך האישה שאני כל כך אוהב.

נפלנו שנינו מרוטשים וערומים על המיטה הרכה. נשארה שעה לישון עד לשעון המעורר. המחשבות על מה שאמרה טלי הצליחו לאחוז בי עוד כמה שניות קצרות ונכנעו לקורי השינה שעצמו לאט את עייני.

"אני אוהב אותך" לחשתי לטלי.

"את אוהבת אותי"? שאלתי משלא ענתה לי.

"למרות מה שאמרתי, אל תעשה את זה שוב"  אמרה לי טלי.

"לא יקרה שנית מבלי שנדבר על זה" עניתי לה בחיבוק.

"קרציה" לחשה לי טלי.

"אם תמשיכי לרדת עלי תצטרכי לטעום שוב מהשמיכה" איימתי בדיגדוג ישר לצלעות.

"בה בה בה" ענתה לי טלי בחיוך ועצמה את עינה.

לאחר מספר שניות כבר שמעתי את נשימותיה העמוקות מספרות שהיא נרדמה.

נרדמתי גם אני לשינה נטולת חלומות.

סוף.

אהבתם? נשמח לשמוע תגובה שלכם באתר או במייל ZUGDATI1@GMAIL.COM

אמת או חובה לשומרי נגיעה – פרק האות שאחרי ו.

"בקרוב יש לי יומולדת" רמזה לי טלי ברמז דק אל מול כל החברים באחד ממפגשי הקיץ שלנו בחצר העצומה של רובי השלדג, השכן בר המזל שהשטח שלו גובל במדרון של ההר במקום שאי אפשר לבנות עוד בתים.  הוא הפך את כל המתלול לבוסתן מרהיב של עצי הדר צעירים ומניבים שחיים בדו קיום עם עצי זית נושנים מלפני מאות שנים.. בין העצים הוא תלה גרילנדות ונדנדות והמקום אט אט הפך לאחד ממקומות המפגש החברתיים שלנו. רובי נקרא רובי השלדג על שם אהבתו לדיג בחופי הכינרת, אהבה אותה טיפח מגיל ילדות בעת ברח יום אחד מבית הספר וירד לים. בעודו על החוף נתקעה לו קרס בקרסול. לאחר שהוציא אותה חיבר לה חוט דיג ומקל ומאז הוא אוחז חכות מקצועי.  אבל נחזור לסיפור..

אז.. "בקרוב יש לי יומולדת" רמזה לי טלי ברמז דק אל מול כל החברים שהביטו בי לרגע.

"ברור, אני יודע" ניסיתי להגיד בביטחון בעוד פרוסת הבאגט טבול בשקשוקה חריפה שהייתה תחובה לי בפה גרמה לי להישמע לא בטוח בכלל.

"אתה זוכר את התאריך?" איתגרה אותי טלי.

"ברורר!" עניתי בביטחון, דופק בתיאטרליות על הלב שלי. ידעתי כמובן את התאריך שחל בעוד שבוע, אך לאחר שיהוי של שניה הוספתי בשקט שכולם ישמעו לרובי שעמד לצידי, "תגיד, מתי זה יוצא"?  לקול צחוקם של כל הסובבים וגם של טלי.

 מיהרתי לשלוח לעצמי מייל מהפלאפון עם הכותרת "לא לשכוח יומולדת". הפעם, נשבעתי לעצמי, אין מצב שאני מפשל. יש לי עוד שבוע ליום ההולדת.

למחרת בבוקר הודעתי שאני מאחר בעבודה ועצרתי בדרך בקניון הגדול של תושבי הצפון. למרות שהשעה הייתה עדיין מוקדמת יחסית, השמש היכתה בי בדקה וחצי הליכה מהחניון הזנוח ועד לקניון כך ששמחתי להימלט לתוך המבנה המקורה של הקניון נשאב בשמחה אל תוך המיזוג המרווה, עוצר רק לרגע אצל איש הביטחון המבוגר והכחוש, לבוש במדים שהיו רחבים עליו בכמה מידות, צבועים בכחול עם סמל של מגן. ריחמתי עליו לרגע כשראיתי את פניו העייפות. 

"יש לך נשק?"  הוא שאל ובאופן מפתיע גם חייך אלי.

"לא" עניתי אוטומאטית.

"גם לי אין" אמר וצחק לעצמו חושף שיניים שידעו ימים לבנים יותר.

צחקתי בפה מלא מהבדיחה הצינית. "מיעוט האנשים משעמם אותו" חשבתי לעצמי בעודי נכנס אל  תוך קניון המבריק.

הקניון היה ריק בגלל תקופת הקורונה, מה שהסביר את מתקפת המבצעים המאסיבית שסבבה אותי וקרצה לי מכל חנות. הסתובבתי אבוד בין החנויות והרגשתי חסר תועלת כמו מזלג בקערת מרק. שוטטתי בין הדוכנים השונים, עובר בין דוכן כריות לצוואר ועד לדוכן של אישה שדופה שכותבת טקסטים זעירים על גרגירי אורז. מוכרת צעירה בדוכן תכשיטים הציגה לי מספר שרשראות מכסף  אבל מהסוג הזה היו לטלי בעשרות, מגולגלות ומסובכות בתוך תיבת תכשיטים ישנה.

"אתה לא תתחרט, מבטיחה לך שאישתך תודה לך על כך" הפעם  זו הייתה אישה מבוגרת מהדוכן הבא  שהבטיחה לי שהשרשראות חרוזים –מוזגמים-  עבודת יד שלה הן הפתרון שלי לבעיית מתנת היומולדת. הם לא.

"אישתי לא תאהב את הסגנון" אמרתי לה בעודי ממשיך ללכת, מתרחק מהאישה שהייתה לפתע נראית לי הזויה מעט בעודה מלווה אותי בקריאתה.

"וגם אם לא, היא תבוא ותוכל להחליף אם היא תרצה" ניסתה את מזלה בפעם האחרונה. ריחמתי עליה קצת, ביחס לדוכן התכשיטים הקודם הדוכן שלה היה עוד פחות אטרקטיבי.

"תודה, אני אבוא איתה והיא תבחר" אמרתי בנחמדות מיותרת ונופפתי לה.

לאחר כמה סיבובים חסרי תוחלת בקניון הריק, הסתובבתי בין הקומות האפורות, שומע את צעדיי מתופפים על רצפת השיש המבהיקה מנקיון יתר של מנקה חרוץ מידי ומיעוט מבקרים. התחלתי להישבר. התחלתי לחשוב על לחתוך לעבודה.  ראיתי את המיילים שמגיעים לפלאפון מצטברים ונערמים והחלטתי לסגת ולחשוב על משהו אחר בשביל טלי. מעולם לא חיבבתי קניונים, מקומות עמוסים ודחוסים בילדים מתזזים, דביקים משיערות סבתא ומגלידה מומסות על ידים שמנוניות מההמבורגר שאכלו דקות ספורות לפני כן. הורים בפנים טרוטות, עייפים וכמושים כמו חסה שנשכחה יותר מידי זמן בשמש. לא בשבילי. צעדתי בהחלטיות לכיוון היציאה, עוקף קבוצה של בנות עשרה נלהבות שהצטלמו מול בובה של ג'ק ספארו, מאגף מימין אישה מבוגרת עם עגלת קניות כמעט ריקה. בדרך לחנייה עצרתי לרגע בדוכן קפה לא ממותג. בכוס נייר חומה לקחתי לי קפה לדרך והחלתי צועד, סוגר את הפער לכיוון היציאה.

לרגע ראיתי מולי ראיתי דמות מוכרת. אין סיכוי. אמר לי קול בראש והמשכתי להתקדם לכיוון היציאה.  לקח לי כמה שניות ארוכות לתרגם את הדמות הנאה, השיער השחור והחלק השופע העטוף בחצי כיסוי ראש ומשקפי שמש מונחות עליו, שמלה בהירה צמודה מעט עד לברך וסנדלים, מחזיקה ביד אייס קפה פקאן בתוך כוס מפלסטיק שקופה וקש שחור עם המותג "ארומה" עליו. דוחפת עגלת פעוט לפניה. מיכל. לא הגיוני בכלל. חשבתי שאני טועה. מיכל גרה בכלל במרכז.  אבל לקח כמה שניות לראות את החיוך שלה מתרחב כלפי כשזיהתה אותי צועד מולה.

"ואוו מיכל מה את עושה פה"?? שאלתי בהפתעה אמיתית.  עמדתי מולה בגמלוניות עם ידיים בכיסים. לא ידעתי אם אחרי המפגש שהיה לנו אני אמור לחבק אותה?

"מה אני עושה פה"? אמרה בחיוך?"  מה אתה עושה פה אדון לא סובל קניונים" אמרה מיכל וציטטה את המשפט שאני נוהג להגיד לכל מי שרק מוכן לשמוע.

"באתי לחפש מתנה לטלי" אמרתי וראיתי אותה מסתכלת על ידי הריקות משקיות.

"נו ומה קנית"? שאלה בלגלוג מחוייך.

"עוד לא מצאתי משהו אבל אני לא יוצא מפה בלי מתנה לטלי" שיקרתי בביטחון.  "ואל תעבירי נושא" המשכתי "מה את עושה כאן גברת? נגמר הקפה הפוך בדיזינגוף סנטר??" שאלתי בחיוך.

" נסעתי עם איתי לטיפת חלב קרציה.  אתה יודע? אני עדיין מטפלת כאן בצפון עם צילה האחות. זו שטיפלה בי כשהייתי תינוקת. ומאז אני לא מצליחה לוותר עליה. חוץ מזה קבעתי לי רופא שיניים לצהרים ככה שנשאר לי זמן לשרוף אז קפצתי לפה לראות אם השתנה משהו"

"ומשהו השתנה"?

"חוץ מהעובדה שטיפוסים כמוך החלו לשוטט חופשי בקניונים? כלום" אמרה ולפני שהספקתי להגיב היא חייכה אלי, הרימה את כוס האייסקפה שלה אל מול פניי ואני שהבנתי את הרמז הישקתי את הכוס קפה שלי לכוסה. "לחיים" אמרה מיכל ושנינו השתתקנו באחת כמו מכונית שעוצרת בחריקת בלמים אילמת. הפעם האחרונה שהישקנו לחיים הייתה באותה שבת זכרונה לברכה, זו שהיוותה פתח של דלת בעבורי ובעבור טלי. זו שאחריה הכל הפך לשונה, מסקרן יותר, מפחיד יותר.  שבת שלאחריה השיחות שלי ושל טלי היו עמוקות יותר, ולא ברור אם אנחנו מטפסים במעלה הר כלשהו בתהליך שלנו או מדרדרים במדרון חלקלק שאיש לא ישורנו.  שנינו היינו נבוכים. הרגשתי פתאום גמלוני ושהידים שלי ארוכות מידי אז הכנסתי אחת מהן לכיס של הג'ינס בעוד השניה אוחזת בכוס הקפה, מגוננת עלי. 

ואז חייכתי חיוך גדול כדי לשבור את הקרח, הרמתי את כוס הקפה שלי כמו בקידוש של שבת "יום חמישי ויכולו השמיים" ניגנתי את מנגינת הקידוש המוכרת לשנינו עם התאמה קלה ליום הספצפי באותו השבוע.

"קורעע" צחקה מיכל ואני התפלשתי במחמאה שלה. "שמע, אני יעזור לך לקנות מתנה לטלי" אמרה מיכל והפתיעה אותי.

"מהההה"? אמרתי. "את בטוחה?"  

"כן ממילא באתי לשרוף שעות" אמרה בקלילות.

שתקתי. הייתי נורא נבוך. מה עם מישהו ייראה אותנו יחד? זה לא נהוג להסתובב עם אישה שאיננה אישתך ובטח לא בקניון.

"לא נעים לך ללכת איתי"? שאלה מיכל בהבנה.

"גם, קצת" אמרתי בכנות.

"אנחנו לא עושים פה משהו רע, זה לא דייט וממילא אין פה אף אחד. תקלוט שאם לא היה השומר בכניסה זה כבר היה ייחוד להיות איתך פה" אמרה מיכל בחיוך מאוזן לאוזן, מרוצה מהבדיחה של עצמה ומהפנים הצוחקות שלי.  התחלתי להרגיש טוב יותר.

"יאללה בוא" אמרה מיכל והתקדמה קדימה, דוחפת את העגלה לפניה. ואני הלכתי אחריה במהירות, מדביק את צעדיה, מביט סביב במבוכה מידי פעם לוודא שאין אף דמות מוכרת. לאחר כמה דקות האווירה נהייתה נינוחה יותר. מיכל שתתה בקול רעש גדול את האייסקפה שלה, מנתצת עם הקש השחור את הנוזל הקפוא שכעת הפך לגוש קרח חסר צבע. צעדנו בקומה התחתונה של הקניון.  

"אולי תקנה לה בושם" הציעה מיכל כשעברנו ליד סניף סופרפארם מנומנם.

" אם קונים משקפיים למי שלא רואה טוב, למי קונים בושם"? אמרתי בחיוך, אחזתי בעגלה של איתי הרדום, הילד של מיכל ונכנסתי פנימה לתוך הסניף.

ניגשנו לעמדת הבשמים, שנינו מביטים על אותו המדף, היא רואה בשמים, אני ראיתי בעיקר מחירים.  כמובן שעל פי חוק  הפיזיקה הידוע – שלוש השניות של ניוטון, שקובע שבהכרח לאחר שעמדת ליד מדף קוסמטיקה בסופרפארם יותר משלוש שניות תזנק עליך אחת מיעצות היופי שהתברכו בכל חוץ מיופי.

"לתת לכם להריח משהו"? אמרה בחיוך לבבי מידי ונעצה במיכל מבט.

"לא, אנחנו מסתדרים" אמרה מיכל בביטחון שגרם לזבנית לחזור לשבת על הכיסה הגבוה יחד עם חברותיה בקידמת החנות.

"איך זה"? שאלה מיכל לאחר כמה דקות של בחינת מותגים,  והראתה לי בושם בבקבוקון ורוד ומעוגל.  פתחתי את הפיה והירחתי.

"לא לא אל תהיה מגודל" צחקה מיכל.  אתה שם זרזיף קטן על היד וממתין טיפה ורק אז מריח.

"אה" אמרתי בגמלוניות והשרפרצתי מעט על היד שלי. "נחמד" אמרתי. מיכל השפריצה לי בושם נוסף על היד השניה מתוך בקבוקון מלבני בצבע תכלת שבתוכו נוזל שקוף.

"איכססס" בושם של דודות!! אמרתי בשאט נפש והבנתי שהיא עשתה את זה בכוונה ואז צחקה בקול. שמחה לאידי. ראיתי את הזבנית מציצה עלינו ממקום מושבה בחצי עין ומייד מסיטה אותה כשראתה שראיתי.

"טוב, אנחנו עכשיו יודעים שלפחות אין לך טעם גרוע" אמרה מיכל.

"שניה דווקא יש בזה משהו שמזכיר לי את הבושם של אמא שלי" אמרתי לה ברצינות והיא הביאה לי את הבקבוקון ומיד השפרצתי 2 לחיצות נדיבות על החולצה של מיכל.

"עכשיו כולנו יודעים שיש לך יש טעם גרוע" אמרתי  מתגלגל מצחוק והתרחקתי מחשש לנקמה.

"לאאא קרציייה!" אמרה בכעס מדומה. "תכלס זה הגיע לי", אמרה מיכל והרימה ידיים נכנעות בתיאטרליות.

"בוא, תנסה רגע את זה. אבל לא על היד שלך כי אתה כבר מלא בריחות, כמו בואש אבל בקטע טוב" אמרה מיכל והשפריצה על בסיס כף ידה מבקבוק בושם בצורת תפוח ירוק, והגישה לי את ידה להרחה מאוד סמוך לאף שלי, כמעט נוגעת בו. הירחתי את הריח והבושם היה מדהים. נרעדתי לרגע גם מהקרבה של היד של מיכל סמוך אלי כל כך.

"זה הבושם שאני הכי אוהבת ואני גם משתמשת בו" אמרה מיכל והחזירה אותי למציאות.

"הוא מריח מעולה, אני חושב שטלי תאהב אותו גם".  אמרתי ומיכל לקחה מהמדף אריזה חדשה מהבושם וצעדנו לכיוון הקופה.

"הסתדרתם"? שאלה דיילת היופי בעניין.

"כן" אמרה מיכל. "מצאנו מה שרצינו, תודה". אמרה מיכל והרימה את קופסת הבושם בידה כך שהדיילת ראתה.

"אולי משהו גם לבעלך"? אמרה הדיילת והצביעה עלי.

"היא לא.." התחלתי להגיד אבל מיכל ענתה לה במקומי..

"בעלי, פחות בעניין של בשמים" אמרה מיכל והסתכלה עלי במבט שגרם לי לתחושה מוזרה וחמימה בבטן.

שילמנו על הבושם ויצאנו שוב לקניון.

"עכשיו בוא נקנה לה איזה בגד יפה".  אמרה מיכל ואני לא סירבתי. אמנם התכוונתי לקנות לה מתנה אחת אבל שתיים ישמחו אותה יותר.

התעלמתי מהסיבה השניה כמובן, והיא שנהניתי בחברתה של מיכל.

צעדנו בדרך לכיוון איזור הביגוד, שהיה מורכב מחנויות מוכרות מהרשתות הגדולות ועוד כמה חנויות מעצבים קטנות.  הלכנו לאט, סוקרים את חלונות הראווה, הלב שלי צנח לרגע כשהיד שלי התחככה ביד שלה. ואז שוב פעם כשזה חזר שוב. התנשמתי בהפתעה.

”בוא, נכנס לכאן" אמרה מיכל ופנתה ימינה בחדות לתוך חנות מלבנית ומאורכת שהייתה מורכבת מחלל מואר ובתוכו קולבים עם חולצות צבעוניות וג'ינסים.

"איזו מידה רעייתך" שאלה אותי מיכל ורק אז הבנתי את גודל הטעות. לא לקחתי מידות. מפגר שכמוני.

"האמת שאין לי מושג" אמרתי נבוך.

"היא או מדיום או סמול" אמרה מיכל. "אני מתלבטת".

"היא כמוך במבנה הגוף" אמרתי סוקר את הגוף של מיכל בניסיון להשוות. "רק החזה  שונה מעט" חשבתי לעצמי.

"היי חצוף תפסיק לנעוץ מבטים" אמרה מיכל ותקעה בי מרפק.

"רק רציתי לבדוק אם אתן דומות בגוף" אמרתי כולי אדום מבושה.

"כן בטחח" אמרה מיכל בהבעה חצי כעוסה. המשכנו להתקדם בשקט לאורך הקולבים העמוסים.

 "אתה יכול להסתכל, כבר ממילא ראית הכל" אמרה לפתע בקלילות שלא הצלחתי לאכול.

"מה דעתך על החצאית הזו"? שאלה מיכל והראתה לי חצאית בגיזרה צמודה שנראתה לי טוב.

"נראית מעולה" אמרתי, "אבל קשה לדעת ככה בלי שהיא מודדת, אקח לה אותה עם פתק החלפה".

"ממש לא" פסקה מיכל. "תשמור פה על העגלה, אני אלך למדוד אותה, תבחר בינתיים כמה חולצות שנראות לך מתאימות" אמרה וצעדה לכיוון תאי ההלבשה, שהיו בנויים מקופסאות עץ גבוהות וצרות, כשעל דלתן הפנימית מותקנת מראה לאורך כל הדלת. בחרתי מספר חולצות, מכיוון שהתלבטתי בין סמול למדיום לקחתי את שתי המידות.

"איזה ילד בונבון יש לך" אמרה לי אישה מבוגרת שהחזיקה כמה חליפות לפעוטות. "ממש כמו הנכד שלי" אמרה בחיוך. 

"תודה" עניתי ותהיתי איך אני ממשיך את השיחה הזו מבלי להמשיך לשקר.

"שמוליק" קראה לי מיכל מפתח חדר ההלבשה. היא לבשה את החצאית הצמודה שישבה עליה באופן מושלם. הלב שלי החסיר פעימה משום מה.  

צעדתי לכיוון שלה.

"איזה אישה נאה יש לך בין פורת יוסף" הפטירה אחרי האישה המבוגרת.  "ממש כמו בת שלי" מלמלה לעצמה ואני התחמקתי במהירות לכיוון תאי ההלבשה.

"אני עוזבת אותך לשניה ואתה כבר מושך אליך חתיכות" נזפה בי מיכל בחיוך. "איך אני"? שאלה מיכל ודיגמנה לי את החצאית שלבשה.

"מדהימה" אמרתי, "כאילו, החצאית" הוספתי במהירות.  

"יופי, עכשיו תביא לי את החולצות ואמדוד" אמרה ולקחה את החולצות מידית העגלה ונכנסה שוב לתא המדידה.

"איך היא"? פתחה מיכל את הדלת לכדי חריץ. הסתכלתי, החולצה ישבה עליה באופן מושלם.

"ממש יפה" אמרתי והסטתי אחורה את תווית המחיר הקשורה בחוט חום. ידי נגעה במיכל ושוב הרגשתי את שיערות ידי סומרות. ראיתי שמיכל גם החסירה נשימה רגעית באותו הנגיעה והייתה נראית נבוכה ומופתעת מכך.

"זו לא המידה של טלי, אני בטוחה עכשיו שהיא סמול. אני אנסה למדוד את המידה הקטנה יותר ותגיד איך היא." אמרה והשאירה אותי בחוץ עם העגלה.

"אוקיי" עניתי. לאחר כדקה מיכל פתחה את הדלת שוב לכדי חריץ. החולצה הייתה צמודה מאוד על מיכל. הגוף שלה ניבט מתוך הבד והשיער הגולש במלא תפארתו כיסה את כתפיה הדקיקות בצורה מושלמת.

"אל תדאג, לטלי החזה קטן יותר אז זה יהיה צנוע כי הוא פחות יבלוט" אמרה מיכל כאילו אנחנו מדברים על מה בכך.

מעולם לא דיברתי עם בת אחרת על חזה ובטח לא הסתובבתי עם מישהי שאיננה טלי  בקניון או בתאי הלבשה. הרגשתי חמימות בתוך הבטן שעכשיו ידעתי לפרש אותה כחרמנות שנבנית מבלי ששמתי לב. חרמנות אפלה וחזקה. כזו שהבנתי שהיא גרועה לי אבל לא יכולתי להתנגד לה. הרגשתי כמו נהג מירוצים באמצע מסלול שתקף אותו צמא חזק ובגישושים אחר בקבוק ידיו אחזור בבקבוק בירה קפואה והוא שותה אותה בצמא, בטירוף  בלתי נגמר ביודעו שהאלכוהול הולך לשלוח אותו לאבדון על המסלול שאוחז בבקבוק בירה קפואה.

"אבל זה לא המצב" הרגעתי את עצמי בראש. מיכל היא לא סתם אחת. וטלי שכבה עם בעלה. אז מותר לי. ניסיתי לשכנע את עצמי בהצלחה זעירה בלבד.

"תראה, ככה זה ייראה על טלי" קטעה את מחשבותי בעודה מושכת את החולצה כלפי מטה כדי להשטיח את החזה להראות שזה פחות בולט עם או בלי ידיעה למה שזה עושה לי למטה. הסתכלתי על החזה שלה כלוא בתוך הבד הרך והצמוד ורק רציתי לנשק אותו.

"אני חשוב שלטלי זה אפילו יותר קטן" אז בכלל לא ירגישו אמרתי.

"איך, ככה"? אמרה מיכל ולחצה עוד קצת על החזה שלה.

"לא, אפילו פחות ככה שנלך על  מידה סמול". אמרתי בקול שמנסה להיות ענייני אך נהיה ענייני פחות ופחות ככל שעוברות השניות. התמתחתי מעט כדי לחפות על הזיקפה שנוצרה לי במעלה הג'ינס.

"כמה זה פחות, תראה לי שניה" אמרה ולחצה עוד עם היד שלה על החזה שלה.

"לא מספיק" אמרתי והרגשתי שהיא משחקת בי משחק שהולך ושואב אותי אליו.

"זה המקסימום הם עוד יתפוצצו בקצב הזה" אמרה מיכל וטפחה קלות על חזה בחיוך, מסדרת ומיישרת אותו שוב במקומו הרגיל.

"טוב אני בודקת חולצה נוספת" אמרה וסגרה את חריץ הדלת.

"זה ממש צמוד". אמרה לי מבפנים. "זה בטוח לא יתאים גם לה, אני אקח חולצה במידה גדולה יותר" לאחר כמה שניות.

"שמוליק" קראה לי מבפנים ופתחה מעט את הדלת. "נתקעתי בתוך החולצה, לא מצליחה להוריד אותה, היא צמודה מידי" אמרה מעט בלחץ.

"אויש" אמרתי.

"אתה יכול להכנס רגע ולעזור לי"?

"מה עם איתי, הוא פה בעגלה"?

"הוא רדום החיסון טישטש אותו מאוד הוא לא יתעורר, תצמיד את העגלה לדלת של התא.

נכנסתי פנימה ומצאתי את מיכל לבושה בחולצה הצמודה שהדגישה את כל תווי החלק העליון של גופה. עקב הצמידות של החולצה מיכל עמדה זקופה והחזה שלה בלט מאוד על רקע הבד הקשה.

"ואוו" אמרתי לעצמי. הייתי צמוד למיכל בתוך התא הקטן, הגוף שלה עטוף בחולצה כמו בגד ים של שחייניות אולימפיות.

"תסתובבי" אמרתי לה והתחלתי לעזור לה להוריד את החולצה. לפני שהתחלתי הסתכלתי על הישבן שלה שבלט על רקע החולצה הצמודה.  קילפתי את הבד מהגב התחתון כלפי מעלה. הרגשתי מכות חשמל בכל פעם שנגעתי מעט בגוף של מיכל. רציתי ללטף אותה בעדינות אבל הרגשתי שהיא לחוצה מכך שהיא נתקעה בתוך החולצה אז השתדלתי להיות ענייני, מרחיק את האגן שלי מהישבן של מיכל שלא תרגיש שחלילה עומד לי.  הסתכלתי על העור הבהיר של הגב התחתון ורציתי שהרגע הזה לא ייגמר לעולם. המשכתי לקלף בזהירות וחיככתי בכוונה את גב כף היד שלי בגב שלב תוך כדי הורדה. שמעתי אותה מתנשפת בחדות. הינחתי יד בעדינות על העור החשוף של הגב שלה והיא התנשמה שוב פעם בחוזקה. בלי לדבר התחלתי למשוך עוד את הבד של החולצה כלפי מעלה ומיכל הרימה ידיים אבל לא מיהרתי. הנחתי שוב יד על הגב של מיכל והפעם באיזור שזה עתה חשפתי. הרגשתי את נשימותיה נעתקות שוב, ויבבה חרישית נפלטה לה.

"שששש" היסתי אותה. 

"לא יכולה זה נעים כל כך" אמרה לי בעניים עצומות.

המשכתי להוריד למיכל את החולצה שעקב המידה הקטנה הייתה צמודה מאוד. הירמתי את החולצה הירוקה חושף אט אט את החזיה שלה שעטפה בגאון את החזה המפואר. ראיתי את גופה נדרך לקראת ידיי שיגעו בה באיזור החזיה הרגיש למגע. ואכן קירבתי את שתי ידי אל הרצועות הצמודות, מכניס אצבע בין רצועה לגב ועובר בעדינות מלמטה למעלה. מלטף את הגב החשוף בחלקו ומצמרר את מיכל.

מיכל עצרה אותי לרגע, הורידה מעליה את משקפי השמש ואני משכתי את החולצה למעלה והורדתי אותה.

מיכל הסתובבה אלי מביטה בי במבט מלא משמעות. החזה שלה היה עטוף בחזיה הלבנה בולט על רקע הגוף הדקיק. עמדנו אחד מול השני, מביטים אחד לשני בעניים, שנינו מתנשמים כמו שרק זוג שנוגעים אחד בשני בפעמים הראשונות יכולים להריש. החזה שלי בחולצה קרוב לחזה הזקור שלה בתוך החזיה.

"אני יכול לגעת בהם?" שאלתי כדי לשמוע אותה אומרת את זה ופחות כי הייתי זקוק לאישור.

"כןן" אמרה מיכל במתח.

קירבתי את היד שלי בעדינות לשד הימני, מערסל אותו בכף ידי כשהוא עוד בתוך החזיה הצחורה. היבטתי בעניים הסגורות של מיכל, ראיתי את האישונים הסגורים מצטמצמים מעט בנגיעה ונרפים לאחר מספר שניות. ערסלתי את השד שלה בשנית, הפעם מרים אותו מעט כלפי מעלה. מיכל פלטה נשיפה ארוכה ופתחה עיניים. כעת ליטפתי את השד שלה מלמעלה למטה, מתחיל בבשר ומחליק לעבר בד החזיה. ידי השניה נשלחה אל ישבנה של מיכל שעמדה מולי זקופה אך כנועה למגע שלי. אחזתי בו ודחפתי אותה קלות אלי. מיכל שהבינה את זה כהזמנה לחיבוק נצמדה אלי בחיבוק סוער.

"אני צריכה להרגיש אותך" אמרה והורידה לי את החולצה, תולה אותה על וו התליה מעליה ומצמידה את שדיה אל החזה שלי. ליטפתי לה את הכתפיים.

"ואוו אני עפה" אמרה מיכל וליטפה את כתפי מלמעלה למטה לכיוון היד. היבטתי בשנינו במראה שהייתה קבועה בחדר ההלבשה והבנתי את הקינאה של טלי, שנינו נראינו מתאימים מאוד. התרחקתי מעט ממנה באופן אינסטנקטיבי. "מה תגיד טלי" חשבתי לעצמי וגירשתי יסורי מצפון שאיימו להשתלט עלי. טלי הרי אמרה שהיא מוכנה שאתנסה. לא סיכמנו מעבר לכך כלום ולא סגרנו שזה חייב להיות ביחד איתה. ניסיתי להרגיע את עצמי וידעתי שאשלם על זה ביוקר. אבל אחר כך. חוצמיזה גם טלי לא ממש אמרה משהו על דוד כשהם היו ביחד בצימר בשעה שאני מיכל ישנו חבוקים.  עם המחשבות האלו, בלב כבד וגוף לוהט התחלתי להוריד למיכל את רצועות החזיה הימנית, שהייתה בצבע ורוד בהיר ועיטורים על הבד. בד החזיה המתוח נרפה כשהחליק מכתיפה על שריר היד הדקיקה שלה. ראיתי את הפיטמה של מיכל מציצה מתוכה. ליטפתי אותה בתוך החזיה, בעוד הזין שלי עמד בכוח בתוך המכנסים וצד את עינה של מיכל שתפסה אותו מעל בד הג'ינס, משפשפת אותו במהירות על הבד, בעוד אני מאבד תחושה של זמן ומקום, עוצם עיניים בעונג בלתי נשלט.  מגרש מחשבות טורדניות על מה יהיה עם טלי ואיך אספר לה. ובמקביל מתעלם מכך שאני בחור נשוי, דתי, שרק אמר דבר תורה בשבת האחרונה בבית הכנסת בכריזמטיות רבה, מתגודד עם אישה זרה בתוך תא הלבשה אקראי בתוך קניון. ציפיתי שארגיש עלוב. סליחה,  קיוויתי להרגיש עלוב, עם המחשבות האלו. אבל משהו בתוכי מרד ברגשות האלו בעוצמה. הרגשתי חי והסיטואציה הזו רק חירמנה אותי יותר והגוף שלי הפך לרכב אוטונומי כשהחרמנות היא הבינה המלאכותית שנוהגת בו.

  הורדתי יד לעבר החצאית הרכה שלה ואחזתי במשפעה שלה בכל היד שלי, מועך בעוצמה את הפות שלה עם החלק הרך של כף היד שלי.. מיכל הגיבה לי ברעד ונצמדה אל היד שלי. הגברתי אחיזה במשפעה של מיכל בעוד אני תופס את שדה הימני.

"כןן תגע גם בשני" אמרה מיכל בעניים עצומות, מפספסת את חוסר ההגיון שבדבר מכיוון שלא נותרו לי ידיים פנויות. קירבתי את הפה שלי לשד השני בעודי אוחז בה בפות ובשדה השני. מיכל נצמדה עם השד עטוף החזיה אל הפה שלי ואני נגסתי אותו קלות. מיכל התנשמה בנשימות קצובות בהנאה ונחתה עם הפות שלה עוד על כף ידי ואני הרמתי את היד שלי כלפי מעלה כאילו אני מנסה להרים אותה מהפות והיא השיבה לי בדהרה על כף ידי האוחזת בה.

"כןן אתה מועך אותי!" גנחה מיכל ישר לתך האוזן שלי ונשענה על הקיר של תא ההלבשה ובעודה אוחזת את הזין שלי בידה, מורידה אותו מהתחתונים ומאוננת לי בעיניים עצומות ובמרץ.. התפתלתי בתוך ידה והרגשתי שעוד רגע זה מגיע.

"מיכל אני עוד רגע גומרר" אמרתי.

"כןןן תגמוררר גם אני שםם" אמרה מיכל ולחצה את הפות שלה על ידי בלחץ אדיר.

"אווויייי אלוהים אני גומרת גם, תדחוף את היד לתוך התחתוניםם שלי"  אמרה ואני מייד תחבתי את ידי לתוך התחתונים הלבנות והצמודות שלה והרגשתי את הרטיבות שלה מציפה את ידי בעוד גב כף היד שלי מתחכך בתחתוניה החלקים, מצמידים את ידי לתוך מפשעתה.. הריח שהתפשט בחלל התא היה כזה שלא אשכח לעולם.

כמו בהילוך איטי התפתלתי ונדחסתי על דלת התא משל הייתי נפגע הדף שנזרק אחורה, הרגשתי גלי חום וזיעה קרה באחורי גבי מלוות את השניה שלפני הגמירה. החזקתי את עצמי עוד חלקיק שניה, גואה על התחושות כמו גולש גלים על גל גבוה במיוחד, וגמרתי בעוצמה בתוך ידה של מיכל, על החצאית הסקסית שהייתה עוד עם תווית המחיר, ועד כמה מטחים על תא ההלבשה הזעיר. הראש שלי הסתובב מעוצמת הגמירה והתנשפתי בכבדות. 

"ואוו אתה כזה שונה" אמרה לי מיכל והשתתקה מיד כששמענו צעדים של שתי נשים מפטפטות בערבית בסמוך לתא ההלבשה.

העברנו את השניות הבאות בשתיקה, לוקחים את הדקות הבאות לארגן את עצמנו וליישר קמטים עלומים על הבגדים, להסתיר את מה שהיה.

לאחר כמה דקות מיהרנו להתחיל להתקפל בשקט ואני עזרתי למיכל לסגור את סוגרי החזיה למרות שהיא לא הייתה זקוקה לכך. בשקט סגרתי את הרי'צרצ' של הג'ינס שלי ונצמדתי לקיר התא כדי לפנות לה מקום להתכופף ולשפשף את הבד במקום בו הזרע שלי טרם נספג.

"אתה תצא אחרי,  סבבה" ? אמרה לי בעודה לובשת את כיסוי הראש הצהבהב שלה, קושרת ודוחפת מול המראה קצוות שיער סוררות שלא נכנסו בתוכו.

"כן."  אמרתי בשקט.

"אתה מצטער על זה? " שאלה מיכל רגע לפני שיצאה.

"לא" עניתי וניסיתי לחייך.

"שקרן גרוע" אמרה מיכל בחצי חיוך. טוב נדבר על זה עוד כמה דקות, יצאתי לשלם על הבגדים. "אמרה בקלילות".

"אני באמת לא.." ניסיתי למחות את הרושם ולהיות קליל כמוה פעם אחת בחיים. פעם אחת לא להיות כבד מחשבות. אני חייב להצחיק ולהקליל את האווירה. "טוב אז תגידי לבאה בתור שתכנס" לחשתי לה באוזן בזמן שהסיטה את ידית הנעילה של הדלת הצהובה לפני שיצאה.  "מניאק אחד לא מספיק לך שתיים"?? אמרה ויצאה, ראיתי אותה מחייכת חיוך רחב במראה ממול לתא ההלבשה הזעיר, שעכשיו משיצאה הרגיש לי אפילו קטן עוד יותר.

"אהה, מי התעורר מי"? שמעתי אותה אומרת בטון גבוה לעבר הקטן שלה שכנראה פקח עיניים בעגלה שהמתינה בחוץ בסמוך לתא המדידה.

"אני אוכל אותךךך" שמעתי אותה מדברת איתו מלווה ברעש הסטטי והשקט של 4 זוגות גלגלי עגלה על רצפת השיש  הבוהקת של הקניון.

עמדתי בתא כמה דקות, מסדיר נשימה וממתין לצאת במרווח זמן כך שלא יובן שהיינו שם יחד. בדקות הללו חשבתי על החיים. על המורכבות שלהם. וכמה ההתנסות הזאת עם דוד ומיכל למדה אותי. על החיים ובכלל. כי עם כל נסיון סביב ה30 שנים שלי, הבנתי כמה דברים על החיים פה בעולם. לדוגמא, שאם אוכלים יותר מידי מרשמלו כואבת הבטן, ובכלל מרשמלו בשוקו זה מגעיל למרות שזה נראה מגרה בתמונות. שאם קופצים מגג של קומה ראשונה עם שקית פח  עשויה ניילון כחול ודקיק, כמה ענקית שהיא לא תהיה, היא לא תהפוך למצנח שירחף אותך מלמעלה למטה ברכות, אפילו אם אתה ילד בן חמש קל משקל. היא כן תהפוך, אותך, לשבור רגל ובמשך חודש אמא שלך הטובה תאפשר לך כפיצוי על הכאב מרשמלו ללא הגבלה.

 חשבתי על זה שכשאתה בוחר במשהו אחד אתה מוותר על משהו אחר במקומו. לדוגמא כשאתה אוכל בשרי אתה מוותר על הנס קפה כפול על חלב מוקצף מפנק בתנאי שאתה בוחר כמובן להיות דתי לפני כן. וכשאתה מחליט לצאת עם חברים אתה מוותר על לשבת לראות סרט בבית עם אישתך. אי אפשר להנות מהכל. לחשתי לעצמי והרגשתי את עצמי שוקע בתחושה מעיקה.

 ומצד שני כשאוכלים לאפה אתה יכול לבחור בהכל. בחומוס בצ'יפס ובסלט באותו המעמד עם הבשר ולהנות מהכל.  לחש לי קול תקיף בראש. הנהנתי לו בתוך ראשי.

 אני מעדיף לחשוב שהחיים זה לאפה. שאפשר לכרוך הכל יחדיו, חשבתי לעצמי.  הוצאתי את הטלפון הנייד ושיניתי את הסטטוס בוואטסאפ שלי "החיים זה לאפה" והוספתי סמיילי צהוב עם לשון בחוץ.

דפיקות קלות על הדלת העירו אותי בחטף מהמחשבות.

"אתה מתכוון להישאר כאן לתמיד"? שאלה מיכל.  "ראיתי פה חולצה שממש תתאים לך" אמרה ודחפה חולצה  אדומה צמודה בחריץ הדלת שפתחתי.  

"תמדוד ותגיד אם המידה סבבה" אמרה ואני לקחתי אותה בצייתנות.

"איך היא"? שאלתי ופתחתי את הדלת לרווחה.

"תראה לי". אמרה ועמדה מולי קרוב. לרגע חשבתי שהיא תנשק אותי אבל היא רק מתחה את בד החולצה כלפי מטה.

"את מנסה להשטיח לי את החזה"? שאלתי בחצי חיוך.

"אתה שטוחה והחולצה נראית מעולה" אמרה והחזירה לי חיוך . ואני שאפילו שאני לא סובל קניונים ואפילו שלא התכוונתי לקנות שום דבר לעצמי הרגשתי טוב באופן שלא היכרתי. נכנסתי לתא ההלבשה שוב כדי לחזור לחולצה המשובצת הרגילה שלי.

" הנה גברת, יש פה לבעלך עוד כמה דוגמאות, יש גם חלקות עם צווארון בשבילו" שמעתי את אחת הזבניות שואלת את מיכל, במבטא רוסי כבד.

רציתי שוב לציין שאני לא בעלה ולהכריז את זה גם אל מול הזבנית האלמונית, אבל לפני שהספקתי שמעתי את מיכל אומרת "בעלי הסתדר עם בגדים להיום, תודה". 

האוזנים שלי האדימו במבוכה  בתוך תא ההלבשה והלב שלי התחיל לפעום בפראות כזו שמאז מירוץ "יער אל הר" בחיפה לא חוויתי כאלו פעימות. כאלו שגורמות לגוף שלך להזיע ולמרות המזגן האימתני בחנות הרגשתי גל חום. משהו בקלילות שמיכל אמרה את זה בשנית גרם לי לתחושות מוזרות בגוף. הרגשתי עטוף משהו. במיכל ובאופי המכיל שלה.  

ידעתי שמיכל צחקה עם הזבנית אבל למרות זאת הלב שלי דהר. נשמתי מעט כדי להרגע, כפתרתי את כפתורי החולצה בשקט ופתחתי את דלת התא עם החולצה האדומה מקופלת בידי. משב אוויר המזגנים הנעים שהמתין לי בחוץ ביחד עם מיכל, איתי והעגלה הרגיעו אותי. איתי הציץ בי בעניין מתוך העגלה הירוקה, בעודו שותה בקבוק תינוקות עם תה, משמיע זמזום סטטי בעת כניסת האוויר לבקבוק בזמן השתיה.

 התקדמנו במעלה הקניון וכשהגענו לאיזור האוכל. ריח טוב היכה באפי. "אולי נשב פה לאכול"? שאלתי את מיכל.

"אני חייבת ללכת… רופא השיניים שלי עוד 40 דקות ולא אספיק.." אמרה ועשתה פרצוף מבואס.

"את צודקת.." אמרתי והסתרתי את האכזבה שלי. דמיינתי אותנו אוכלים צהרים ביחד.

"היה כיף.." אמרה מיכל והעבירה לי את השקיות של הביגוד שהיו תלויות על העגלה של איתי אלי.

רציתי לחבק אותה אבל באותו הרגע עברו קבוצת ילדים ונוער מבני עקיבא. לא היכרתי שם אף אחד אבל בבני עקיבא כולם מכירים את כולם..

"אז… ביי" אמרתי… ונופפתי בגמלוניות ליוויתי אותה בעניי בעודה דוחפת את העגלה לכיוון החניון הדרומי של הקניון. לאחר דקה היא עברה בדלת זכוכית אחת ואז בשניה ונעלה מעניי בעיקול המסדרון המוביל לחניון.

בצעדים כבדים צעדתי לכיוון היציאה לחניון הצפוני, מדלג בעניי על רכבים, מחפש את הרכב שלי.

לאחר מספר שניות של חיפוש מצאתי את הרכב ממתין לי בנאמנות במקום בו עזבתי אותו.

זהו לסוף הפרק הזה. נשמח לשמוע תגובות שלכם על הפרק הזה ועל הפרקים האחרים. שנדע שאתם פה 🙂 אפשר להגיב פה באתר למטה.

אמת או חובה לשומרי נגיעה – פרק ו'

לאחר מספר שבועות שגרתיים למדי, השמים הים תיכוניים התעבו והתכסו לפתע בענני מלחמה אפורים. מלחמה מוזרה, בלי ריח של אבק שריפה באוויר, בלי מילואים בצו שמונה בדרום ופגזים ששורקים מכל עבר. הפעם זה היה שונה.  זה התחיל כשאנשים החלו להתעלף ברחובות במדינת בה הומצא הפלא השמיני בתבל – עלי אקספרס. הקורונה. השם החמוד של הבירה הצהובה ביותר ברמי לוי הפך לשם נרדף ומפחיד של פחד ומוות, וכולנו נכנסנו לשגרה מעיקה ולסגר.

לשמחתנו לא אני ולא טלי הוצאנו לחל"ת, אך בהחלט נדרשנו לעבוד מהבית מכיוון שהילדודים שלנו לא יכלו להישאר לבד בבית.

זו הייתה תקופה שהתחילה בלא מעט חששות שלי ב-איך נסתדר עם הילדים, שלושה קטנטנים שהתחביב המרכזי שלהם הוא לנסות לפצוע את עצמם בצורות שונות ומשונות. אבל בסופו של דבר כולם היו מקסימים ונהדרים, ומה שאנחנו לא הצלחנו עם החינוך שלנו הצליחו השיחות בזום מול הגנות, משחקי מחשב וספרים ובעצם כל מה שמשפחה ממוצעת עשתה בתקופה הזו מעבר מלהתפוצץ מחנק בתוך הבית.

במהלך הקורונה  גם אני, כמו כולם, הוטרדתי בחיפוש אובססיבי שמשתווה רק לחיפוש שידוך כשאתה רווק חרדי בין 23, לפרויקט קורונה, משהו שעשיתי, שלמדתי, כזה שלא ידעתי לעשות בעבר, תחביב או בניה של משהו, כזה שיתן משמעות לסגר.

 בתוך ארגז קרטון מצהיב איתרתי מכשיר ווידאו ישן ומכוסה אבק, עטוף בשקית מתפוררת כתומה שהסתתר לו בבוידם של ההורים שלי,  עם לא מעט סרטי וידאו מהעבר. הוידאו הישן הזכיר לי המון נשכחות מהילדות, תקופות יפות שלא יחזרו.  אחזתי בקלטות העבות, ובגוף הקשיח שלהם, ודמיינתי את עצמי רואה את סרטי הילדות שלי עם הילדים, מעביר להם את חווית הצפיה שלי בטלווזיה כילד.

מכשיר הווידאו השחור והמאובק העסיק אותי אחר צהרים שלם, ולקח לי כמה שעות טובות בכדי להבין שהוא כבר לא יעבוד כנראה לעולם.  לקח לנו עוד אחר צהרים שלם  בשעה שהילדים פירקו אותו לגורמים בחצר, והאזינו לי בעניים כלות כאשר הסברתי להם בגאווה איך שוברים קלטת ישנה, ומוציאים את הסליל השחור. ואז אפשר להעיף אותו ברוח, לקשור לו אבנים קטנות ולעשות רוגטקה. לקח לי עוד מספר דקות מרוגשות וכמה צעקות של טלי כשראתה את הבלגן שנוצר דרך חלון המטבח, כדי להבין שזה היה רלוונטי לחיים כשהייתי ילד, כשהעולם היה פחות מדויק.

 לאחר חמש דקות של משחק בסרטי הוידאו וכמויות אדירות של סלילי וידאו היו מוטלות בכל מקום, נאחזות ברוח בעץ התאנה העתיק ומתפזרות בחצר המטופחת, הבנתי שאת פיסת הזיכרונות שלי כדאי לאסוף ולהשליך אחר כבוד לפח.

לכן נתתי לילדים שקית כתומה ענקית לאיסוף הפסולת של הסלילים לפני שרוח הצהרים תגיע מהכיוון ההפוך ותעיף אותה ישר לשכנים האהובים והפדנטיים שלנו, שוחרי הטבע, ממחזרי הסוללות ושוטפי הכוסות החד פעמי.  לאחר מכן הושבתי אותם אל מול המומינים ביו טיוב והלכתי לענות למיילים מהעבודה שנערמו בתחתית המייל.

וכך שרדנו את התקופה הזו, בלי מפגשים מעניינים או חברים, הרבה יותר עבודה על הבית שלנו, על החינוך, על הלחצים שהילדים מפעילים ואיך אנחנו מושפעים מכך, וכל זאת תוך כדי עבודה, ותוך כדי מחקרים סטטיסטים שעשיתי במסגרת התפקיד שלי. סך הכל שגרה רגילה.

 אה, וקרה עוד משהו, אני וטלי גילינו את עצמנו מחדש. התקופה הזו שלא נפגשנו עם משפחה, והמעטנו להיפגש עם חברים קרובים, הייתה מרתקת ברמה הזוגית. יצאנו לטיולי ערב יד ביד כמעט כל יום, מאזינים בשקט לקולות המואזין הנישאים מסביב להרים המעוגלים שהקיפו אותנו, כשגלי הקול העבים מכים כפינג-פונג מהר אחד למשניהו וחוזרים חלילה.

"את חושבת שאם אפעיל בלוטוס אצליח להשתלט על הרמקול שלו" שאלתי את טלי באחד הטיולים שלנו, הטכנולוגית מביננו.

"אתה לא תצליח זה רחוק מידי" אמרה טלי בידעדנות  שעצבנה אותי.  "וחוצמיזה" הביטה בי בחיוך זחוח, "עם כל העומר אדם שלך כנראה לא ירגישו בהבדל".

"חה חה חה". עניתי לה מעמיד פני נעלב וגם קצת לא מעמיד אלא נעלב באמת.  "ואם הייתי נותן להם מהאוכל שאת מבשלת הם היו צמים רמדאן לאורך כל השנה"  פוגע במתכוון בנקודה רגישה.

"לא מצחיק בכלל" אמרה טלי ונתנה בי מבט מלא פאסון.

"אני לא צוחק, כרובית מטוגנת זה ממש טעים!" אמרתי בסרקזם.

"איין אתה בעל קקה" אמרה טלי וראיתי שהיא מתאמצת לא להפגע ממני. נושא האוכל הוא רגיש אצלנו. אבל גם עומר אדם.

"לא, באמת – אולי טעיתי ובכפר למטה גרים ארנבים ולא ערבים, ואולי אולי הם יעופו על האוכל שלך". סיבבתי את הסכין והצטערתי מיד לאחר מכן.  טלי התקדמה במהירות, פגועה בחושך ואני התקדמתי בקצב איטי מאחריה, לא "לרדוף" אחריה אבל מאידך הלכתי הכי מהיר שאפשר לי האגו אבל היא התקדמה מהר ממני ונעלמה בחושך של השביל ההיקפי. לאחר כחצי קילומטר הבנתי שהיא כנראה התקדמה לכיוון הבית.

התקדמתי במהירות בחושך בדרך הקצרה המובילה לרחוב שלנו, דורך על שביל עפר העשוי מחול דחוס ואבנים קטנות. מסביב הכל היה מוקף בעצי זית עתיקים שאיש לא טיפח כבר שנים. לפתע שמעתי קול בשיחים שמולי. עיני ניקבו את החשיכה שהשתררה מסביב אבל לא ראיתי כלום. אולי זה שועל או נמיה שברחה בעשב. המשכתי בזהירות להתקדם בשביל, מטר אחר מטר. הרגשתי את החשש מתגנב ללב שלי. ומה אם אלו פורצים שהגיעו מהכפר? למרות הקור הרגשתי זיעה קרה מכסה אותי. לא רציתי לחזור אחורה ולעשות את כל השביל מחדש. הישוב שלנו אמנם לא גדול אך ההיקף שלו לוקח כ25 דקות של הליכה מהירה. כבר הייתי קרוב למדי לבית ככה שהמשכתי ללכת, אוזני כרויות לכל רחש.

"איממלאאה" נפלט מגרוני כששמעתי רעש חזק מאוד בשיחים שלפני. יש שם משהו בוודאות. משהו נפל שם. הרגשתי את פעימות הלב שלי רצות ואנדרנלין משתלט עלי חסר שליטה. יש שם משהו בטוח וזו לא חיה. בחלקיק שניה החלטתי לברוח כל עוד נפשי בי ולחזור על עקבותיי ממש לא עניין אותי מה יש שם או אין שם זה היה משהו שזז  שם, לא משהו קטן. בנאדם ככל הנראה. באותו הרגע הבנתי שיש דמות מאחורי. זיהיתי צללית אדם באלכסון אלי מתקרבת אלי בשקט רגליה מפלסות בתוך העשב. הסתובבתי במהירות  לכיוון השני והרגשתי את ידיים קרות שאוחזות בי בצוואר. "הצילווו" נפלטה לי יבבה אמיתית  וניסיתי להשתחרר בתוך החושך.

"אלללה וואכבר" שמעתי את הקול צועק לי "אאההההה" צעקתי בחרדה. שבריר שניה לפני שהבנתי שהקול הזה מוכר לי.

"אאללללה וואכבר ראש כרוב אחד" אמרה טלי והדליקה את הפנס של הטלפון. "אללה וואכבר פחדנייי" צחקה עלי והאירה את פניה בפנס כמו בערב צ'יזבטים.

"לא פחדתי בכלל" רציתי להגיד. אבל הייתי עוד מבועת מידי. הרגלים שלי רעדו בחוסר שליטה.

"בחיים אל תצחק על הבישולים שלי או שתחטוף, שמעת??"  אמרה טלי בחיוך.  היא כנראה לא הבינה שהייתי בסערת רגשות בתוך החושך. הסדרתי את הנשימה שלי לאט לאט והתאוששתי. לאחר מספר דקות סיימנו את השביל ההיקפי והמשכנו לעבר הישוב

מזג האוויר היה קריר ולח וזה עזר לי קצת לחזור לעצמי.

"את מבינה שאת עוד תשלמי על זה" אמרתי לאחר כמה דקות של שתיקה.

"כן, אני יודעת" אמרה טלי בחיוך של מישהו שמרוצה מעצמו.

חזרנו לדרכים הסלולות של הישוב, דורכים ברעש על עלים יבשים שהצטברו על השבילים הרחבים, מייצרים רעש של אלפי מצות שמורות נשברות עם כל צעד שלנו כשרק פנסי הרחוב חושפים אותנו לסרוגין כשעברנו מתחתיהם.

"סך הכל פינוק כל הקורונה הזו" אמרתי לטלי בעודי צועד בצעדים מדודים, צולח גרם מדרגות אפור עשוי אבן מקומית מסותתת.

"מאווד" אמרה טלי ונותנת לי יד חמה. "תגיד את זה לאלו שיצאו לחל"ת". הוסיפה.

"נכון" עניתי. "מעניין מה המצב של דוד ומיכל" אמרתי כדרך אגב למרות שזה נושא שרציתי להעלות שוב כבר בכמה הזדמנויות לפני כן.

"אה, הם בסדר בדיוק דיברתי עם מיכל השבוע" אמרה מיכל סתמית.

"לא ידעתי שדיברתן,  אחרי מה שעברנו הם דיי נעלמו בחודשיים האחרונים" אמרתי מופתע.

"גם אנחנו נעלמנו" אמרה טלי.

"נכון" , את צודקת. הוספתי לאחר הרהור קל. "גם השגרה וגם הקוןרונה" אמרתי.

"אני חושבת שהשגרה, והקורונה היו בעיקר התירוץ "

"מה הכוונה"? שאלתי בעניין.

"היה צורך לתת להכל לשקוע" אמרה בהרהור "אני חושבת" אמרה טלי וראיתי את עינה חושבות.

"ומה דעתך?" שאלה אותי והאטה את קצב הליכתה.

"אני עדיין לא עיכלתי את מה שהיה. הכל נראה לי כמו חלום מוזר שלא הגיוני שהתרחש אי פעם.

 "אתה צודק" אמרה טלי והמשכנו ללכת יוצאים משביל אחד נידח לשביל נידח אחר בישוב, משוטטים כמו זוג אוהבים בין עצי הזית העתיקים, שמלאו את השבילים הבהירים באלפי כתמים מרוחים שחורים על רצפת הבטון שסביבם.

"ומה את חושבת היום אחרי ששקעו התחושות?" שאלתי בעניין

"אני חושבת שאני יותר מידי פוחדת לאבד אותך" אמרה טלי.
 "מה הקשר לאבד אותי? מה הכוונה"? שאלתי בחוסר הבנה.

 "תראה, השבת הייתה מדהימה, וזה היה מדהים עבורי "- אמרה טלי והנמיכה את קולה,  מביטה ימינה ושמאלה לוודא שאין עובר אורח אקראי שיאזין למה שהיא אומרת.

"אבל אתה ומיכל נראיתם כל כך חמודים ביחד שאחרי זה התחלתי לקנא" אמרה טלי.

"בגלל זה התרחקת ממני מעט בזמן שלאחר מכן, בשבועות שלאחר מכן" שאלתי?

"קצת" ואני לא גאה בזה.  "אז אל תסתכל עלי במבט הזה שלך" אמרה ועשתה לי "נו נו נו" עם האצבע.

"בסדר בסדר" אמרתי בחיוך וקיללתי אותה בלב על הזמן שהיא הייתה רחוקה ממני. חשבתי שזה העומס בעבודה שמתיש אותה.

 המחשבות התרוצצו לי בראש.  יכולתי להבין אותה אולי. חוויה של פעם בחיים עם אנשים אחרים.

 מצד שני אני לא חשבתי על זה ככה כלפי מה שהיא עברה עם דוד, כשהייתה חבוקה בו, מאפשרת לו את הגוף שלה ועוד מתרצת את זה ב"רק בפתח, לא יותר", הפוך, אני באותו הרגע הרגשתי שאני אפילו אוהב את טלי יותר.

 שהאהבה שלנו חזקה יותר וחזקה כל כך שאני יכול להיות עם מישהי שהיא לא טלי ועדיין בלב שלי יש את כל המקום לטלי ורק אליה. שאני אוהב רק אותה. הרגשתי שהאקט עם מיכל היה מעניין אבל לא משהו שליבה בי אהבה אליה או הוריד את האהבה שלי לטלי.

"אתה מבין?" אמרה טלי בשקט, קוטעת את רצף המחשבות המהיר שלי, "ישנתם לכם שמה בתוך המיטה, וזה היה נראה שאתם פשוט מתאימים אחד לשני" אמרה טלי והשפילה את עינה.  

"קודם כל, אנחנו לא מתאימים! שנית – אפילו לא גמרתי באותה הפעם ונשארתי לא מסופק מזה עד היום! ושלישית – גם את ודוד לא הייתם בשקט לאורך הזמן הזה". אמרתי, משתדל לרכך את ההתרסה שבקולי.

"שמעת אותנו"? שאלה והסתכלה עלי ומיד השפילה שוב את עיניה לחולצת הספורט הורודה והצמודה שלבשה עליה.

"נגיד ששמעתי קצת" אמרתי, מנסה להמעיט מערך המידע שזה עתה גיליתי לה.

"ואני מפרגן לכם" הוספתי אחרי שתיקה קלה של שנינו.

המשכנו ללכת בשקט, מאזינים לרעש שנוצר מצעדנו במגע סנדלי השורש ברצפה המחוספסת.

"אני אוהבת אותך, אתה יודע"? אמרה טלי ונעצרה מולי, החיוך החליף את הפנים המופתעות שלה. והביטה בי שוב במבט שגרם לי להרגיש שוב ושוב שעשיתי את הבחירה הכי נכונה לגבי בת הזוג שלי לחיים.

"גם אני אוהב… אותי "עניתי וחיבקתי אותה.

"חה חה חה" אמרה והתחמקה מהחיבוק שלי. אני מבינה שאתה מנסה לבנות את בית המקדש" אמרה טלי.

"אני"? שאלתי בחוסר הבנה? "למה"?

אני אחרת לא מבינה למה אתה אוסף בדיחות קרש בלי סוף." אמרה ודיגדגה אותי. רדפתי אחריה במעלה השביל ותפסתי אותה אחרי כמה צעדים והדבקתי לה נשיקה על הפה. המשכנו להתקדם חבוקים כשכל אחד מוכן להגיב במידה והצד השני ידגדג אותו.

“אז את מסכימה שמגיע לי פיצוי"? שאלתי בחיוך כמה דקות לאחר מכן ודגדגתי אותה, תוקע אצבע אחת בצלעות שלה תוך שאני מנצל את הרגע שהפסיקה לשמור על עצמה כדי לענות לי.

"על מה פיצוי? שאלה טלי וצחקה. אתה עולה מתימן? אתה נפגע גזזת?" שאלה בחיוך מתחמקת במודע ממה שאני בעצם מנסה לגיד.

"גזזת לא, אבל היכרתי מישהו שחבר שלו היה פעם תימני. תופס? שאלתי.

"אין בעיה" אמרה טלי ואני הופתעתי.

"מה אין בעיה?" שאלתי.

"אין בעיה שתזרום עם החבר התימני של החברשך' "

"חה חה חה" ניסיתי לצחוק בסרקזם אבל חמק לי צחוק אמיתי, נהנתי מהבדיחה של טלי.

"טוב, רק אם את מצטרפת אלינו" ניסיתי למשוך בעדינות את השיחה למקום שרציתי.

"בקיצור לא יקרה" אמרה טלי והחישה צעדיה קדימה.

"את סתם גזענית" צעקתי עליה מאחור והשגתי אותה "מה יש לך נגד תימנים"? אמרתי ובו בזמן קלטתי את דוד שרעבי, גבר מבוגר ממוצא תימני, צולע ועיוור בעין אחת (כשהיינו ילדים צחקנו שהשפריץ לו סחוג לעין ), דמות מוכרת ממקימי הישוב שלנו שעדיין מחלק סחוג לכל דכפין בכל ערב שבת, צועד לאיטו בדיוק מולנו ובטוח שמע אותנו.

"ערב טוב דוד" אמרתי בגמלוניות שעה שעברנו מולו. דוד שרעבי לא ענה, ספק שמע אותנו ספק כעס.

"שיטטט" לחשה לי טלי ושנינו התקדמנו מנסים לא לצחקק עד שנצא מטווח שמיעה.

"לא נעיםםם" אמרה טלי ומושכת את המם סופית כדי להדגיש את החוסר נעימות.

"שטויות" אמרתי ותהיתי לעצמי אם אקבל סחוג השבת.

"היית חוזרת על השבת הזו שוב"? שאלתי לאחר כמה דקות של צעידה ושתיקה.

"אני רוצה להגיד שכן, אבל אני אגיד לא" התחכמה טלי.

"למה"?

"לא יודעת" זה היה מדהים אבל התקשתי לראות אתכם ביחד. זה קרע אותי בימים שלאחר השבת. התחושה הזו שאתה נמשך למישהי אחרת. פחדתי לאבד את המקום שלי.

"את אף פעם לא תאבדי את המקום שלך בעיני" אמרתי לה בכנות רבה.

"מה אם פעם תתלהב ממישהי אחרת"? שאלה מתרפקת.

"טלי, זה לא יקרה" והוספתי "זאת אומרת, ברור שיכול להיות שאתלהב ממישהי. זה לא יהפוך אותך למקום שני לעולם. את האדם שאני הכי מעריך ואוהב בעולם ותמיד תהיי שם, במקום הראשון".

טלי שתקה, עטופה במחשבות שאת פשרן לא ידעתי.

"ויותר מזה, מה שלי חשוב זה להיות במקום הראשון אצלך. גם לי היה קשה לראות אותך עם דוד באותו הרגע. אבל ידעתי שאני במקום הראשון אצלך. ואני יודע שזה ימשיך ככה בביטחון מלא ולכן אני לא מרגיש רע עם זה".

"אני לא בטוחה שאני מסוגלת לחשוב ככה ובלי לקנא" אמרה טלי בשקט, עוטה על עצמה ג'קט שעד עכשיו היה קשור לה על מותניה.  "שלא נדבר על הפן הדתי, איזה בושות ועוד רגע ימים נוראים" אמרה והתייסרה הפעם באמת. ראיתי את הכאב שלה ואת החרטה האמיתית שלרגע עברה על פניה כמו רוח לילה קרירה של סוף אוגוסט המבשרת את בואו של החצב והקרמבו.

"אם ככה, אז לא אנחנו לא צריכים לחשוב על דברים מהסוג הזה. חשוב לי שתהיי בטוחה ב100% איתנו". אמרתי והשלמתי ביני לביני עם זה שנהנינו בשבת אחת שלא תחזור. שלעולם לא נפתח שוב לדברים עם אנשים אחרים.  

"את חשובה לי יותר מההרפתקאות האלו. ואני מכבד אותך ולכן לא נמשיך עם זה". אמרתי

טלי הביטה בי במבט שלא יכולתי לפענח. ציפיתי שהיא תודה לי, אבל זה לא קרה. במקום זה היא חייכה. לא אלי.  היא נופפה לזוג חברים שהם גם חצי שכנים שצעדו ממש מולנו, משוחחים בשקט.

"הופהה תראו מי זה משוטט פה" שאלתי בחיוך תוך כדי מרפוק צרפתי לאיציק חברי וחיוך  קטן לאישתו, רינת, שהייתה בהריון מתקדם. למעשה שניהם נראו בהריון מתקדם.

"הלכנו לחפש אתכם" התחכם איציק וחייך.

 שוחחנו והתקדמנו איתם באיטיות לכיוון הבתים שלנו שמוקמו במעלה אותו הרחוב  חלפנו על הבית שלהם, נזהרים ומתחככים בשיחי הגפן שהשתוללו והשתלטו על חלק מהמדרכה.  השיחה הערה משכה אותם ללוות אותנו עד לבית שלנו ששכן במעלה הרחוב. הגענו לפתח הבית והמשכנו לשבת ולדבר על מדרגות האבן הטבעית שמובילות מהרחוב אל הבית שלנו, נהנים מהרוח הקלילה והשיחה המעניינת, בנושא הקורונה כמובן.

בשלב מסוים עליתי להדליק את האור בכניסה שיאיר לנו, והוצאתי בירות, ממתקי גומי ונשנושים. פיצחנו גרעינים  כאילו אין מחר. כאילו זה שבת בערב. ככה זה כשלא צריך לקום פיזית ולנסוע לעבודה. הכל פשוט. וכיף.

פתחתי לאיציק ועבורי בקבוק בפותחן מפלסטיק.

רינת לקחה גם בקבוק לעצמה. כשבאתי לפתוח לה אותו היא אמרה "אני לא שותה בהריון אבל גם לגעת בבקבוק יכול להיות מנחם" אמרה וחיככה אותו בלחי שלה.

"תגידי לי כשתרצי שאחליף לך לבקבוק קר בהמשך" אמרתי בחיוך וראיתי אותה צוחקת.

"מה קרה שאתה לא לחוץ לישון כדי לקום לעבודה?" שאלה והביטה בי.  

 איי לאב יו קורונה זמזמתי לעבר רינת. איי לאב יו וורק פרום הום. קורונה קורונה.. שרתי ופיתלתי את הגוף בריקוד מטופש לצלילי השיר.

נהנתי לראות אותה צוחקת מהשיר הטיפשי שלי והצצתי בטלי שהביטה בי עדיין במבט מוזר שלא חלף.

בשעת לילה מאוחרת נפרדנו לשלום מאיציק ורינת בדיוק שניה לפני שהתחלתי לנקר מול הפרצוף שלהם מעייפות, אבל לא לפני שביצענו חיסול של 2 שקיות גרעינים שחורים ולאחר שהשכנים המבוגרים ממול רמזו בסגירת תריס גלילה מהירה וזועפת שהשעה כבר מאוחרת.

אספנו את קליפות הגרעינים ובקבוקי הבירה הריקים והשתרכנו במעלה המדרגות המובילות הביתה.

שנינו קרסנו למיטה. הנחתי את הכיפה על השידה שליד המיטה, מניח את ראשי על הסדין הרך ועצמתי עיניים.

"שמוליק, נרדמת"? שאלה טלי בשקט.

"כן" עניתי וחיקתי קול נחירה מוגזם.

"אני לא יודעת למה אני כל כך קנאית".

"שמוליק?" שאלה משלא עניתי. "נרדמת?"

"לא", אני פשוט לא יודע איך לענות.." אמרתי.

 "כן בא לי לאפשר לך את הפעם הזו" אמרה טלי, פניה מונחות קרוב מאוד לפני. הסתכלתי בעניים היפות שלה ואהבתי אותה.  

"טלוש, אנחנו לא נפגע בך. וזה בסדר. נוותר על זה". אמרתי בלב שלם ונישקתי את המצח שלה.

"אני לא רוצה שתוותר על זה" אמרה והביטה בי בעיניים ישר לתוך העיניים שלי.

 "וזה אפילו קצת מחרמן אותי" אמרה בקול שקט יותר, כשראתה שאני שותק.

באותה שניה הייתי ער לגמרי. לא צפיתי את זה בא. "מה הכוונה?" שאלתי בזהירות.

"זה קצת מחרמן אותי שאתה מסוגל להמשך גם לאחרות" אמרה ותלתה בי מבט לראות את התגובה שלי.

"מה הכוונה?" שאלתי והרגשתי באופן לא צפוי את האיבר שלי מתקשה בשנייה אחת, מאפס ל100 והוא כבר עמד בתוך הפיג'מה.

"בתיאוריה זה גורם לי להתחרמן מזה. שאתה מסתכל על מישהי אחרת ויכול להמשך לשדיים שלה למשל" אמרה בבישנות לא אופיינית.

הרגשתי שהמסע שעשינו בחודשים האחרונים היה רק הקדמה למשפטים האחרונים.

"אתה נמשך גם לבנות אחרות הרי" המשיכה והרגשתי איך הסיטואציה הזו מחרמנת אותי בעוצמה.

"נכון" עניתי והרגשתי בושה קטנה בתוכי לשוחח על זה עם טלי.

"אז זה קצת מושך אותי" ענתה ומחתה את כל הבושה שצצה ברגע שלפני, בעוד היה שלה נשלחת ישירות אל הזין שלי. הרגשתי בעננים כשהיא ליטפה אותו.

"הוא כזה תפוח וגדול" אמרה חסרת נשימה, מערסלת אותו בידה.

"זה תמיד היה ככה"? שאלתי מנסה להתעלם מהעונג שמצטבר לי בין הרגלים עם מגעה של טלי.

"איפה שהוא בתוכי, כנראה שכן, זה חרמן אותי" ענתה.

"ואוו" אמרתי בכנות. אף פעם לא אמרת את זה..

"נכון, כי זה משהו חבוי כזה בתוכי.. אני אוהבת שאתה מיני כל כך, ושאתה נמשך לאחרות…ועדיין לא יודעת אם הייתי רוצה ש.." אמרה והשתתקה.

"ואת נמשכת לבנים אחרים"?  שאלתי אותה, מנצל את רגע הפתיחות הזה שנוצר ביננו.

"ממש לא" ענתה.

"מה, אף פעם לא?" שאלתי ולא ידעתי אם לשמוח שהיא רק שלי או להתבאס שהיא סגורה מהצד שלה.

"אולי פעם אחת." היא הסיפה, בוחנת את מבטי.

"לדוד"? שאלתי בסקרנות, ומהולה בקינאה קלה..

גם, אבל  לא הוא. ענתה.  "אני אספר לך כשאני אוכל" אמרה וליטפה לי את הזין הזקור ומיד שאלה "אתה נמשך למישהי מהחברות שלנו"?

למרות שהייתי מאוד מחורמן הובכתי קשות מהשאלה וקצת נבהלתי. "לא חושב" עניתי.

"אין סיכוי" אמרה לי וסתרה קלות על השמוליק. אילו היה לו פה הוא היה נאנח בהנאה.

 "נכון אתה נמשך לשירה"?  התפתלתי לנוכח הזיהוי המדויק.  שירה היא חברה טובה שלנו ובעלה חבר טוב שלי, אנחנו גרים מרחק של כמה רחובות. תמיד היה לנו חיבור טוב. והיא גם יפה נסתרת כזו, כזו שלא בוודאות יודעת שהיא כזו.  

"שירה היא ידידה טובה אבל אני לא נמשך אליה.." ניסיתי להסיט נושא. "אולי קצת" אמרתי כשראיתי את חוסר האמון על הפנים של טלי ויודע שאני הולך לסבך את עצמי בגדול. אבל להפתעתי במקום שטלי תכעס עלי היא רק אחזה בשמוליק חזק יותר, עינה עצומות בעודה מרטיטה אותו  באיטיות בידיה.

"מתי הפעם האחרונה נמשכת אליה"? שאלה אותי וטיפסה עלי מכוונת את הזין לבין רגליה מבלי להוריד את החצאית. "מאוד מזמן" התכוונתי להגיד. אבל האמת ברחה לי מהפה בעוד טלי משפדת את עצמה על הזין שלי.

"בשבת האחרונה כשהם היו אצלנו" עניתי בחשש ובחרמנות.

"תתאר לי מה היה" פקדה עלי טלי בעודה עולה ויורדת על האיבר שלי בעיניים עצומות אוחזת בו שלא יברח מבין חלציה. היבטתי בשדיה העטופים בחזיית ספורט בהירה וצמודה והרגשתי סחרחר מחרמנות. הרגשתי כמו אסיר בידיה באמצע חקירה וכנגד כל הגיון הוא מספר הכל לחוקר. ועוד נהנה מזה.

"היא התכופפה כדי להרים צעצוע של אחד הילדים מהרצפה" אמרתי מתנשף וחסר שליטה על מה שיוצא לי מהפה.

"ומה חירמן אותך בזה" אמרה מתנשפת.

"ראיתי לה את כל החזה" אמרתי בזהירות, לא מאמין שאת זה אני מעלה מול טלי.

"ואוו כן תמשיך לספר" אמרה. "אז ראית לה את כל הציצי? "

"את רוב החזה" עניתי, מתקשה להגות את המילה הזו ביחס לידדה טובה של שנינו.  "וכל השאר היה עטוף בחזיה".

והתחרמנת על החזיה שלה"? שאלה טלי והגבירה קצב בעוד אני בתוכה. עולה ויורדת לאורכו של הזין ומוציאה אותי מפוקוס. "כן" עניתי מתנשף במהירות.  הם היו צמודים  כל כך לבד החזיה שרק רציתי שתשאר ככה..הרגשתי את הגמירה כבר מעבר לפינה והחזקתי את עצמי, נהנה מטלי שמעולם לא היכרתי. הרגשתי הגבר הכי בר מזל ביקום כולו.

"איזה חזיה הייתה לה"?  שאלה טלי.

"צבעונית דהויה כזו, צמודה ממש".

"אתה כזה חרמןןן" אמרה טלי. "בא לי שתהיה עם מישהי אחרת רק כדי שתספר לי על זה אחר כך" והרגשתי אותה מגיעה לגמירה. תפסתי לה בשדיים הארוזות בחזיה ולחצתי חזק על הפטמות.

"כןןןןן תמשיך" התנשפה בכוח ונצמדה אלי. "אני אוהבתתת שאתה חרמן כל כך כןן תמלא אותיי".

"טלייי"

"כן, תמשיך".

"לא, חכי שניה. זה יפתח, נכון"?

"מה יפתח"? שאלה טלי והביטה בי במבט רעב.

"אל תמשיכי לזוז, חכי שניה" אמרתי לה.

"זה יפתח, מי שאת נמשכת אליו"  אמרתי לה. יפתח הוא מורה לספרות בבית הספר שלה. בחור גבוה שהבלורית הבהירה שלו סובבה לא מעט ראשים כשהיה צעיר. כיפה סרוגה שטוחה מעטרת את קדמת הראש שלו כמו מדריך בניעקביסטי ממוצע, גם היום כשהוא נשוי עם ארבעה ילדים.

"אולי" אמרה טלי נבוכה וירדה ממני.

"לא חשבתי אחרת" אמרתי בחיוך. מה את אוהבת בו?

"לא אמרתי שזה הוא" אמרה טלי בעודה מחליפה צבעים כמו עיר חרדית בזמן קורונה.

"אוקיי, ואם זה הוא, מה את אוהבת בו"?  

טלי שתקה.

"אני סיפרתי לך הכל" אמרתי נעלב.

"טובבב" אמרה טלי. "יש לו קטע שאני אוהבת, האיזור של הג'ינס עם החולצה..הוא ממש כמו אצלך. ממש אפשר לראות את הצורה של השמוליק עליו.." אמרה והתמוגגה בעודי מלטף אותה.

"ואוו אז את מדמיינת אותו מידי פעם"?  שאלתי בעודי משכיב אותה בעדינות על המיטה, מפסק את הרגלים שלה וחודר אליה.

טלי עצמה עיניים, מעונג ומתוך נסיון לדמיין את יפתח.

"לפעמים" אמרה לי בקול חנוק.  הסתכלתי על הפנים המתוחות בהנאה  ומבוכה וחדרתי עמוק לתוכה. מביט בעיניה נפערות אל מולי בעונג.

"כןן תמשיך" השתוקקה טלי.

"את מדמיינת את עצמך עומדת מולו" לחשתי לה בעודי בועל אותה כדין.

"לא מעניין אותי להתרכז בו עכשיו" מחתה טלי ואני רק המשכתי.

"את יורדת על הברכים שלך אל מולו" המשכתי בעודי חודר אליה באיטיות כדי לא לגמור.

"אוףף תפסיק לדבר עליו" אמרה טלי בקול  לא משכנע מביטה בי בעניים הירוקות שלה. החזה שלה עלה וירד מולי בנשימות עמוקות, חזיית הספורט נצמדה עוד לשדיים התפוחות שלה.

"את אוספת את השיער שלך אל מולו" המשכתי ללחוש ולדחוף את הזין שלי לתוכה בנחישות וראיתי אותה מתפרקת אל מולי. יבבות אמיתיות ודמעות של הנאה זלגו מעניה, בעודה מייבבת ובוכה מתשוקה חסרת שליטה. הרגשתי את הזין התפוח שלי מזיל טיפות זרע של טרום גמירה והרגשתי שבקרוב לא אוכל להחזיק מעמד לנוכח הבכי המשתוקק של טלי.

"כןן תבכי, מותר לך" לחשתי לה באוזן והצמדתי לה נשיקה לפה הרטוב בעודי עולה ויורד בתוכה.

"את שולחת את הידיים לכיוון הג'ינס ההדוק שלו" המשכתי להמחיש לטלי את הפנטזיה כפי שהיא מעולם לא העזה לדמיין. ראיתי אותה נכנעת לנוכח התיאורים שלי, וההתנגדויות שלה התפוגגו והיא כולה הייתה מרוכזת עומדת בדמיונה אל מול אותו יפתח.

"פותחת כפתור אחרי כפתור..ומוציאה את…" השהתי את המילה הבאה, סוחט ממנה עוד רגע מותח..

"כןןן תמשיך" אמרה לי טלי בבכי.

"את מוציאה את הזין שלו מתוך המכנסים כשהוא עטוף בתחתונים כחולים כהים.."

"אוףף אתה כזה סוטה שמוליק אתה כל כך" אמרה טלי בעודה מזיזה את האגן שלה מתחתי בעוצמה ובטירוף חושים. "אני עוד מעט גומרתתתת"

"את מנשקת לו את הזין מבעד לתחתונים" המשכתי בשאריות הכוחות האחרונים שלי לפני שאני גומר לנסות לסיים משפט..

"אני גומרררתתתתת" צעקה טלי כאילו לא היינו בבית עם הילדים.

"אני גומרררר" יבבתי גם אני בעודי מתפרץ בתוכה, מטחי זרע חזקים וסחרחורות תענוג עטפו אותי מכול עבר. זיעה קרה כיסתה את גבי בעוד אני לא נושם, כל גופי מרוכז בגמירה המרטיטה.

"כן תמשיך עוד עודד" התחננה טלי ואני המשכתי לפמפם במהירות עצומה ומרגיש אותה נפתחת ונסגרת עלי בעוצמות. גמרתי בעוט מטחים בעוד טלי פרפרה מתחתי.

נשכבנו שנינו רועדים וחסרי נשימה בתוך מיטה מלאה בנוזלים של שנינו.  הזענו בטירוף והריחות שבחדר הטריפו אותנו. "זה היה מצויין" אמרה טלי וחבקה אותי והסתובבה בתוך זרועותי ונרדמה תוך כמה שניות על הצד, שקועה בשינה עמוקה. אני שקעתי כהרגלי במחשבות. מליון שאלות לא פתורות התרוצצו לי במח ובעיקר שאלתי את עצמי מי האישה הזו שהפתיעה אותי כל כך בחודשים האחרונים, ואיך אני מצליח להביא אותה לפתיחות כזו יותר. אהבתי את השינוי המפתיע והמדהים שהיא עברה ובלית ברירה גם אותי. חצי שעה לאחריה שקעתי בשינה עמוקה.  

—————————————————————

התעוררתי בבוקר בשעה מוקדמת יחסית וצעדתי למקלחת שלנו. משכתי את הידית הכסופה ונתתי למים להתחמם לטמפרטורה שאני אוהב, ונכנסתי למקלחת. הייתי מותש מהשינה המאוחרת. נגעתי בעדינות בשמוליק שהיה קטן ומכווץ משדר לי "עזוב אותי באימא שלך, הייתי אתמול במשמרת ערב אל תעביד אותי כפולות". חייכתי לעצמי נוכח הבדיחה שקפצה לי. המים אוששו אותי ואיפסו אותי. התחלתי להריץ את ליל אמש בראש. נזכרתי בשיחה שלי עם טלי, נזכרתי שגיליתי לה שנמשכתי לשכנה שלנו ומיד הרגשתי את שמוליק מתעורר ונמתח כאילו ממשמרת הלילה עברו חודשים ארוכים של יובש.

אוננתי לעצמי במקלחת בתשוקה בתוך האדים החמים שעטפו אותי, חשבתי על טלי, על שירה השכנה, וכמה  החזיה שלה הייתה סקסית, על יפתח ועל המשיכה המקסימה של טלי כלפיו, אוננתי במהירות וגמרתי בעוצמה על עצם השיחה שלנו מאתמול, שהייתה הדבר הכי מגרה שחוויתי, יותר אפילו מהמגע הפיזי עם מיכל.

לאחר שגמרתי חפפתי במהירות ויצאתי לחצי שעה קפה בגינה לפני שאפתח את המחשב נייד מהעבודה ואתחיל לעבוד.

איי לאב יו קורונה, קורונה קורונה. —————————————————————

אמת או חובה לשומרי נגיעה – חלק ה'

הקדמה: הסיפור הזה הוא המשך לסיפור אמת או חובה לשומרי נגיעה – חלק ד'.  כדי להבין מה קורה כאן חשוב מאוד לקרוא את הסיפור מההתחלה. 🙂

לאחר שטלי ודוד נרדמו, המתנתי עוד מספר דקות בשקט, לוודא שהם רדומים לחלוטין.הצימר היה דומם ושקט, האזנתי לזימזום המרגיע של השקט בגזרה הצפונית של המדינה הכי רועשת במזרח התיכון.

מיכל שעטפה אותי בחיבוק מאחור עדיין ישנה. ליטפתי אותה לאורך ידה בעדינות והשתחררתי אט אט מאחיזתה. תהיתי לעצמי אם היא תירתע ממני באינסטינקט כשתרגיש שהיא מחבקת אותי ולא את בעלה.

תוך כדי שניסיתי להשתחרר מיכל התהפכה תוך כדי שינה, ועברה לישון על הבטן. רגליה פרושות ברישול על המיטה הצחורה. שיערה הכהה שפוך על הסדין, ובמבט מלמעלה אפשר היה לחשוב שזה יום צילום  ומיכל היא דוגמנית של מצעים או של משקפי שמש. הסתכלתי עליה בשקט. גופה הנחה עולה ויורד בכל נשימה.

"הלוואי שהיא עדיין בעניין שלי" חשבתי לעצמי.

 לא ידעתי מאיפה להתחיל בכלל. אין לי ניסיון עם נשים מלבד טלי. וטלי נורא אוהבת ליטופים אבל מי אמר שככה זה גם עם מיכל? ומה אם היא תתעורר ולא תאהב את הליטופים?

החלטתי להתחיל ולראות מה יקרה. הצצתי לפני כן לאזור הסלון הרחב של הצימר דוד וטלי כדי לוודא שהם עוד ישנים. למרות כל מה שהם עשו, אני הרגשתי לא נעים לעשות משהו מולם. הצימר היה דומם ורגוע. אחרי שווידאתי שהם ישנים, התחלתי לנשק באיטיות את תנוך הרגל של מיכל. מעט מעל הקרסול. נשיקות קטנות ועדינות. כמה נשיקות קטנות. בלי תזוזה של מיכל שהמשיכה לישון. ליטפתי את הרגל לאורך השליש הראשון. מאיזור השוק כלפי מטה. טלי מגיבה ישירות למגע המסוים הזה. אבל מיכל כנראה לא התחברה למגע הזה, והגיבה בחוסר תגובה.

החלטתי לנסות איזור אחר בגוף. זכרתי ממאורעות היממה האחרונה שמיכל מאוד אהבה שנגעתי בה בשטח המפורז שבין החזה לבין הכתפיים. ירדתי מהמיטה באיטיות והקפתי אותה כך שעכשיו התיישבתי ליד הפנים של מיכל. יכולתי לשמוע את הנשימות הסדירות שלה עולות ויורדות ברוגע. הפנים החלקות שלה שידרו שלווה.

בחוץ הערב החל לרדת. מהחלון הגדול הצופה לנוף נראו פנסי רחוב רחוקים, יוצרים קווים מעוגלים של אור לאורך הכבישים שנבנו בשנות ה80 על פני הנוף ההררי. באוויר התחושה המוכרת של צאת השבת המתקרבת מסמלת את החזרה לשגרה, מתגנבת כמו ריח של מאפה שמתחיל להישרף בתנור ביתי.  כל זה היה לא רלוונטי עבורי, בעודי מלטף את מיכל, מתחיל בחלק הקידמי של הכתף. על החולצה. מלטף בעדינות, מצייר קווים פשוטים על החולצה שלה וממשיך את הסיבוב הלוטף עם גב כף היד שלה. לחיצות קטנות על אזור הכתפיים והגוף שלה מתחיל להגיב לאט לאט. המשכתי בעדינות רבה ללטף את אזור הכתפיים, הפעם יורד מעט יותר לכיוון החזה, שהיה תפוח ובולט. הרגשתי שהיד שלי נמשכת ישירות לשם, אבל לא התכוונתי לגעת בחזה המפתה לפני שאדע שמיכל מוכנה ובעניין.

ראיתי שהליטופים שלי מעוררים אותה לאט לאט מהשינה. במקביל לידי השמאלית המלטפת, שלחתי את ידי הימנית לאיזור הבטן שלה. עקב הלידות שהיא עברה, היא לא הייתה שטוחה לחלוטין, אבל זה רק השרה עוד אינטימיות לסיטואציה. ליטפתי את איזור הטבור, בתנועות טיאטוא עדינות מאוד, יוצר פסים לבנים שנעלמים לאחר מספר שניות על עורה החלק עם כל מגע של ידי.

 ירדתי לאט לאט לאזור קו ההפרדה שבין החצאית שלה, מלטף באזור החצאית שלה בעוד בידי השנייה אני ממשיך ללטף את החלק העליון של החזה שלה. מיכל הראתה סימני התעוררות ראשוניים. נשימותיה הפכו ארוכות יותר. נראה שהיא נהנית מהמגע המלטף ומתחילה להיות מודעת אליו. ליטפתי בתנועות סיבוביות באזור החזה שלה, מגביר את רדיוס הסיבוב בכל כמה סיבובים כך שהיד שלי מתקרבת לאט לאט לאזור הפס שבין שדיה היפות. במקביל ידי השנייה המשיכה ללטף את בטנה, ומידי כמה ליטופים הרגשתי את מיכל מתקמרת אל ידי, מבליטה את איזור החלציים שלה. כאילו אומרת "תגע בי" ללא מילים. הרגשתי את השמוליק שלי מתקשה לאיטו בתוך המכנס. הוא בהחלט היה שמח להתקדם, אבל המשכתי בשלי, לאט לאט. מתענג על נשימותיה הרכות של מיכל שהפכו תובעניות מליטוף לליטוף.  לאחר כמה דקות של ליטופים הבנתי שהיא ערה אבל לא פותחת עדיין עיניים. לאחר עוד כמה דקות ליטוף, כשגופה שידר לי בבירור שהיא ערה ומתאוששת, חזרתי לקצה המיטה אל הרגלים  היפות שלה, שכעת היו פתוחות מעט יותר. הפשלתי בעדינות את החצאית הרכה שלה והצצתי בחצי מבט לעבר פניה. לשמחתי, הם חייכו אלי  דרך שפת הגוף שלה. מבלי לחייך. החזה שלה עלה וירד בנשימות ארוכות עם כל תנועה שלי מתחת לחצאית שלה. הפשלתי את הבד הרך עוד יותר וכבר עברתי את הברך.

 ראיתי את רגליה נפתחות עוד קצת, כמהות למגע. יכולתי לראות שמבין חלציה הציצו התחתונים, צמודות ומפוספסות בצבעי שחור ולבן אופקיים. דימיתי לראות את הגבעה המקומרת, המקום בו התחבאו שפתיה המלאות.  קירבתי את אפי לרגליה והרחתי את השוק העליונה החשופה מעט. בליל הריחות והמראות הפנט אותי, והתחלתי לנשק מעט את שוקה, עולה אט אט לעבר החצאית, מזיז באפי את שולי החצאית כדי לפנות מקום לנשיקות שלי. ראיתי שהיא כבר לא מנסה להסליק את העובדה שהיא ערה. היא שלחה יד עדינה וליטפה לי את הראש. דוחפת בעדינות את ראשי המנשק לכיוונה. המשכתי לנשק בעדינות בעודי נהנה מהמחווה שהייתי זקוק לה כל כך. שמיכל אכן מבינה שאני פה ושזה בסדר. 

"שלום, פה זה גן עדן?" לחשה מיכל בעיניים עצומות, מחייכת לעצמה, נהנית מהנשיקות הקטנות שלי לאורך רגליה. 

 "לא, פה זה גהינום" אמרתי והפלקתי קלות  עם גב כף היד שלי על הירך שלה. מה שגרם לה להתנשמות מהירה.

"אז שווה להיות בגהינום" אמרה מיכל והטיבה את רגליה כך שאוכל לנשק גם בחלקים הפנימיים של הירך. נישקתי את ירכה, ועליתי עוד במעלה הירך לאט. למיכל היו רגלים ארוכות ויפות, עובדה שלא נעלמה גם ממנה, ותמיד נהגה ללכת עם חצאיות קלילות ומלטפות בנדיבות את רגליה, כאלו שבזמן שיש רוח, עולות גם מעל גובה הברך, שהוא כידוע בכל אולפנה, המדד הראשי לצניעות.

ואני נישקתי כעת את הרגלים האלו. בעדינות וברכות, אך בנחישות, שפתי תובעות בעלות על עוד חלקים מירכה הימנית של מיכל, עולה במעלה הירך ואט אט מסיט את החצאית הבהירה כלפי מעלה באפי, דוחף אותה עוד ועוד לעבר חלציה של מיכל. הייתי קרוב כבר אל התחתונים  של מיכל, והריח המעקצץ והנעים החל להתפשט אט אט, מגלה את שמתחיל להיקוות בתוך תחתוניה של מיכל, שהייתה שלי עכשיו.  

הרגשתי מגורה יותר ויותר מהמצב. התחלתי לנשק לאט, ומסתכל על המראה של הגוף הרפוי. מנסה לחקוק אותו בזכרוני לעתיד. סנטימטרים ספורים לפני שהגעתי לבד המתוח של התחתונים מיכל קימרה את גופה כלפי. נתתי מבט לעבר עיניה המצפות והרגשתי שאני דוהר על אופני הרים, פי מנשק לאט ובתאוותנות את ירכה, מתקדם סנטים אחר סנטים בעוד מיכל סוגרת עלי אט אט את רגליה, כמו גשר מעל נהר רחב הנסגר אט אט על ספינה העוברת דרכו, כולא אותה בפנים, כך מיכל, דוחפת את ראשי לעבר ראש המשולש שלה, פסגת שאיפותיו של כל גבר שאיננו חובב גברים. התקרבתי עד מאוד קרוב לבד התפוח, הרחתי את הריח המיוחל באופן שלא ניתן היה להכחיש. עוד סנטימטר אחד ואני שם, יונק בתאווה את חלציה המיציים. התקרבתי עוד חצי סנטימטר, מרגיש את רגליה של מיכל סוגרות עלי.

ברקע שמעתי תזוזה בצימר, פחדתי שמישהו קם ורואה אותנו. פחדתי להתבייש. אבל מיכל וביחד עם החרמנות שלי לא אפשרו לזוז.

נישקתי בקצה שפתי את הבד התפוח. יותר לא נוגע מנוגע. נגסתי בשפתי את הבד הרטוב שלה בעודי מתרחק ממנה בכל פעם שהיא דוחפת את איבר המין שלה כלפי. מענה אותה בנישוקים קטנים  בעוד היא תובעת את כול פי.

הרגשתי את הזין שלי מתוח ורציתי כל כך להרגיש אותו קרוב אליה. אבל המתנתי עוד קצת. פיציתי אותי ואותה בנגיסות עמוקות יותר בתחתונים נוגע בקצה לשוני באיבר שלה, טועם את הטעם שנספג בתחתוניה.

"תמשיך זה נעים לי" אמרה מיכל בשקט ובתקיפות.

ואני המשכתי.

הסטתי את בד התחתונים בקצה האצבע שלי, נזהר לא לגעת בה. רציתי למתוח את החבל ככל הניתן. הפות שלה היה תפוח מאוד, חלק ורטוב. הבנתי  שבעוד אנחנו גמרנו כולנו, מיכל נשארה ללא גמירה בסיבוב הקודם מה שהסביר את הרטיבות הרבה שלה.

הריח כעת היה עמוק וחזק. שאפתי ממנה נשימה עמוקה.

הרעשים בצימר הפסיקו. כנראה טעיתי ואיש לא התעורר. 

קירבתי את הפה שלי קרוב מאוד אל הבד הספוג, ממש יכולתי להרגיש את קצות הבד נוגעים בשפתי.  אותם הרגעים שהיו עבורי טהורים. טהורים באמת. הרגשתי שאני משיל מעליי עול כבד, שלא ידעתי שכיסה אותי דורות על דורות. עול של מנהגים, של תרבות, של כל מה שהורגלנו אליו. פתאום הרגשתי חופשי. חופשי באמת. צמוד לאיבר של מיכל, ליד אישתי. שאמנם ישנה ככל הנראה אבל אני בטוח שהיא שמחה שאני נהנה. כמו ששמחתי בשבילה. הסרתי לרגע את עול הקינאה הטורדת. החוויה לא הייתה מינית רק, היא הייתה כמו שיכרון חושים, שיכרון שנובע מהפרה של הגבול, אולי הגבול האחרון. כזו פריצת גבול שיתכן שאדם יחוש אותה כתינוק שעד עכשיו זחל על 4 וכעת הוא לומד ללכת. הגוף שלי נרעד בצמרמורת ארוכה. ראיתי את השער אל מולי, את השער שמפריד ביני לבין חופש שלא היכרתי, שלא העזתי לדמיין שקיים. "כן, אני רוצה לעבור בשער הזה" אמרתי לעצמי בראש וצללתי אל תוך התחתונים של מיכל, מנשק אותם בתשוקה בלתי נשלטת. תשוקה מינית אבל יותר מזה התשוקה לחיים.

"ואווו" נהמה מיכל בעיניים עצומות כשנעצתי את לשוני בתוך השפתיים מכוסות התחתונים שלה והזזתי את כל הראש ימינה ושמאלה, ואיתו גם את הלשון הנעוצה שלי.

מבלי לשחרר את הלשון מבין שפתיה של מיכל התחלתי ללכך את שפתיה התחתונות בעוד אני מלטף ביד פנויה אחת את ירכיה.

הרמתי את הראש לרגע, ומושך כלפי מטה את תחתוניה של מיכל. חגגתי. לא הייתי צריך לאט. מיכל סגרה את רגליה כדי לאפשר לי להוריד את התחתון. הורדתי אותו, שאפתי אותו בנשימה עמוקה והשלכתי לרצפה מצופת העץ. פתחתי שוב את רגליה של מיכל, והתחלתי לנשק שוב את יריכה במהירות, עולה מעלה בעוד היא מפסקת את רגליה ומאפשרת לי לגעת בחלציה. הוצאתי לשון והתחלתי ללקק המשולש, מלמטה למעלה, מרטיב את הפות שלה ברוק שלי ובמיצים שלה.

כל הזמן הזה העיניים של מיכל היו עצומות וחיוך רחב על פניה, חיוך שהתחלף  והפך מידי פעם לתשוקה מיוסרת כשכבר לא עמדה בהנאה הרבה שהרגישה עם כל ליקוק לשון שלי.

רציתי לחדור למיכל. רציתי את זה יותר מהכל. לא חשבתי בכלל לשאול אם היא על גלולות או לא. פשוט הייתי זקוק לה. אבל, ידעתי שאני אגמור מהר מאוד. ורציתי לפנק אותה, אז לא התקרבתי אליה עדיין. כדי להקל קצת על הלחץ חיככתי את הזין שלי על הירך שלה, בעוד אני ממשיך לנווט בנבכי חלציה של מיכל.  החלטתי שהיא תוביל ועד שהיא לא תבקש במפורש שאכנס אליה אני לא אתקדם. לא הייתי זקוק להתלבט הרבה מידי. מיכל הזדקפה במהירות.

"אני עוד שניה אגמוררר" אמרה בעניים מצועפות. "חייבת קצת לנוח, בא לי עוד".

זזתי מבין הרגלים שלה בזהירות, ונתתי לה להתעשת.

"בוא לפה" אמרה מיכל ומשכה לי את המכנסיים כלפי מטה. הורדתי את  המכנס המופשל ושכבתי על המיטה בתחתונים וחולצה. תוהה לעצמי איך תרגיש טלי עכשיו אם היא תתעורר. מיכל לא המתינה הרבה והתחילה ללטף את בד התחתונים, אוספת את ראש הכיפה בידה, אוחזת בה ביד דרך התחתונים, מערסלת את קצהו בידה.

"ואיי הוא כל כך נעים" אמרה מיכל ועינה החולמניות נעוצות באיבר הזקור, בוחנת את ההבדל בין מה שהיא מכירה לאיבר שלי.

"תהיה גבר ואל תגמור, שמעת?" אמרה ספק אלי ספק אליו, והפליקה בקצה אצבעה על ראש הכיפה, סוחטת טיפות שקופות של נוזל טרום זרע.

"אני על הקצה כבר שעה!" אמרתי , תוך שאני חושב בראש על תרגילי מתמתיקה שכל כך שנאתי מהתיכון כדי להוריד את רמת התשוקה שלי לאישה הנהדרת הזו. 

"שמוליק" מיכל תלתה בי עיניים גדולות. מודעת לחלוטין שהיא מצליחה לסובב אותי.

"כן"? אמרתי ופתחתי עניים גם בעצמי, מנסה לעשות חיקוי לא מוצלח של מיכל.

"אפשר להכניס אותו לפה"? שאלה בעיניים משתוקקות.

"כןןן" עניתי לה, כולי משתוקק להרגיש את השפתים האדמדמות שלה עלי.  למה את שואלת?

"כדי שלא תגמור לי ברגע" אמרה מיכל. וכדי להדגיש את הסיכון היא לחשה לי  "אני עוד רוצה להרגיש אותך עלי" משפט שרק גרם לי לטפטף עוד.

"תכניסי לאט לאט וכשאני אגיד לך לעצור תעצרי מיד ותוציאו אותו מהפה" לחשתי לה בתשוקה.

"בסדר" לחשה מיכל והתחילה להתקרב לעבר הזין שלי. היא החלה להכניס אותו לפה, בתחילה רק את איזור הכיפה. לא מוצצת רק סוגרת שפתיים חשוקות על הכיפה בעדינות. סוחטת ממני טיפות קטנות ושקופות של זרע לתוך פיה.

בעודי שוכב על המיטה הרגשתי כמו בפסגה של הר גבוה לאחר טיול של ימים ארוכים.

"אתה טעים, אתה יודע"? שאלה מיכל בעודה מוציאה אותו מהפה.

"לא" עניתי. "מעולם לא טעמתי." התבדחתי בגמלוניות.

"בדיחה עלובה" אמרה מיכל בחיוך וחזרה להתעסק בשמוליק המתוח.

"צודקת" ניסיתי להגיד אבל יצא לי הברה צרודה בקושי, כשנשימתי נעתקה מרוב הנאה כשמיכל החלה להתקדם בפיה לאורך האיבר המתוח שלי.

"זה כל כך טובבב" אמרתי בשקט, עוצם עיניים בתשוקה בלתי נשלטת, ומכריח את עצמי לפתוח אותם כדי לראות את המראה של מיכל גוהרת עלי שואבת אותו לתוכה.

"כן יותר מהר" אמרתי לה בקול תקיף מתשוקה. 

ואז שמעתי דפיקות. רחוקות מעט אבל חזקות ורמות. לא בדלת של הצימר שבו היינו, הצימר של דוד ומיכל. אלא בצימר הראשון. שלנו. דפיקות חזקות. דחופות משהו. מיכל גם שמעה את הדפיקות והתיישבה מייד.

"מה זה" לחשה לי מיכל בבהלה. מיטיבה את השמלה שלה.

"אני לא יודע"  עניתי לה כשבראשי מתנוססות אותן השאלות. וכאילו כדי לחזק אותן שוב שמענו את הדפיקות, דחופות ואסרטיביות. שמעתי קול של גבר מבוגר דופק על הצימר שלנו.

"חברים, יש הקפצה". צעק כלפי הדלת הסגורה של הצימר, קולו רועם.

הדפיקות נפסקו ל5 שניות ולפתע הן חזרו לדפוק, והפעם הן היו על הדלת שלנו.

"חברים קומו מהר יש הקפצה" הזדקפתי מיד במיטה ומיכל יישרה עוד את חצאיתה במהירות. הרמתי את מכנסי המופשלות ורצתי אל הדלת, כשמיכל בעקבותי. בזווית העין ראיתי את טלי ודוד מתעוררים מהרעש של הדפיקות.

הגעתי לדלת כשמיכל אחרי, קושרת את כיסוי הראש על השיער שלה.

באופן מוזר, המתנתי עד שתסיים לקשור את כיסוי הראש, כאילו הייתה אישתי. ורק לאחר מכן פתחתי את הדלת.

"מה קרה" שאלתי

"יש הקפצה, כמה חשודים זוהו נכנסים מאיזור קוניטרה וסימנים מראים שיתכן שהם מתחבאים כאן באיזור התעשייה" אמר בדרמטיות ומצביע על אסופה של מבנים מאורכים שנראו כמו לולים וכמה מבנים דו קומתיים רחבים על פני הרקע, במרחק של כמה קילומטרים מאיתנו. נזכרתי שראיתי אותם מימין כשעשינו את העלייה במעלה ההר לכיוון הצימר לפני.. יומיים בלבד. מדהים כמה עברנו ביומיים האלו, חשבתי לעצמי.

הרגשתי את היד של מיכל מחבקת לי את הגב מאחורי. מתוך לחץ. בעל הצימרים הסתכל עלינו, ומבט מבולבל על פניו. כנראה נזכר לפתע שהגעתי עם מישהי אחרת. אבל בין אם הבין ובין אם לא, הוא היה מנומס מספיק בכדי לא לשאול.

"איפה החברים שלכם מהצימר השני"? שאל בענייניות. "מכיוון שהצימרים לא מוגנים מספיק אני צריך שתגיעו ישירות לממ"ד שנמצא בקצה הישוב. שזה בעצם ממש תחילת השביל שבו עליתם בדרך לצימר."  אמר והצביע בידו צפונית מאיתנו. בין השיחים הציץ מבנה ריבועי וסתמי, חסר יחוד או צבע, שהיה אמור להגן עלינו.

אתם צריכים ליווי או שתגיעו?"  שאל והחל לעשות צעד לכיוון השביל לפני שעניתי.

"לא אין צורך, תודה. נגיע תוך כמה דקות". אמרתי.

נכנסתי לחדר במהירות, נכון להעיר את דוד וטלי. הם כבר היו ערים ועל הרגלים. הם התעוררו במהלך הדפיקות הראשונות ככל הנראה ובזמן ששוחחנו עם בעל הצימר הם כבר קמו. דוד סידר כבר בשורה רבעיית כוסות חד פעמי עשויות נייר עבה לשתיה חמה ומילא בהם קפה משקיות אישיות קטנות אדומות.

"מה הקשר קפה עכשיו" אמרה לו טלי אישתי "בואו נצא מפה".

"זה יקח דקה" אמר דוד "חוצמיזה אני פה עם נשק". נראה שטלי נרגעה מעט.

"את הסוכר תוסיפו כל אחד לפי מה שבא לו". אמר ומזג מים מתוך המיחם ישירות לכוסות ולאחר מכן צבע בחלב את הנוזל השחור. החדר כולו התמלא בניחוח טסטר צ'ויס חמים.

לאחר עוד דקה וחצי יצאנו החוצה כשבידנו כוסות קפה מהבילות, ממהרים לכיוון המשוער בו היה הממ"ד הישובי. התקדמנו בשתיקה, מיכל ליד דוד, וטלי הולכת לידי. ידנו נוגעות זו בזו. השמש האירה בקרניים אחרונות וחיוורות את השביל. ציפורים נודדות או חוזרות חתכו את השמיים בטורים ארוכים.

המשכנו לצעוד בשתיקה. תחושת הפספוס הפכה לי את הבטן. הסתכלתי על מיכל והיא הייתה נראית לא מוטרדת מאוד. או לפחות זה מה ששדרו פניה. דימיתי לראות טיפה קטנה של רטיבות על צד החצאית שלה, כזו שנשרה ממני אך לפני כמה דקות.

"הגענו" אמר דוד בעודו פונה ימינה בשביל לעבר מבנה אפוררי שעליו שלט דהוי "מועדון ילדים" ומתחתיו שלט דהוי אף יותר "בית הכנסת אור החיים" ועוד שלט כחול ודהוי עוד יותר עם מילים מחוקות שלא ניתן היה לקרוא עוד. מעידים על השימושים הרבים שנעשו למקלט הזה לאורך השנים.

מאחורי המקלט חנה ג'יפ צבאי עם סמל יחידת שריון כלשהי, ושני מילואמינקים מכריסים ומבוגרים יושבים על גגו, נשקם מונח ברישול לידם על גג הג'יפ, בעוד הם משליכים קליפות גרעינים אל החצר המוזנחת של המקלט. 

"שבת שלום" אמר דוד. "אז מה? גדוד 923" שאל לפני שהם הספיקו לענות לו.

"כן" ענו מופתעים.

"תמסרו ד"ש לאיציק המג"ד" אמר דוד. "מדוד יוגב"

"אתה אח של אציק?" שאלו.

"כן" אמר דוד בחיוך.

"סגור אח שלנו" אמר אחד המילואמניק המקריח והגיש לו חופן גרעינים והתעלם במופגן מאיתנו.

"רק תכנסו פנימה שלא יעופו עליכם הקונטרים" אמר המילואימניק השני ושניהם פרצו בצחוק מהבדיחה הבינונית של עצמם. הבנתי אותם. ככה זה במילואים.

נכנסנו פנימה לחדר קטן ומאורך, מאוורר תקרה עבד במרץ רב מידי למרות שבשעה הזו של הערב היה נעים וקריר.

בצד אחד של החדר ישב חבדניק לבוש בחליפה שבתית שחורה וסביבו חמשת ילדיו, דן איתם בפרשת השבוע, ואישתו ישבה בצד. פאה כיסתה את ראשה. היא הביטה בנו לרגע כשנכנסו והשפילה מבט כמעט מיד. זקנה עם הליכון מרופד בכדורי טניס ישבה בלא ניע במרכז החדר, הלכנו את מרחק המטר וחצי הנותרים לכיוון החלק הימני של החדר מקום שיהיה שקט יחסית.

"כמה זמן נראה לך נתקע כאן?" שאלה אותי טלי.

"לא יודע" אמרתי. עד שיתפסו אותם כנראה.

ברקע החבדניק סיפר לילדיו על קורח ועדתו שנבלעו באדמה לאחר שחלקו על משה.

"בקרוב גם אנחנו הולכים לחטוף את זה" אמרתי חצי בחיוך. למרות שהרגשתי שאת מכת הברק שלי כבר קיבלתי בזה שהפסקתי את כל הכיף עם מיכל באמצע. 

"את מה"? שאלה מיכל ותלתה בי עיניים שהציפו אותי.

"את מכת הברק" אמרתי, מסתכל על שלושתם והוספתי בשקט "אחרי כל מה שעשינו השבת בטוח נחטוף". אמרתי בשקט. מעצים את האווירה.

"אני צוחק" אמרתי בחיוך כשראיתי את פניה של טלי. היא הייתה הרגישה מבין כולנו בנושא. "הכל יהיה בסדר".

"ברור לך שמה שקורה זה לא בדיוק הקו הישיר לגן עדן" אמרה טלי.

"כן, אני יודע" הוספתי. איך שהוא באותם הרגעים זה לא הפריע לי.

"אני לא חושב שמרוצים מאיתנו או לא מרוצים זה מה שעומד על הפרק" אמר דוד לוחש ובודק מסביב לוודא שאיש לא מאזין לנו. החבדניקים ישבו שם מסביב לאב המשפחה, האם המשיכה לשבת בצד, פניה גאות למראה המשפחה שלה. הם זימזמו בשקט ניגוד חבדניקי עתיק.

לידנו ישבה הזקנה דוממת ואפאטית, מכשיר שמיעה שקוף כיסה את אוזניה. הנחתי שהיא לא שומעת כלום.

"לא יתכן שקיבלנו כזה יצר חזק רק על מנת להתגבר עליו" אמר דוד ואני הופתעתי מכך שמשהו מזה נשמע לי הגיוני. 

"אני לא חושב שאלוהים עומד עם פנקס ובוחן האם שמרתי נגיעה או לא" המשיך דוד, במבט מרוכז, פניו מבטאות את המאמץ החשיבתי כדי לנסח את המשפט הבא כך שיובן עד הסוף.

"אני חושב שאני זה שצריך לעמוד עם הפנקס הזה ולהחליט האם הנגיעה במישהי אחרת פגעה לי במשהו עם מיכל או לא". אמר ומיכל הנהנה הנהון קטן ובלתי מורגש כמעט.  

"למרות מה שעשינו ונעשה אני בטוחה שיש דין ויש דיין ויכול להיות שנשלם על זה בעולם הבא שלנו" קטעה אותו טלי, ושוב הרגשתי את טלי המוכרת, שמבחינתה שורת הדין מרחפת תמיד מעלינו.

אני, כשלעצמי לא הייתי בטוח לחלוטין מה אני חושב והאם אני איענש על כך או לא. את העונש שלי קיבלתי באותם הרגעים במקלט בדמות כאב ביצים חזק עקב ההפסקה באמצע עם מיכל. ניסיתי לצוד את עינה ללא הצלחה. לא ידעתי מה היא מרגישה. קיוויתי שהיא מצטערת כמוני. אפילו דמיינתי שעוד רגע משחררים אותנו ונוכל לחזור לצימר ולעשות ג'קוזי יחד.

ברקע החבדניקים החלו לשיר בקול את שירי הסעודה השלישית תוך שהם מתנועעים מצד לצד, כמקשה אחת. לאט לאט השתתקנו וכולנו כבאינסטינקט זמזמנו יחד איתם את שירי הסעודה המרגשים, בעוד השמש שוקעת סופית, נעלמת במצולות ההרים בתפאורה הצפונית שסבבה אותנו.

שירי הסעודה כבשו אותנו ושרנו בקול רם יחד עם החבדניקים. טלי התקרבה אלי אך לא נגעה בי. ראיתי אותה מזילה דמעה והינחתי שיסורי המצפון שבו לתקוף אותה. הנחתי עליה יד בזהירות רבה, וכשהיא לא דחתה אותי סגרתי את היד לכדי חיבוק. התנדנדנו יחד כדבוקה אחת שרים את שירי הסעודה. בסופו של דבר נשארנו שם כשעתיים עד ששמענו את איש המילואים צועק לנו מבחוץ "זהו, נגמרה ההקפצה, אפשר לצאת"  אמר בפתח של הדלת בעודו מקלף תפוז. דקה אחר כך שמענו את הג'יפ מתניע, וקולות המנוע הלכו והתרחקו בחשכה.

לאחר מספר דקות שמנו פעמנו והתקדמנו לכיוון הצימרים. מרחוק ראינו דמות גמלונית עומדת על יד הצימר של דוד ומיכל. לרגע נבהלנו כולנו ודוד כבר שלח יד לנשק שלו שהיה תלוי בגאווה על החגורה. אך לא הוציא אותו משם. התקרבנו עוד קצת וראינו שזה הבעלים של הצימר. לבוש בחולצת שבת מכופתרת, אך עם מכנסיים קצרות ושקפקפים קיבוציים בלים.

"שבוע טוב חברים יקרים, אני חייב להכניס ניקיון לצימר, מחר בבוקר מגיעים אלי אורחים מצרפת" אמר תוך שהוא מטעים את המילה "צרפת" במין גאווה, מפזר עננה בין לאומית לבקשה שלו מאיתנו לצאת מהר.

"השארנו לכם שקיות של גוייבות לכולכם מהעצים שלנו, תקחו איתכם הביתה. באהבה."  אמר והצביע על ליד הדלת של הצימר של דוד ומיכל, שם נחו 2 שקיות מהפרי הנאלח.

הודינו לו על הפירות.

"אנחנו נסיים להתארגן ונצא" אמרה טלי לפני שהספקתי לדבר.

"תודה חברים יקרים וסליחה" אמר בעל הצימר. ונתן בי מבט מבולבל כשראה את ידה של טלי נתונה בידי ולא בידה של מיכל. 

 נכנסו לצימר שלנו בשתיקה לארוז.

לאחר כרבע שעה יצאנו בנסיעה איטית ממתחם הצימרים בערב החשוך. פנסי התאורה שהיו פזורים לאורך הרחובות היו כבויים כתוצאה מהפסקת חשמל או הזנחה. נהגתי אט אט בשבילי העפר שהובילו ממתחם הצימרים המבודד, תר בעניי אחרי דרך סלולה. הרכב הגבוה של דוד ומיכל שייט לפנינו באיטיות, מדלג בזהירות מעל בורות אקראיים בכביש. אורותיו האדומים בוהקים אל מול פנינו עם כל עצירה. טלי ישבה לידי שקטה ודוממת, מכונסת בעצמה.

"איך את מרגישה"? שאלתי את טלי, (ובעצם שואל את אותה שאלה גם את עצמי במקביל)מנסה להבין מה מסתתר מאחורי השתיקה שנדמתה כארוכה למרות שיצאנו רק לפני 2 דקות.

"אני עוד מעכלת" אמרה, מבטיה בי בחיוך שעודד אותי יותר מאצטדיון מריע עם אלף צופים.

"יסורי מצפון באופק"? שאלתי, מנסה להיות קליל אבל בתחושת חשש קל.

"לא הפעם" אמרה "אני לא אתן להם להכנס. אל תהיה כזה מתוח" אמרה ודיגדגה אותי.

"אני עוד אעשה תאונה בגללך" אמרתי מתפתל.

"תאונות מהסוג שקרו לנו עם הסרט הכחול"? שאלה בחיוך?

"אולי" אמרתי, מטפס עם הרכב משביל העפר לעבר שביל האספלט הסלול. מתחתינו נגלה הכביש הראשי, מואר ובוהק.

"תאונות חד פעמיות כאלו קורות פעם בחיים"  אמרה, ולאחר שתיקה קצרה הוסיפה  "וטוב שהן קרו" .

 "אני אוהבת אותך". אמרה טלי וליטפה את כתפי.

"הן יקרו שוב"? שאלתי את טלי.

"לא יודעת" אמרה טלי. "נבין איך זה משפיע עלינו בטווח זמן רחב יותר, בסדר?"

"סגור" אמרתי ובאופן לא ברור קצת התבאסתי על התשובה שלה. לא שציפיתי שמעכשיו נחיה בנישואין פתוחים או שמעכשיו אין הגבלות כלל. אבל בהחלט הייתי שמח ליותר התלהבות מצידה.

"זה לא שאני לא רוצה" הוסיפה כשראתה שלא מילאתי את החלל שנוצר ברכב באף תשובה. "בקיצור, נדבר על זה" אמרה טלי. ראשה נשמט על מושב הנוסע, מנסה להרדם.

"פנה ימינה" ציוותה עלי הקריינית בוויז בקולה המתכתי אך הלא בלתי נעים.

"תקרית חמורה בגבול הצפון התרחשה הלילה כאשר מספר מפגעים חצו את מעבר קונטרה ונתפסו כ-קילומטר בתוך שטח ישראל. אין נפגעים ולא נגרם כל נזק" אמר הקריין בקולו המעובה.  

התקרבנו לכיוון הכביש הראשי, המקום בו יפרדו דרכינו. אותתי ימינה וראיתי את הרכב של דוד ומיכל מאותת שמאלה.

הרגשתי עצב כלשהו בפניות המנוגדות.  ולפתע דבק בי קצת פחד מהבאות. השיחה עם דוד ומיכל על הברק שירד משמיים לא עשתה עלי רושם מיוחד כי לא ככה חונכתי, אבל לפתע התחושות של הפחד חילחלו פנימה יחד עם העצב מהפרידה. או אולי זה היה העצב שמסמל את ה-בחזרה לשגרה. פיצול הפניות בישר לי באופן מטאפורי את סיומה של השבת המדהימה הזו. השבת שטלטלה אותנו, את התחושות שלנו, הערכים והנחות היסוד שהנחנו עד היום.

רגע לפני הפניה, במקום בו מתרחב הכביש לפניה ימינה ושמאלה, התקדמתי עם הרכב כך שהחלונות שלנו היו אל מול החלונות של דוד ומיכל, מעט מוגבהים מעלינו.  פתחתי חלון וכך עשתה גם מיכל, שישבה במושב הנוסע כך שהייתה ממש מולי.

היא נשענה מעט אחורה כדי לאפשר גם לדוד לראות אותנו גם. גופו הגמלוני נופף לנו מתוך פנים הרכב תוך כדי גלישה לעבר הכביש הראשי, שמהצד שלנו, הצפוני, היה חשוך ושקט, ואת שדה הראיה של דוד לא ראיתי עקב הג'יפ הגדול שלו. הוא תמיד אהב רכבים גדולים.  דוד שלח לי נשיקה באוויר לעבר טלי, וכשהסיט את העניים לכיווני, הוא לא הבין מדוע המבט שלי חרד כל כך. הייתי הראשון לזהות את בריכת האור הגבוה שהחלה להצטבר בחלון הנהג של דוד. מהירות האור מסוגלת לנוע במהירות של… ובכן, מהירות האור, ולכן ראיתי את הפנסים הגבוהים של מערבל הבטון השועט בירידה במהירות על הכביש לעברנו, לעבר הרכב של דוד שגלש יותר מידי על הכביש לכיוון היציאה לכביש הראשי, בעודו מביט בנו ראיתי כמו בהילוך איטי את פניו מתכרכמות כששמע את צפירות המשאית מצידו השמאלי, מחלקו הדרומי של הכביש. משאית השועטת במורד ירידה תלולה ישר לכיוון הרכב של דוד. ראיתי את עינו נפערות במצוקה. ראיתי את מוחו הקודח מחשב בחלקיק שניה, האם להמשיך קדימה או לנסוע אחורה והבנה בחוסר אונים שזה מאוחר מידי עבור שתי האופציות.

אלומות האור המפלצתיות האירה את תא הנהג כמו איצטדיון בלומפילד בשעת משחקי הגמר. ראיתי את מיכל צורחת בהיסטריה בחוסר שליטה. צרחתי באימה גם. יותר נכון, זה לא אני צרחתי. הגוף שלי צרח. בעוד שניות בודדות המשאית השועטת במהירות ובחוסר שליטה תכנס בדוד ומיכל ולא תשאיר מהם זכר. דפיקות הלב שלי היו גבוהות ממה שאי פעם זכרתי. האדרנלין פרץ לי החוצה מכל נים ונים שבגוף אבל לא יכולתי לעזור להם. הכל קרה כל כך מהר.  רעדתי בחוסר שליטה ובהילוך איטי אני שומע את טלי שהבינה באיחור של כמה שניות מה קורה צורחת גם היא. חריקת המשאית נשמעה כמה עשרות מטרים מאיתנו אך נשמע היה שאין דרך להציל את המצב. המשאית, דהרה כשור זועם בשדה הקרב והחליקה על הכביש בחוסר יכולת תמרון. נשלחת כמו חץ  מפלח אל עבר הרכב השחור והנוצץ של דוד ההמום. הדמעות פרצו לי מהעניים כשהבנתי מה הולך לקרות בעוד 2-3 שניות בלבד.

נראה היה שדוד התעשת והחליט לטוס קדימה. הרכב שלו זינק אל תוך מרכז הכביש תוך שהוא מסובב את ההגה בחדות לכיוון שמאל. מיכל כיסתה את פניה בידיים רועדות. אבל הכל היה מאוחר מידי. המשאית פגעה  במרכז הג'יפ של דוד ומועכת כמו בהילוך איטי, קודם את דלת הנהג, פורצת פנימה ומעוותת את גופו של דוד ומכלה את הרכב המהודר שמתעקם במהירות על גחון המשאית. ראיתי את מיכל בפעם האחרונה צורחת ואת הדם נמרח על חלון הרכב ומתנפץ מיד לאחר מכן לאלפי רסיסים.  כיסא תינוק ריק פורץ החוצה מתוך תא הנוסע האחורי, מעוות את הפח כשהמשאית מכלה גם את החלק האמצעי של הרכב.

מדהים מה הדמיון יודע לייצר לנו בחלקיק שניה בראש בזמן שאנחנו פוחדים ממשהו. הראש שלי חזר למציאות. התנשמתי וטלטלתי את הראש שלי ימינה ושמאלה, מגרש את המחשבה הטורדנית. חזרתי ללילה השקט כשפניי מחייכות לשלום לעבר מיכל. לא קרה להם כלום.

 מיכל הוציאה נשיקה באוויר לכיווני ולטלי. לא רציתי להחזיר נשיקה באוויר, זה הרגיש לי מוזר מאוד. אז חייכתי בגמלוניות, חושב על משהו מתוחכם להגיד.  היה נראה שהיא מתכוונת להגיד משהו בעצמה, אך באותו רגע נוצרה הזדמנות לפניה שמאלה באין מכוניות והרכב שלהם פנה, עולה ומשתלב על הכביש המהיר. מבטי עקב אחריהם בעוד הם פנו בשלום, פנסי הכביש מטילים אלומות אור על הפח המבהיק וגורמים לקימוריו לנצוץ, בעודו מתרחק מאיתנו, נוסע לכיוון מרכז הארץ. נסיעה ארוכה צפויה להם ועם כל הפקקים של החזור מהצפון אין ספק שאנחנו נהיה מנויילנים במיטה כשהם יעשו עצירה ביילו בצומת כלשהי כשמיכל תצטרך לשירותים ודוד יקח קפה על הדרך. ככה זה אנשי המרכז.

העברנו את הנסיעה הקצרה, אספנו את הזאטוטים תוך כדי שהם כבר ישנים. עוד נסיעה קצרה והיינו בבית שלנו. לאחר צחצוח שינים שהעברנו בדממה, שקועים במחשבותינו, נכנסנו למיטה ונרדמנו מיד חבוקים זה מול זו, פנים אל פנים.

"אני אוהבת אותך" לחשה טלי ונרדמה אל תוך הלילה.

דמיינתי את דוד ומיכל צועדים לתוך יילו בצומת מאן דכר שמיה, במקום שאפשר לטעון שהוא באמצע הדרך למרכז אם כי זו לא בדיוק הנקודה המדויקת. מיכל צועדת לשירותים מותשת, שימלתה המנוקדת מתנופפת ברוח. דוד חובש את מכסה כוס הקפה על ההפוך גדול הסידרתי שלו שנאגר כל פעם ברכב כוס ריקה אחת על השניה עד לשטיפת הרכב השבועית שהוא עושה ושוב הכל מבריק ומצוחצח. ובמחשבה הזו נפלתי לשינה עמוקה ומלאת חלומות.

זוג ציפורים הביטו בי באותה השעה מתוך תמונה על הקיר שטלי צלמה פעם והתעקשה לתלות.

הימים שלאחר מכן זרקו אותנו היישר לעבר השיניים הטוחנות של השיגרה הדביקה. עבודה. חזרה הביתה. שינה ושוב עבודה. ושוב סופש. וחוזר חלילה. נכנסנו לתקופה עמוסה מאוד אצלי בעבודה. לקוח גדול שהיה זקוק לנתוני מחקר מסוימים לחץ את ההנהלה שבתורה לחצה אותנו עד קצה גבול היכולת כך שנשארתי בעבודה עד מאוחר כמעט על בסיס יומי, עומד בגבורה בקצב וקוצר שבחים במקום שהשבחים נדירים בדרך כלל.

 בימים שכן הצלחתי לחזור מוקדם, היומיום התנקז לאיסוף והחזרה מחוגים של ילדים צוהלים ודביקים, שכן טלי הייתה עמוסה בהגשות לבגרויות. הישוב שאנחנו גרים בו אמנם קטן אך הילדים עוד קטנים מידי ללכת לבד ולכן הייתי אוסף אותם, ואת החברים שלהם. מקפיץ אחד לג'ודו בזמן שהגדול באנגלית, מוריד אחד אצל חבר ואוסף חברות עם הקטנה ישירות לבית שלנו. רק בשעות הערב המאוחרות היינו יוצאים לסיבוב קצר בישוב הצפוני שלמרות הקיץ המפעפע, לשונות של רוח קרירה הייתה נושבת בשעות הערב.

לאחר מכן  היינו קורסים למיטה מבלי לדבר כמעט. ובטח שלא עושים סקס. לאורך כל אותה התקופה לא דיברנו על מה שהיה. ולא שלא היה לי מה להגיד. רציתי להגיד לה שאני הולך כבר זמן מה עם מה שקרה עם דוד ומיכל, וזה ממלא אותי בהרבה מחשבות. ושהסוד הזה נוגע לי בלב ואני לא מצליח להכיל אותו. רציתי להגיד לה שכשאני נזכר במה שהיה בשבת הנהדרת הזו בורח לי חיוך קטן. רציתי להגיד לה שכל כך היה לי קשה שהפסקתי באמצע עם מיכל בגלל ההקפצה. ואני לא מתבכיין אבל זה היה חסר לי. רציתי להגיד לה שמאז אותו סיפור אני מאוהב בה יותר. ושאפילו בא לי להיות רומנטי קצת יותר. רציתי להגיד לה שהקינאה שליוותה אותי לאורך השבת גרמה לי להבין כמה שאני אוהב אותה. רציתי להגיד לה שבמקום שזה יחריב בי משהו הקנאה הזו הוכיחה לי כמה היא חשובה לי. פעם באחד הערבים כשהיא הייתה מאושרת בעקבות מחמאה גדולה שהיא קיבלה מהמנהלת של המפקחות הראשיות של מחוז צפון בכבודה או בעצמה, אחרי שהאזנתי לכל הסיפור ואיך התגלגלה אליה המחמאה בעודנו שוכבים פנים אל מול פנים במיטה, ניסיתי לדבר איתה על זה.

"את יודעת טלי.. היה לי כיף " אמרתי לה בשקט.

"איפה" היא הסתכלה עלי בעיניים היפות שלה.

"בצימר". עניתי.

"כן גם לי.." אמרה לי ולפתע הקול שלה הפך ישנוני יותר, עוד נדבר על זה טוב?           

ואני כמו שאני הבנתי מהר את הרמז והשתבללתי בתוך עצמי ונרדמתי.

שבועות הצטרפו לשבועות ולאט לאט סוף סוף החלץ של שנינו ירד. טלי סיימה להכין את בנות השכבה והלקוח שלי ביטל את הזמנת העבודה. שנינו חזרנו לחיות, חזרנו לצאת ולבלות ולחזור להיות זוג נורמאלי.וכו, חזרנו לשכב שוב אבל לא ממש דיברנו על השבת הזו. לאחר כמה נסיונות מצידי ודחיות מצד טלי החלטתי לאפסן אותה במחסן החוויות הטובות במח, לצד הזיכרון שלי כילד אוכל שיערות סבתא ורדרדות בלונה פארק.

מצד שני, למדנו להפתח ולדבר יותר על עצמנו. התחלנו לחקור את התשוקות שלנו. בעיקר על ידי שיחות ביני לבין טלי. למשל: במקום לשאול אותי אם בגד הוא יפה בעניי, היא התחילה לשאול אם הוא סקסי בעניי. הייתה תקופה שהמילה "סקסי" נכנסה לנו ללקסיקון כך שגם על דברים שבשגרה היינו מקטלגים כ"סקסי" או לא סקסי. למשל:

"מאמי איך יצא לי השבלול פילו"? שאלה אותי טלי באחד מימי השישי.

"ואוו נראה סקסי" עניתי. ושנינו היינו מתפקעים מצחוק. גם עם חברים מהישוב, כשהיינו צריכים להגיב על משהו היינו מגיבים "ואוו יפה", ומצליבים מבט ומחייכים בידיעה שהביטוי הנכון הוא "סקסי".

דיברנו על המושגים של חזה גדול ולמה גברים כל כך אוהבים אותו.

"כי יש לכם שכל קטן זה למה" אמרה טלי רושפת עלי בזעם מדומה.

"אולי את מקנאת במי שיש לה" התרסתי למולה בחיוך.

"לא מקנאת" ענתה לי

"היית מתה להגדיל!" קבעתי.

"אתה סתוום!" ענתה והעיפה עלי כרית מהספה שישבנו עליה. "וגם חוצפן".

לפעמים אחרי פרק טוב של משחקי הכס ניסיתי לשאול אותה מי השחקן המעודף עליה. ומי הכי יפה בענייה, אבל אף פעם היא לא הסכימה להגיד. הביישנות הייתה בה עדיין נטועה עמוק. במובנים מסויימים ורבים אהבתי את התמימות הזו מצידה.  

באחד מהשיחות שלנו במיטה לפני השינה, סיפרתי לה שאני נורא מתגרה מלסביות. היא הייתה בשוק.

"איכס, מה מושך בזה" שאלה אותי.

"לא יודע, יש משהו מאוד יפה כשאישה משתוקקת לאישה אחרת, היא כאילו יודעת איפה לגעת בה כי היא מרגישה אותו הדבר" אמרתי, לא משוכנע בעצמי בהסבר של עצמי.

"גם גברים יודעים לגעת אחד בשני" ענתה טלי. היית רוצה שנראה סרט על גברים?

"לאאא" אמרתי. אין לי בעיה עם הומואים אבל אותי זה ממש לא מושך.

"יופי" ענתה לי טלי בניצחון. ככה אני מרגישה ללסביות. והשאירה אותי חסר מילים באותו הרגע.

כחלק מההתפתחות שלנו התחלנו לקרוא סיפורים שכתבו אנשים אחרים והחוויה הייתה מדהימה,  נחשפים לפנטזיות מעניינות של אנשים אחרים. בפעם הראשונה נחשפנו לסיפורים  על משחקי שליטה. רק מעצם הדיבור על הנושא גמרנו לא מעט פעמים.אבל עוד ניסנו כלום בעצמנו. .

באחד הימים שהיינו אסורים, בעוד אנחנו סופרים את ה"נקיים",  אזרתי אומץ, לבשתי כובע עם סמל של הגדוד שלי שקיבלתי במילואים האחרונים, כזה עם מעין "פרגולה" קידמית שמכסה לי את הפנים כך שלא יזהו אותי, וקפצתי לקניון הקרוב (מרחק של 40 דקות נסיעה), וקניתי לטלי 2 סטים של חזיות ותחתונים. אחרי סיבוב מהיר בחנות, הגשתי למוכרת בעניים מושפלות סט חזיה ותחתונים שחורות שכולם עשויות מבד חצי שקוף, ועוד סט של חזיה בצבע סגול כהה עם בד מלמלה על איזור הפיטמות ומעלה. לשמחתי המוכרת שהייתה מוסלמית עם רעלה השפילה את עינה גם כן. נחסכה ממני מבוכה. התחתונים היו תואמות לסט, כאלו עם שקיפות במיוחד באזור הפתח של הפות. התכוונתי לתת להם אותם בפעם הבאה שהיא תצא מהמקווה.

 בערב הטבילה הכנסתי לה לתיק את הסט השחור מבלי שהיא תראה.  

כשהיא חזרה מהמקווה התחבקנו ארוכות אחרי כמעט שבועיים שלא נגענו אחד בשניה, ואחרי כמה דקות של חיבוקים ונשיקות כבר הייתי חרמן נורא. הדבקתי לה נשיקה על הפנים, שואף את הריח המיוחד שיש לה מהמים של המקווה. הערב הראשון תמיד מדהים. אבל הפעם היא  אמרה "אתה יודע, גם לי יש הפתעה קטנה בשבילך" וחייכה אלי.

היא לקחה אותי ביד לחדר השינה שלנו. בפינת החדר עמד ארון נמוך לבן, שהיה פעם שידת החתלה של אחד הילדים שלנו וכעת הוא הפך למתלה לעגילים והמקום בו היא מניחה את אוסף כיסויי ראש שלה, צבעוניים, מקופלים ומסודרים כמו בדוכן ממתקים בשוק מחנה יהודה. היא פתחה את המגרה הראשונה, ומבין עוד כיסויי ראש שהיו פזורים שם ברישול, היא הוציאה דיסק. בהתחלה לא זיהיתי אותו. אבל אחרי כמה שניות נפל לי האסימון.

"את לקחת את הדיסק מהצימר??" שאלתי בהפתעה גמור.

"כן" ענתה. "לא רציתי פשוט שמישהו אחר יכשל בזה אז החרמתי את זה". אמרה וחייכה אלי.

מה דעתך להגיד שלום שוב לג'ון ומרינה? שאלה אותי ואני הנהנתי בשמחה (ואם אתם לא סגורים מי אלו ג'ון ומרינה, תחזרו לפרק א' של הסיפור הזה).

נעלנו את הדלת בחדר ונכנסו למיטה בהתרגשות. פתחנו את המחשב נייד והכנסנו את הדיסק פנימה. הסרט התחיל לרוץ.. ושוב עלו התמונות של הזוג ישובים לאכול ארוחת ערב רומנטית כאשר העניינים מתחממים אט אט בניהם, הרגשתי את היד של טלי נשלחת אלי אל המכנסים שכבר מזמן היו תפוחות. אחרי שבוע וחצי שלא נגעתי בטלי הייתי רעב כמו חייל שיוצא לחמשוש ועובר ליד דוכן שווארמה בתחנה מרכזית של באר שבע. פתחתי את הרגלים ואפשרתי ליד שלה גישה מלאה לכל האזור. בעוד ג'ון יורד  על בירכיו בנשיקות רכות על ירכיה של מרינה לפתע, התמונה הפכה לפיקסלים וקיבלה גוונים של ירוק.

"שיטט" אמרתי.

"הדיסק כנראה נשרט בתוך המגירה" אמרה טלי.

ניסיתי להוציא ולהכניס אך ללא הועיל. בכל פעם שהוא הגיע לאותה השנייה, הדיסק נתקע והתמונה הפכה למשהו מעוות ולא ברור.

טלי הוציאה את הדיסק מהמחשב והניחה על השידה החומה שליד המיטה.

"אולי נמצא את זה באינטרנט" הצעתי.

"יש לנו אינטרנט כשר" אמרה טלי.  

"אפשר לבטל אותו" אמרתי וכבר ניגשתי לממשק הניהול של האינטרנט רימון.

"שניה, מאמי" אמרה טלי והביטה בי. ראיתי שטלי לא מתלהבת.

 "אתה בטוח שאנחנו צריכים לעשות את זה"?

"מה ההבדל" היקשתי? "בין סרט פורנו בדיסק לחיפוש ברשת"?

"ההבדל הוא שזה הופך להיות פרוץ מידי" אמרה טלי . "אנחנו לא רוצים שיהיה פורנו בבית שלנו, לא"?

"לא" עניתי והסכמתי עם עצמי האוטומטי שמייד סוגר כל פתח לפריצות. באותו הרגע עלו לי הדמויות של מיכל ודוד, והזוג הנהדר שהם פגשו במזרח. והבנתי מה חסר לי בתשובה שלי.

 "יותר נכון, לא לבד" הוספתי.

"מה הכוונה?" שאלה טלי ונתנה בי מבט תוהה.

"אני לא הייתי רוצה לראות פורנו לבד" אמרתי. "זה משהו שגם לא הייתי רוצה שאת תעשי".

"ברור שלא" אמרה טלי.

"יופי, עניתי" ולאחר אתנחתה קלה הוספתי "את זוכרת את הפעולה הזו שעשו לנו כשהיינו חניכים על שמירת נגיעה"?

"כן" אמרה טלי. "כמה יסורי מצפון היו לנו באותה התקופה, כשהיינו חומקים ומתחבקים מאחורי בניינים בשקט, בתקווה שאיש לא יראה אותנו" אמרה טלי בנוסטלגיה שגרמה לי לרגע להרגיש ממש מבוגר.

"זוכרת מה אמרו לנו, מה יקרה אם לא נשמור נגיעה"?

"אני לא יכולה לשכוח.."  אמרה טלי מיד. "כמה פחדתי שזה יקרה לנו, שנתרכז בלגעת אחד בשני במקום להכיר אחד את השני באמת, שהמשיכה תסמא את העניים שלנו ככה שלא נוכל להכיר באמת. ושאחרי החתונה יש סיכוי שניפרד כשנכיר אחד את השני באמת, את האדם שמאחורי הנגיעות".

"ותראי, הקמנו משפחה לתפארת סניף מחוז צפון" אמרתי וטפחתי לעצמי טפיחה על השכם.

"אוקיי, אחרי המדליות, מה אתה בעצם אומר"? שאלה טלי בחוסר הבנה.

"אני אומר שאם אנחנו אנשים בוגרים, נדע לבדוק ולבחון את הגבולות שלנו ביחד. נלמד מה נכון לנו ומה לא ונחליט איפה אנחנו עוצרים.

הפנים של טלי עברו למצב החושב שלהם. ראיתי את גלגלי השיניים מסתובבים בראשה. ראיתי שהיא לא יודעת מה להחליט ובכלל לא מספיק מעכלת עד הסוף את מה שאמרתי. נתתי לה זמן לעבד את מה שאמרתי וליטפתי אותה בגב.

"שמוליק" אמרה לבסוף בשקט.

"כן"? עניתי.

"אני יכולה לחשוב על זה?" אמרה טלי בקול מתרפק וחיבקה את כולי.

"את יכולה לחשוב על זה איתי"?  החזרתי לה חיבוק אוהב.

"כן. אבל אני עכשיו רוצה שנעשה היום סקס רגיל מבלי שאני צריכה לחשוב על כל צעד" אמרה טלי והחלה להפשיט ממני את החולצה ולא המתינה לתשובה שלי.

נאנחתי כאשר היא החלה לנשק אותי בפטמות בעוד החולצה מונחת על פניי, מסתירות את העניים שלי. לא ראיתי כלום וזה חידד לי את חוש המישוש. יותר נכון חוש הממושש. פיה ליקק ונישק את הפטמות שלי שהתקשו. מבלי לגעת בשום חלק אחר בגוף. לאחר כדקה, היא משכה את החולצה והורידה אותה לגמרי.

"אני רוצה שתראה אותי" אמרה טלי וזרקה את החולצה שלי לרווח שבין הקיר לצד המיטה.

היא הייתה לבושה בחצאית ג'ינס פשוטה וחולצה לבנה עם סמל של שירות לאומי, רטובה מטיפות המים שנזלו משערה הבהיר והרטוב מהמקווה.

"את יפה, את יודעת"? אמרתי לה וליטפתי אותה על הלחי.

"גם אתה" אמרה טלי והתענגה על הליטוף שלי.

שנינו ישבנו על הברכיים במיטה הרחבה, נראים כמו זוג נערים שרק פוחד שאחד ההורים יכנס לחדר כל רגע. הסתכלתי לה עמוק בעניים והורדתי לה לאט את החולצה וקירבתי את הפה שלי אל החזה שלה, אל החזיה השחורה  והשקופה והחלתי לנשק את החלק השקוף תוך שידי מרפרפת על גבה. הרחתי את הריח החדש של החזיה שקניתי לה מתערבב בריח הגוף והדיאודורנט המוכר שלה והרגשתי שאני מתעורר מהאישה הזו כל כך.

החלטתי לנסות משהו אחר. דידיתי מאחוריה, משתדל לא למעוד על המצעים הרכים, והשכבתי אותה בעדינות על המיטה.

הורדתי את המכנסיים גם כן ונצמדתי אליה מאחורה, תוך ששמוליק נוגע בישבן החמוד שלה, בעד ידי עוטפות אותה מאחורה, נגעתי לה באיזור החזה הבהיר שלה, אוחז בו בעדינות מבלי לגעת בקצה הגבעה. נהנה מהתנשפויותיה שהלכו וגברו, מתקרב לאט לאט לאיזור הפטמות בזמן שאני נצמד עם שמוליק מאחורה לאיזור הישבן שלה, מפלג בעדינות את פלחיו ומתמקם מתחת לחריץ האסור.

ביד השניה הפנויה שלחתי את היד לאיזור הפות שלה, מעסה את איזור שפתי הפות. התחתונים החדשות שלה היו כבר רטובות מאוד וכולה הריחה היטב מרטיבות ומריח המקווה. ליטפתי אותה למטה בעדינות, מנגן על השתפים שלה כמו בפסנתר. כל פעם אצבע אחרת נוגעת באיזור אחר והיא החזירה לי במקצב נשימות עמוקות ונצמדה אלי עוד מאחורה, מועכת את שמוליק ומעבירה בי תחושות של הנאה לכל האורך שלו.

הרגשתי שבקצב הזה אני אגמור ברגע. השכבתי אותה על הבטן והתחמקתי מהיד שלה שניסתה לתפוס את שמוליק. רציתי לפנק רק אותה בשלב הראשון. פתחתי את הרגלים שלה בזמן שהיא שכבה על הבטן.

"אני רוצה לנסות משהו " אמרתי לה באוזן בזמן שהיא התמקמה על המצעים הלבנים, בעוד אני מעסה את הרקות שלה.

"מה זה" שאלה טלי בסקרנות. עיניה מלאות תשוקה.

"את עוד תראי" אמרתי. "או בעצם, תרגישי" אמרתי והפלקתי לה על העורף בעדינות, מה שגרם לה להתנשף קלות.  הירמתי אותה קלות, הרמתי את שולי החצאית הקדמית שלך ותחבתי  לאורך כרית אלסטית קשה, שמצופה בבד רך ונעים, מתחת לפות שלה, כך שהוא היה ממש על הכרית חצי קשה. ידעתי שהחיכוך הזה מגרה אותה מאוד.

ניגשתי לכפות הרגלים שלה מאחורה והתחלתי לעסות אותם בעדינות. ראיתי שהיא נהנית מאוד ועליתי קצת לעבר הירכיים שלה מנשק את אחורי הירך בנשיקות קטנות, מתקרב לעבר אמצע הירך. ראיתי אותה מתנשמת ומתחככת בכרית בעדינות בתחלה, עדינות שהתעדנה פחות ופחות עם הנגיעות שלי. תוך כדי מסאג', ראיתי אותה לוחצת את אגנה על הכרית. תובעת עונתה בנחישות.

מידי פעם היא ניסתה לתפוס אותי ולמשוך אותי אליה, וכדי לפנק אותה הייתי צריך לגרום לה להפסיק. אז רכנתי מעליה ולחשתי לה בשקט באוזן "תדמייני שאת קשורה עכשיו. את במשחקי הכס." אמרתי  לה בשקט תוך שאני משלב את הסידרה האהובה עליה אבר.  

טלי, שמאוד אוהבת את משחקי הכס מייד התחברה לסיפור.

"את בתוך חדר בנוי מאבנים כבדות..מוטלת על מזרן .. את לא יכולה לזוז"

"איך אני קשורה" שאלה טלי בחרמנות מופגנת.

"את קשורה עכשיו לחלוטין. הרגליים שלך מפוסקות כי יש קרש עץ שמפסק אותם, את לא יכולה לסגור אותם".

ראיתי את הנשימות שלה מתעבות עם כל מילה שלי.

"הידיים שלך פשוטות לצדדים עכשיו כי שרשראות ברזל מרתקות אותך משני צידי המזרן."

ראיתי אותה מתנשמת ובד בבד מזיזה את ידיה, כאילו פותחת אותם, נכנסת לאווירה.

"אין לך שום נקודת החלטה עכשיו.. ניסית להשתחרר בלי הצלחה, עכשיו את מיואשת ואין לך כוח להלחם יותר" לחשתי לה בשקט ותפסתי את העורף שלה, לא בעדינות מאוד. האחיזה חילצה ממנה אנחה עמוקה של תשוקה, באופן שלא היכרתי לפני כן. המשכתי ללחוש לה באוזן.

"אין לך שום מושג איך הגעת לשם, את מרגישה כמו בתפאורה של סרט" המשכתי ללחוש.

"פתאום נכנס מישהו לחדר.." המשכתי ללחוש לה בשקט.. "את מבינה שאת ערומה כולך ומתביישת. את זזה באינסטינקט ומבינה שאת קשורה ואין לך מה לעשות עם זה. ניסית לזוז ולהתפתל אבל אין לך שום איבר חופשי". תוך כדי זה ליטפתי לה את צד החזה שהיה מונח על המיטה. היא ניסתה לזוז מעט, לגלות את הפטמות שלה, אבל בעדינות הנחתי יד על הגב שלה ודחפתי אותה כלפי המיטה. "את קשורה ולא יעזור כמה שתלחמי בזה".

 ראיתי שלאט לאט היא נכנסת לתוך הסיפור שלי ונכנעת לי. ונותנת מקום לתשוקה שלה להוביל אותה. אחרי עוד כמה נסיונות נואשים שלה להסתובב, נסיונות שנענו בלחיצה תקיפה מצידי הרגשתי את גופה נרגע ונכנע.

"פתאום נכנס מישהו לחדר.. את לא מצליחה לראות את הפנים שלו, אבל את יודעת שהוא רואה אותך.. פשוטת איברים.. את חסרת אונים ומתביישת כל כך"

אנחה נפלטה מכיוון טלי.

ואת מרגישה שאת קצת נהנית מזה שאת לא בשליטה.. הצניעות שלך, לא בשליטה, הבגדים שלך מוטלים בפינת החדר.. אין לך דרך להגיע לשם ולהתכסות.. האדם שבחדר רואה אותך כמו שאת.. רואה דרכך."

נגעתי בישבן של טלי בליטופים קלים בעוד אני מתחיל להזיז אצבע אחת תובענית לעבר חור הישבן שלה. היא ניסתה להתנגד. במאמר מוסגר אגיד שיש לה עניין עם הנושא הזה..היא מאוד לא אוהבת שמתקרבים לאיזור שם, משהו שעוד לא ניתחנו, איפה שהוא נופל בפחד שבין הנגיעה במקום לא נקי, לבין הפחד מכאב. ובכל מקום שהיא נסתה להתנגד פשוט ליטפתי בעדינות עד שהיא נפתחה לאט לאט מהנאה מרובת גניחות רכות. תוך כדי המשכתי לספר לה:

"האיש שבחדר לא מתעניין בך כנראה, הוא יושב לשולחן, מוקף בניירות ומגילות בעוד עששית מאירה את החדר. את מנסה לזוז מעט ואת רואה את הרגלים שלו.. מלאות בשרירים. הוא עטוף במין טוגה כזו שחושפת שוק רחב ועבה. את מבינה שאת לא מבינה מה קורה לך, את לא יודעת מה הולכים לעשות בך ואיך הגעת למצב הזה אבל  היי, את עדיין אישה נאה מאוד. איך יכול להיות שהוא לא מגיב אלייך. ומדוע את מוטלת על המזרון הזה אם אין בך שום שימוש? את מבינה לחרדתך שאת רוצה שהוא ישים לב אלייך.

"סליחה"? את מנסה להגיד לו אבל שום קול לא יוצא לך מהפה. הפה שלך מלא בסמרטוט שמישהו דחף לך לתוכו שלא תצעקי.

שמעתי את טלי מתנשמת מהאף, סוגרת אינסטינקטיבית את הפה שלה.

"את מוכרחה להשיג את תשומת הלב שלו.. אז את מנופפת בשרשראות מזיזה אותם. גופך מתחכך במזרון הקשה ומעביר בך צמרמורת כשאת מבינה שבגלל שהרגליים שלך מפוסקות הפות שלך מעוך על הרצפה. "

אנחה נוספת מכיוונה של טלי.. היא דחפה בעוצמה את היירכיים שלה על הכרית הקשה רכה. והתחילה לזוז.

"אל תפסיק את הסיפור אני נהנייייית" אמרה טלי בגרון חנוק.

ניצלתי את החרמנות שלה וקירבתי את היד שלי כבר ממש באיזור החור של הישבן שלה.

"תזהר, אל תכניס אותו פנימה שלא יכאב לי"  אמרה טלי.

השארתי את היד במקום שהייתה בו, ממש על הפתח.

"את מתחככת ברצפה ומרגישה את התחושה הנעימה  של שפתי הפות הפתוחות שלך עליה. את מתחילה לזוז לאט אבל בקצב קבוע. מעולם לא היית קשורה ככה והתחושה באופן מפתיע הייתה לך מרטיטה"

היד השניה שלי אוחזת בשד הימני של טלי שמשתנקת וכמו בסיפור מחככת את הפות שלה בכרית כאילו מנסה להטביע את כולו בתוכה. 

"פתאום הבחור קם מהכיסא ומסתכל עלייך, עינו צולבות אותך"  אמרתי בדרמטיות ומייד דחפתי לה 2 אצבעות אחוריות לתוך הפות.

הרגשתי שהנשימה של טלי נעתקת מהמתח והתחושות למטה.

"הוא צוחק ואומר לך "תראו מה זה…השפחה מתחככת לי ברצפה, את תלמדי עוד לקח אצלי"

"מה הלקוח " שאלה אותי טלי בעניים עצומות, לפותה כולה בסיפור.

"האיש ניגש אלייך, עומד אל בין רגלייך המפוסקות מידי ותופס ביד גדולה  וגסה את הפות שלך"

"כןןן תתפוס אותו" אמרה לי טלי בחרמנות.

"עוד לא" אמרתי. רציתי להוציא אותה משליטה לחלוטין.

"את כל כך רטובה..תוכלי להיות סמרטוט נהדר" אמר האיש הגדול.

"כןןן" אמרה טלי והתחככה עוד בכרית הלבנה משאירה שובל של רטיבות עדינה עליה..

"האיש הכניס את הידיים שלו לתוך הפות שלך מאחורה" אמרתי לאט ובשקט.

"כןןןן תמשיייך" צעקה ויבבה טלי. ראיתי אותה מתקרבת לחוסר שליטה ובמכה אחת הכנסתי את כל ארבעת אצבעותי לתוך הפות שלה מאחורה. השארתי רק את האגודל בחוץ ממש על פתח הישבן. הרגשתי את הפתח כאילו מגיב אלי עכשיו. נפתח ונסגר לכיווני.

"האיש קרא לעוד מישהו מחוץ למבנה שהיית בו והוא נכנס פנימה. גם אותו לא ראית"

"אנטון, בוא תראה מה הבאתי לך"  אמר האיש. את יכלת לשמוע אותו מחייך.

אנטון הגיע ממש קרוב אליך. יכולת לראות בחור גדול, חייל בצבא כלשהו מעולומת משחקי הכס.

"אתה יודע מה לעשות אמר האיש בעוד ארבעת האצבעות שלו היו תחובות לך בתוך הפות. האיש שכונה אנטון סקר אותך מסביב וצעד לעבר החלק העליון של הגוף שלך, שהיה שכוב על המזרון. תפס בכתפייך והרים אותך בעוד הבחור החסון, המפקד כנראה, הניח יד מתחת לבטן שלך בעוד ביד השניה האצבעות שלו תחובות בתוך הכוס שלך ומרימות אותך מתוכו. את מרגישה שאת רוצה לצרוח בהנאה ולרקוד על האצבעות שלו. השדיים שלך נמתחות כלפי מטה בשעה שהם מרימים אותך ולכמה שניות את מרגישה את האוויר מלטף את הפטמות שלך. את נרעדת בצמרמורת בעוד הם נושאים אותך ככה לעבר השולחן של האיש הגדול."

"שמוליק אני עוד רגע גומרתתת" אמרה טלי וניסתה להסתובב.

"לא. תמתיני" אמרתי ושלפתי את אצבעותי  הרטובות מהפות שלה.

"תכניס אותםם…בבקשה" אמרה טלי.

"עוד מעט" אמרתי. שלא תגמרי. המשכתי לספר:

"הם מניחים אותך בעדינות מפתיעה על השולחן שהיה מצופה בעור שחור ברובו, כמו עטיפה של יומן..הגוף שלך מרגיש את הקרירות שלו ואת מצטמררת. האיש לא הוציא את האצבעות והפות שלך נסגר ונפתח עליו בלי שליטה שלך. סוחט ממך עוד ועוד מיצים שנמרחו על העור השחור.

אנטון נעמד מולך ושלף את האיבר שלו ממכנסיו. עכשיו ראית את פניו. היה דוחה והוא הריח מזיעה. הוא הוציא את הסמרטוט מהפה שלך ומבלי לשאול דחף מיד לפה שלך את האיבר הזקור שלו. רצית לצרוח שאת לא מוכנה לזה אבל האצבעות של המפקד זזו בתוך הפות שלך ואת חסרת נשימה השתנקת כולך על האיבר של אנטון. סוגרת עליו ומוצצת בחוסר שליטה. ראית שהוא נהנה מזה ולמרות המראה הדוחה שלו רק רצית לספק אותו עוד.

"הרגשת את אצבעו של האיש, האגודל שלו, שעד עכשיו היה משוחרר מלטפת את חור הישבן שלך. את רצית לצעוק ששם לא נוגעים אבל הפה שלך היה מלא באיבר של אנטון. לא יכולת לצעוק.

בינתיים ידו של האיש החלה משחקת בתוך החור של הישבן שלך. בעדינות. מלטפת. את מרגישה את עצמך נפתחת אליו. את יודעת שזה יכאב. את רק רוצה לצעוק שלא יגע אבל את מלאה באיבר של אנטון. ומלאה בתשוקה. את אוהבת להיות הסמרטוט שלהם.

האצבע העבה החלה להיכנס לאיזור הפתח של הישבן שלך.

טלי הגיבה בהתנשפות חזקה וראיתי שהיא מפסקת את רגליה עוד.

"תשים את האצבע שלך שם בבקשה" אמרה טלי בשקט. מיהרתי לציית אך לפני כן הרטבתי את האצבע ברוק.

"הרגשת כאב קל בכניסה אבל האצבעות של אנטון בתוך הפות שלך ניווטו אותך למחוזות שלא חלמת שקיימים. חוסר היכולת לסגור את הרגלים בשעה שהגוף מצטמרר בהנאה גרמו לך ליזול כמו צינור גינה. האיש הגביר לחץ על חור הישבן. "הינה הלך עלי" חשבת לעצמך אבל האצבע החליקה בתנועה קלה לתוך החור, כובשת אותו לאט לאט. "את מרגישה מלאה באצבע שלו" וצריכה עוד.

במקביל, החלקתי את האצבע בעדינות לתוככי הישבן שלה.

"מה אתה עושה?" נבהלה טלי.

"להוציא אותה" שאלתי?

"לא, רק לא מהר מידי שלא יכאב"

המשכתי להניח את האצבע ממש בכניסה, חוצה סנטימטרים בודדים ומרגיש את החור סוגר עלי.

"ואוו הוא ממש רוצה אותי" אמרתי לטלי שהחזירה לי בהתנשפות ואמרה "נו תמשיך את הסיפורר"

"האצבע של האיש נתחבה פנימה אל תוך הישבן שלך והרגשת שהוא כאילו מנסה לגעת עם האצבעות שנמצאות בתוך הכוס שלך באצבע שתקועה לך בישבן. בתנועות סיבוביות ואיטיות. במקביל את ממשיכה למצוץ לאנטון שגונח בהנאה.

האיש מגביר את הקצב באיזור הפות שלך תוך שהוא דוחף בעוצמה את האצבע עמוק אל תוך הישבן שלך. את רוצה לצעוק שאת גומרת ושיחכו שניה ושזה כל כך טוב אבל אף אחד לא מאפשר לך.

"אני גומרתתת עוד שניה" צעקה טלי בחוזקה ומיהרתי ביד השניה לאטום לה את הפה שהילדים לא יתעוררו. ותוך כדי שהיא רוקדת לי על היד שתחובה לה בפות, עם האצבע בפתח של הישבן, המשכתי לספר לה, מתנשף  בעצמי:

"את גומרת בעוצמה, היד שנמצאת לך בתוך הישבן יחד עם האצבעות שתחובות לך בפות גורמות לך לגמירה בלתי נשלטת. את רוצה לסגור רגלים מצמרמרות אבל לא מצליחה בגלל העץ שמחזיק אותן פתוחות.

לבושתך את מרגישה שנוזל לך גם פיפי תוך כדי הגמירה, בחוסר שליטה ובשפריצים קטנים.

"הצילוווו הצילווו ואיי ואיי אני עפהה" צעקה טלי לתוך היד שלי בעוד הגוף שלה מרקד על היד שלי מנסה לשפד את עצמו על האגודל התחובה בתוך הישבן של טלי. היד שלי החליקה פנימה. השתדלתי לא לזוז על מנת לא להכאיב לה, אלא רק להיות שם. היה התהדקה על ידי, על האגודל שלי, התפתלה על הגוף שלי.

"תחבקק אותי אני צריכה את זה". חיבקתי אותה בכוח. עוטף את כולה מוריד אותה אט אט לקרקע המציאות. לחדר שלנו, הנעים והבטוח. היא נתלתה בחיבוק שלי וחיבקה אותי בעוצמה.

"הרגת אותי עם הסיפור הזהה" אמרה טלי ונישקה אותי בפה. ואז תפסה ביד את הזין שלי שהיה כבר על הקצה ורטוב כולו.  היא עזבה את הפה שלי והחלה מאוננת לשמוליק ומנשקת אותו. ואז מוצצת ומאוננת לו ביחד.

"אני גוממרררר" אמרתי בתשוקה והשפרצתי נתחים רבים על החזה והפנים של טלי.

נפלנו שנינו מותשים כמו אחרי קרב.

"אתה והסיפורים שלך..אתה הורג אותי!!" אמרה טלי בעניים עצומות בעודה מתנשפת בחוסר שליטה.

"תראה, אני עדיין לא נושמת".

"בואי אלי" אמרתי לה וחיבקתי אותה ברוך, מלטף את פניה ושיערה. בעודי מסתכל על תמונת הציפורים התלויה לנו על הקיר בחדר, לטיפתי אותה ככה עד ששמעתי את נשימותיה הרדומות. לאחר מספר דקות נרדמתי גם אני.

זהו לסוף הפרק הזה. נשמח לשמוע תגובות שלכם על הפרק הזה ועל הפרקים האחרים. שנדע שאתם פה 🙂 אפשר להגיב פה באתר למטה.

זה המקום להגיד שהתגובות של כולכם נפלאות ומכילות ואנחנו שמחים לקבל אותן ולשמוע את הדעות שלכם.

מוזמנים להגיב במייל – zugdati1@gmail.com

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל